Ford Probe mk I 2,2l F2T

Postprzez misiak89-89 » 13 kwi 2013, 19:45

pierunujące wrażenie :D
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Lukas007 » 16 kwi 2013, 00:32

Kilka fot z Integracyjnego Rozpoczęcia Sezonu w Borku razem z Probasem kumpla z forum FPKP

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oraz film z udziałem nadzych aut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 6 kwi 2014, 12:54

Stage I ukończony. Auto zrobione na max tego co się dało bez ingerencji w ECU na seryjnej turbinie. Niestety ECU Master, nawet po ogarnięciu napięcia przepływki odpowiednim obwodem, nie daje sobie rady tak jak powinien z wysterowaniem seryjnego kompa. Dlatego na następny sezon, oprócz normalnej turbiny w miejsce seryjnej zabawki, wskoczy także EMU jako standalone, żeby to w końcu idealnie ogarnąć, i pozbyć się opornego seryjnego kompa, przepływki i tego typu wynalazków. Co do turbiny będziemy myśleć co włożyć, ale raczej TD04 z Volvo i plan na +/– 320KM.

Co do stanu obecnego – wykres, jako podsumowanie walki o moc przy seryjnej turbinie – myśle, że nawet bez bawienia się w sztukę i półśrodki z ECU Masterem wyszły całkiem dobre wartości. Parę drobiazgów zostało poprawionych, wszystko co tylko dało się zrobića zostało sprawdzone na hamowni i obecna konfiguracja daje najlepsze wyniki. Poniżej także fotki innych gratów – zrobiona głowica, nowa kierownica i blacha na tył na wymiar US.

Załączniki
2.jpg
1.jpg
3.jpg
final prom ziom.jpg
Tak jest obecnie.
final prom ziom vs start.jpg
Cienka linia to stan z jakim przyjechałem, gruba to stan obecny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez PLaster » 6 kwi 2014, 13:26

No to całkiem ładny wynik.
Hmmm...to ja sie zastanawiam czy sprzedawać czy nie moje F2T i chyba poczekam z decyzją.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez cichy_86 » 6 kwi 2014, 13:41

dobry wynik <spoko> powodzenia w kolejnych modach :)

Ps;
jakiej chemii używasz do lakieru ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Lukas007 » 6 kwi 2014, 21:31

Dziękuje ;) ... co do "chemii" to najpierw cleaner Zymol'a HD Cleanse, na to wosk Zymol Carbon, a finalnie wykańczam quick detailerem Auto Finesse. Do regularnego mycia Meguiars Gold Class + ręcznik waflowy do osuszania. No i do reszty pracy 300 miękkich mikrofibr heh.

Kilka nowych fotek na pierwszej stronie. Zapraszam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Dominator » 6 kwi 2014, 21:40

Na zdjeciach pieknie a na zywo to <sex:konik>
robi ten lakier robote..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Lukas007 » 17 kwi 2014, 20:26

Dzieki ;) Milo bylo spotkac sie I pogadac :)

Pogladowy filmik jak sie to teraz zbiera.

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Dominator » 17 kwi 2014, 22:26

Zrobilibysmy wspolna sesje naszym czarnuchom :)
Ale pewnie po swietach wlochem przyjedziesz ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez piwo » 18 kwi 2014, 06:25

jakies takie mam odczucia z filmu ze im szybciej jedzziesz tym szybciej sie rozpedza. do 100 nedznie ale juz od 140 do 180 bardzo dobrze. ciekawe... zupelnie inaczej niz u mnie :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4750 (239/130)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez cichy_86 » 18 kwi 2014, 23:03

fajnie się zbiera Twoja Próbówka <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Gib » 19 kwi 2014, 11:41

piwo napisał(a):jakies takie mam odczucia z filmu ze im szybciej jedzziesz tym szybciej sie rozpedza. do 100 nedznie ale juz od 140 do 180 bardzo dobrze. ciekawe... zupelnie inaczej niz u mnie :)


Bo ty masz wolnosssaka z extra trakcją.
Jedzie to konkretnie trzeba przyznać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8942 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 20 kwi 2014, 20:11

Do 100 slabo bo po pierwsze trakcja, po drugie krotka skrzyna w polaczeniu z malym turbo, ktore daje rade tylko w waskim zakresie obrotow. Wrzuce normalne turbo, bedzie znacznie lepiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pierzaktar » 22 gru 2014, 22:34

Kolego jest szansa na ECU? Chetnie bym odkupil :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 22 gru 2014, 23:21

Jak wystroje na EMU to moge sprzedac swoje – nawet z chipem Probinatora ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pierzaktar » 23 gru 2014, 09:47

No jak przeczytalem ze masz zamiar robic standalone to o tym samym pomyslalem wiec dawaj znac w razie czego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez mlody1921 » 24 gru 2014, 11:41

Kurde najładniejsze Probe jakie widziałem jakiego masz Det-a w 3 można w trybie FI pozbyć sie przepływki na koszt mapa, ale jak ma być EMU to bajka, turbo tak puchnie że moment tak szybko leci w dół od 3500tys.obr.?

Kiedyś czytałem że można chyba zapakować czapke 16v do F2T ? czy sie myle

Śmigałem troche kolegi F2T ponoć podchodził pod 220 kunia i wiem że tam cinko z trakcją :P
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Lukas007 » 24 gru 2014, 15:44

Dziekuje ;) Co do DET'a to problemem jest zaplon ktorego nie da sie tam ogarnac. Przeplywka bedzie usunieta ale to juz na standalone. Turbina to jedna wielka pomylka w tym aucie takze nie ma co o niej dyskutowac. Padla juz decyzja na temat tego co bedzie wlozone na jej miejsce. TD04-15 z saaba 9-5 aero. Mysle ze na poczatek do tych 260-280km wystarczy. Jak wpadnie szpera i wieksze wtryski pomysle nad czyms wiekszym ew porobi sie saabowska tdo4-15.

Co do glowicy to nie sadze ze podchodzi p&p z FE3N – bo zapewne o ten silnik Ci chodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pierzaktar » 24 gru 2014, 16:11

A jakie mozna inne turbo wsadzic pnp do f2t?

PS. To pozbyles sie GE FS? Bo ja GE KL tak. Musialem kupic kombi a teraz wracam do mojej marki ale jako hobby car. GD z f2t :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 24 gru 2014, 19:19

Do Probe nie ma turbosprezarki p&p. Ja bede przerabial swoj kolektor pod flansze saaba. Co do Mazdy ... moze nie dokladnie sie pozbylem co zakonczyla swoj zywot ;) Jest wszystko w moim temacie w Projektach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy