Ford Probe mk I 2,2l F2T
pierunujące wrażenie
Stage I ukończony. Auto zrobione na max tego co się dało bez ingerencji w ECU na seryjnej turbinie. Niestety ECU Master, nawet po ogarnięciu napięcia przepływki odpowiednim obwodem, nie daje sobie rady tak jak powinien z wysterowaniem seryjnego kompa. Dlatego na następny sezon, oprócz normalnej turbiny w miejsce seryjnej zabawki, wskoczy także EMU jako standalone, żeby to w końcu idealnie ogarnąć, i pozbyć się opornego seryjnego kompa, przepływki i tego typu wynalazków. Co do turbiny będziemy myśleć co włożyć, ale raczej TD04 z Volvo i plan na +/– 320KM.
Co do stanu obecnego – wykres, jako podsumowanie walki o moc przy seryjnej turbinie – myśle, że nawet bez bawienia się w sztukę i półśrodki z ECU Masterem wyszły całkiem dobre wartości. Parę drobiazgów zostało poprawionych, wszystko co tylko dało się zrobića zostało sprawdzone na hamowni i obecna konfiguracja daje najlepsze wyniki. Poniżej także fotki innych gratów – zrobiona głowica, nowa kierownica i blacha na tył na wymiar US.
Co do stanu obecnego – wykres, jako podsumowanie walki o moc przy seryjnej turbinie – myśle, że nawet bez bawienia się w sztukę i półśrodki z ECU Masterem wyszły całkiem dobre wartości. Parę drobiazgów zostało poprawionych, wszystko co tylko dało się zrobića zostało sprawdzone na hamowni i obecna konfiguracja daje najlepsze wyniki. Poniżej także fotki innych gratów – zrobiona głowica, nowa kierownica i blacha na tył na wymiar US.
No to całkiem ładny wynik.
Hmmm...to ja sie zastanawiam czy sprzedawać czy nie moje F2T i chyba poczekam z decyzją.
Hmmm...to ja sie zastanawiam czy sprzedawać czy nie moje F2T i chyba poczekam z decyzją.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
dobry wynik powodzenia w kolejnych modach
Ps;
jakiej chemii używasz do lakieru ?
Ps;
jakiej chemii używasz do lakieru ?
Dziękuje ... co do "chemii" to najpierw cleaner Zymol'a HD Cleanse, na to wosk Zymol Carbon, a finalnie wykańczam quick detailerem Auto Finesse. Do regularnego mycia Meguiars Gold Class + ręcznik waflowy do osuszania. No i do reszty pracy 300 miękkich mikrofibr heh.
Kilka nowych fotek na pierwszej stronie. Zapraszam
Kilka nowych fotek na pierwszej stronie. Zapraszam
jakies takie mam odczucia z filmu ze im szybciej jedzziesz tym szybciej sie rozpedza. do 100 nedznie ale juz od 140 do 180 bardzo dobrze. ciekawe... zupelnie inaczej niz u mnie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
fajnie się zbiera Twoja Próbówka
piwo napisał(a):jakies takie mam odczucia z filmu ze im szybciej jedzziesz tym szybciej sie rozpedza. do 100 nedznie ale juz od 140 do 180 bardzo dobrze. ciekawe... zupelnie inaczej niz u mnie
Bo ty masz wolnosssaka z extra trakcją.
Jedzie to konkretnie trzeba przyznać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Do 100 slabo bo po pierwsze trakcja, po drugie krotka skrzyna w polaczeniu z malym turbo, ktore daje rade tylko w waskim zakresie obrotow. Wrzuce normalne turbo, bedzie znacznie lepiej.
Kolego jest szansa na ECU? Chetnie bym odkupil
No jak przeczytalem ze masz zamiar robic standalone to o tym samym pomyslalem wiec dawaj znac w razie czego
Kurde najładniejsze Probe jakie widziałem jakiego masz Det-a w 3 można w trybie FI pozbyć sie przepływki na koszt mapa, ale jak ma być EMU to bajka, turbo tak puchnie że moment tak szybko leci w dół od 3500tys.obr.?
Kiedyś czytałem że można chyba zapakować czapke 16v do F2T ? czy sie myle
Śmigałem troche kolegi F2T ponoć podchodził pod 220 kunia i wiem że tam cinko z trakcją
Kiedyś czytałem że można chyba zapakować czapke 16v do F2T ? czy sie myle
Śmigałem troche kolegi F2T ponoć podchodził pod 220 kunia i wiem że tam cinko z trakcją
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Dziekuje Co do DET'a to problemem jest zaplon ktorego nie da sie tam ogarnac. Przeplywka bedzie usunieta ale to juz na standalone. Turbina to jedna wielka pomylka w tym aucie takze nie ma co o niej dyskutowac. Padla juz decyzja na temat tego co bedzie wlozone na jej miejsce. TD04-15 z saaba 9-5 aero. Mysle ze na poczatek do tych 260-280km wystarczy. Jak wpadnie szpera i wieksze wtryski pomysle nad czyms wiekszym ew porobi sie saabowska tdo4-15.
Co do glowicy to nie sadze ze podchodzi p&p z FE3N – bo zapewne o ten silnik Ci chodzi.
Co do glowicy to nie sadze ze podchodzi p&p z FE3N – bo zapewne o ten silnik Ci chodzi.
A jakie mozna inne turbo wsadzic pnp do f2t?
PS. To pozbyles sie GE FS? Bo ja GE KL tak. Musialem kupic kombi a teraz wracam do mojej marki ale jako hobby car. GD z f2t
PS. To pozbyles sie GE FS? Bo ja GE KL tak. Musialem kupic kombi a teraz wracam do mojej marki ale jako hobby car. GD z f2t
Do Probe nie ma turbosprezarki p&p. Ja bede przerabial swoj kolektor pod flansze saaba. Co do Mazdy ... moze nie dokladnie sie pozbylem co zakonczyla swoj zywot Jest wszystko w moim temacie w Projektach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości