Honda Accord VI CG8, F18B2 `00-słupki pod tweeter kompletne nowe foto
Witam, przedstawiam Wam nowy nabytek Honda Accord kupiona 27.04.2010. Poszukiwania 323F BJ sportive jakoś nie powodziły sie. Moja "cetka" na razie pozostanie dla Rodziców.
Oglądałem Hondy i przypadkiem wszedłem na forum accord i tam klubowicz sprzedawał swoją Hankę.
Napisałem zadzwoniłem i razem z Tatą i kolegą z pracy (maniak hondy) pojechaliśmy obejrzeć auto do Warszawy.
Po kilkunastu minutach oglądania stwierdziliśmy, że mimo iż było trochę malowane, co sprzedający powiedział,
pojechaliśmy do serwisu Hondy w celu obejrzenia dokładniej. Chłopaki stwierdzili, że jest w porządku i nie ma się
zbytnio do czego przyczepić i jak na ten przebieg i rocznik to jest ok. Samochód posiadał 2 właścicieli. Pierwszy serwisował
w ASO do przebiegu 135tys(2007rok), drugi już w tańszych serwisach. Przy przebiegu 200 tys w zasadzie miał wszystko
zrobione. Jak na razie spisuje się idealnie, nic nie stuka i nie puka, komfort jazdy również bardzo dobry,
w trasie Skierniewice-Banie Mazurskie gdyby nie dziecko nawet postoju krótkiego bym nie robił:). A spaliła 6,79 na setkę
Trochę danych:
Honda Accord gen. VI
Rok produkcji 2000.
Przebieg 222 tys. benzyna
Nadwozie:
-Sedan CG8
-Kolor srebrny metalik
-bagażnik 425dm3
Silnik:
-kod F18B2
-pojemność 1850
-moc 100KW, 136 KM przy 6000 rpm
-max moment 175Nm przy 4800 rpm
-typ układu rozrządu SOHC VTEC napędzany paskiem
-prędkość max 205 km/h wg. danych katalogowych
-przyspieszenie 0-100 10,4s wg. danych katalogowych
-Obecnie jeździ na oleju castrol 10W60
Wyposażenie:
-klimatyzacja manualna
-4 poduszki
-elektryczne szyby przód
-elektryczne lusterka
-dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
-ABS z ukladem rozdzialu sily hamowania
-wspomaganie
-regulacja wysokości kierownicy
-regulacja wysokości siedzenia kierowcy
-centralny zamek z pilota.
-welurowa tapicerka.
-wysuwana elektrycznie antena
Modyfikacje:
Wnętrze:
-Obszycie kierownicy skórą przez poprzedniego właściciela
-Obszycie drążka zmiany biegów skórą przez poprzedniego właściciela
Audio:
-Radio zmienione na Pioneer DEH-5900 MP
-Głośniki odseparowane przód przełożone z "cetki" DLS B6A
-Wygłuszenie drzwi
-Sub Blow XR-250
-Wzmacniacz Blow X407
Z zewnątrz:
-Jakaś felga, ale to pewnie za rok.
Inwestycje i naprawy:
Czerwiec 2010. Przy 217 tys wymiana oleju, filtrów.
Pażdziernik 2010. Zaprawka lakiernicza lewego tylnego rantu nadkola. Zaczęła pojawiać sie ruda i na zime wysłana w......
Listopad 2010. Wymiana aku na Futurę 60Ah, wymiana żarówek H7 Boscha+50% oraz wycieraczki Boscha
Styczeń 2011. Alu TSW 16"
Luty.Wymiana przewodów hamulcowych długich na tył.
zabudowa bagażnika oraz głośniki w słupkach
[/center]
pomalowane zaciski
oraz felgi
aktualne foto
Oglądałem Hondy i przypadkiem wszedłem na forum accord i tam klubowicz sprzedawał swoją Hankę.
Napisałem zadzwoniłem i razem z Tatą i kolegą z pracy (maniak hondy) pojechaliśmy obejrzeć auto do Warszawy.
Po kilkunastu minutach oglądania stwierdziliśmy, że mimo iż było trochę malowane, co sprzedający powiedział,
pojechaliśmy do serwisu Hondy w celu obejrzenia dokładniej. Chłopaki stwierdzili, że jest w porządku i nie ma się
zbytnio do czego przyczepić i jak na ten przebieg i rocznik to jest ok. Samochód posiadał 2 właścicieli. Pierwszy serwisował
w ASO do przebiegu 135tys(2007rok), drugi już w tańszych serwisach. Przy przebiegu 200 tys w zasadzie miał wszystko
zrobione. Jak na razie spisuje się idealnie, nic nie stuka i nie puka, komfort jazdy również bardzo dobry,
w trasie Skierniewice-Banie Mazurskie gdyby nie dziecko nawet postoju krótkiego bym nie robił:). A spaliła 6,79 na setkę
Trochę danych:
Honda Accord gen. VI
Rok produkcji 2000.
Przebieg 222 tys. benzyna
Nadwozie:
-Sedan CG8
-Kolor srebrny metalik
-bagażnik 425dm3
Silnik:
-kod F18B2
-pojemność 1850
-moc 100KW, 136 KM przy 6000 rpm
-max moment 175Nm przy 4800 rpm
-typ układu rozrządu SOHC VTEC napędzany paskiem
-prędkość max 205 km/h wg. danych katalogowych
-przyspieszenie 0-100 10,4s wg. danych katalogowych
-Obecnie jeździ na oleju castrol 10W60
Wyposażenie:
-klimatyzacja manualna
-4 poduszki
-elektryczne szyby przód
-elektryczne lusterka
-dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
-ABS z ukladem rozdzialu sily hamowania
-wspomaganie
-regulacja wysokości kierownicy
-regulacja wysokości siedzenia kierowcy
-centralny zamek z pilota.
-welurowa tapicerka.
-wysuwana elektrycznie antena
Modyfikacje:
Wnętrze:
-Obszycie kierownicy skórą przez poprzedniego właściciela
-Obszycie drążka zmiany biegów skórą przez poprzedniego właściciela
Audio:
-Radio zmienione na Pioneer DEH-5900 MP
-Głośniki odseparowane przód przełożone z "cetki" DLS B6A
-Wygłuszenie drzwi
-Sub Blow XR-250
-Wzmacniacz Blow X407
Z zewnątrz:
-Jakaś felga, ale to pewnie za rok.
Inwestycje i naprawy:
Czerwiec 2010. Przy 217 tys wymiana oleju, filtrów.
Pażdziernik 2010. Zaprawka lakiernicza lewego tylnego rantu nadkola. Zaczęła pojawiać sie ruda i na zime wysłana w......
Listopad 2010. Wymiana aku na Futurę 60Ah, wymiana żarówek H7 Boscha+50% oraz wycieraczki Boscha
Styczeń 2011. Alu TSW 16"
Luty.Wymiana przewodów hamulcowych długich na tył.
zabudowa bagażnika oraz głośniki w słupkach
[/center]
pomalowane zaciski
oraz felgi
aktualne foto
Ostatnio edytowano 14 kwi 2013, 12:23 przez cob_ra, łącznie edytowano 20 razy
dzięki, auto jak na razie bezproblemowe, najważniejsze, że jest wygodnie i komfortowo no i nie takie mulaste
Felunek bedzie w następnym sezonie raczej. O halogenach myślałem jak sie trafią to zobaczymy:)
Felunek bedzie w następnym sezonie raczej. O halogenach myślałem jak sie trafią to zobaczymy:)
miałem identyczną tyle, że wersje iES więc miała wszystko od climatronica po bose itp itd- zrobiłem nią 80tys bez problemów, sprzedałem bratu z przebiegiem 195tys, obecnie ma 203 tys i nadal sprawuje się bezbłędnie – dla mnie kapitalne auto
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
Hanka dziś dostała mocną futurę 60Ah z nowymi żarówkami oraz wycieraczkami bosch. W tamtym tygodniu zrobiona zaprawka lakiernicza nadkola tylnego. Jeszcze woskowanie, zabezpieczenie rantów i założenie gum na ranty tylne i zima nie bedzie straszna:)
Kiedys ten model nie podobal mi sie wcale, jednak ostatnimi czasy chyba zaczynam sie przekonywac do tej budy Jedynym zaskoczeniem dla mnie, zwazajac na moc i moment bylo przyspieszenie do 100km/h... Moc i moment porownywalne do mojego Xedosa, a jednak roznica w czasach kosmiczna. Ile to wazy? Miales okazje robic pomiar jakims g-techem? W miejsce oklein drewnopodobnych idelanie komponuje sie folia karbonowa 3M – widzialem taka Hanie, z karbonowymi wstawkami i uwazam, ze w tym aucie calkiem fajnie sie to komponuje
sq2jul
waży to ok 1350km wg. danych katalogowych, nie miałem okazji robić pomiarów, a w sumie przydałoby sie. O foli myślałem, ale o czarnej lub szarej, widziałem taką w aucie na jednym z forów hondy. Dużym plusem jest bagażnik, oprócz suba mieści sie wózek, i to co potrzebne na wyjazd.
Radex dzis pada, a bosch ładnie zbiera:P i świeci jasno w nocy
waży to ok 1350km wg. danych katalogowych, nie miałem okazji robić pomiarów, a w sumie przydałoby sie. O foli myślałem, ale o czarnej lub szarej, widziałem taką w aucie na jednym z forów hondy. Dużym plusem jest bagażnik, oprócz suba mieści sie wózek, i to co potrzebne na wyjazd.
Radex dzis pada, a bosch ładnie zbiera:P i świeci jasno w nocy
echhh dziś straciłem hamulce, pękł przewód hamulcowy idący pod podłoga.....na kilka dni w ręce powróci cetka:P
w 323c w tym toku też padł przewód, ale po 15 latach, a nie jak w hondzie po 10, z każdym rokiem wszystko jest robione na krótki okres i częstsze naprawy i wymiany.....
w 323c w tym toku też padł przewód, ale po 15 latach, a nie jak w hondzie po 10, z każdym rokiem wszystko jest robione na krótki okres i częstsze naprawy i wymiany.....
mała modernizacja w bagażniku z racji zajętego miejsca przez skrzynkę.
głośnik będzie przełożony ze skrzyni zamkniętej po blaupunkcie gtb1200
BLOW XR-250 10`(25cm) 4ohmy 2cewkowy
Moc max.: 400W
Oporność: Podwójna cewka 4 Ω
Zakres częstotliwości: 0-1000Hz
S.P.L.: 88dB
Magnes: 2x Ф 156xW20(mm)(100 Oz)
Podwójna cewka: Ф 50mm TSV 4-Warstwy
pare fotek z mojego rzeźbienia, zdjęcia robione fonem cześć w kiepskim świetle nie nadawała się do wrzucenia, całość zabudowy pewnie wrzucę niebawem, już dziś złożona i sklejona matami z żywicą oraz szpachlą z włóknem w miejscach łączeń, jeszcze zostało uszczelnienie silikonem wew. miejsc łączenia maty z płytą, na całość jeszcze 1-2 warstwy maty i żywicy dla usztywnienia. W sumie będzie ok 5-6 warstw. Ale najpierw pierwsza próba zagrania i jak będzie ok bawię się dalej.
pozostało jeszcze wygłuszenie wewnątrz, kilka dodatków na zewnątrz obudowy, aby zawias wchodził w zabudowę dodatkowo utrzymując ją w swoim miejscu. Obicie materiałem na zewnątrz.
wycinanie otworów
By cob_ra2 at 2011-03-19
przymiarka....
1
By cob_ra2 at 2011-03-19
2
By cob_ra2 at 2011-03-19
przy składaniu każda ścianka dolegająca uszczelniana silikonem
By cob_ra2 at 2011-03-19
widok z przodu
By cob_ra2 at 2011-03-19
widok z tyłu
By cob_ra2 at 2011-03-20
podłączone i zamontowane na próbę
By cob_ra2 at 2011-03-20
głośnik będzie przełożony ze skrzyni zamkniętej po blaupunkcie gtb1200
BLOW XR-250 10`(25cm) 4ohmy 2cewkowy
Moc max.: 400W
Oporność: Podwójna cewka 4 Ω
Zakres częstotliwości: 0-1000Hz
S.P.L.: 88dB
Magnes: 2x Ф 156xW20(mm)(100 Oz)
Podwójna cewka: Ф 50mm TSV 4-Warstwy
pare fotek z mojego rzeźbienia, zdjęcia robione fonem cześć w kiepskim świetle nie nadawała się do wrzucenia, całość zabudowy pewnie wrzucę niebawem, już dziś złożona i sklejona matami z żywicą oraz szpachlą z włóknem w miejscach łączeń, jeszcze zostało uszczelnienie silikonem wew. miejsc łączenia maty z płytą, na całość jeszcze 1-2 warstwy maty i żywicy dla usztywnienia. W sumie będzie ok 5-6 warstw. Ale najpierw pierwsza próba zagrania i jak będzie ok bawię się dalej.
pozostało jeszcze wygłuszenie wewnątrz, kilka dodatków na zewnątrz obudowy, aby zawias wchodził w zabudowę dodatkowo utrzymując ją w swoim miejscu. Obicie materiałem na zewnątrz.
wycinanie otworów
By cob_ra2 at 2011-03-19
przymiarka....
1
By cob_ra2 at 2011-03-19
2
By cob_ra2 at 2011-03-19
przy składaniu każda ścianka dolegająca uszczelniana silikonem
By cob_ra2 at 2011-03-19
widok z przodu
By cob_ra2 at 2011-03-19
widok z tyłu
By cob_ra2 at 2011-03-20
podłączone i zamontowane na próbę
By cob_ra2 at 2011-03-20
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości