Fiat Bravo HGT Turbo 2.0 20V

Postprzez Pyton162 » 17 sty 2010, 14:48

ponoc na jakis zawodach byl o13,1 na 400m wiec ravo raczej nie masz szans z fiaciorem
Pyton162
 

Postprzez ravo » 17 sty 2010, 18:22

byl taki czas :P
oczywiscie wroze jak najlepiej projektowi ale znam potencjal tego silnika
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez czarnaXpoz » 17 sty 2010, 20:00

darekk86 piękne cudeńko :) moja poprzednia lala to też była bravusia tylko,że 1.8 i rewelacyjnie mi się nią śmiagało <jupi> ale przyszedł czas na zmiany,hihi
pozdrawiam i życzę niezłych osiągów oraz niezawodności <tuptup>
:) :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2009, 23:02
Posty: 309
Skąd: Poznań
Auto: mazda 323f
srebrna niunia ;)

Postprzez darekk86 » 19 sty 2010, 15:59

silnik juz zlozony, wlozony i podlaczony. Niestety, nie odpala... Jak sie okazalo padl czujnik polozenia walka rozrzadu... A znajduje sie on... oczywiscie pod rozrzadem :/ No a zeby go wyjac trzeba zdjac rozrzad wiec wedlug opinii wiekszosci trzeba opuszczac silnik :/
No ale... nie wiem jakim cudem ale udalo nam sie zdjac rozrzad bez ruszania silnika :) Tak wiec teraz czekamy na czujnik i kolo walka rozrzadu (bo sie okazalo pogiete od srodka i przez to polecial czujnik). Wtedy jeszcze jeden dzien i fiacik powinien smigac :) No a po fiaciku na warsztat wjezdza mazda w celu przywrocenia do zycia wreszcie :)

A co do osiagow... Zobaczymy ile wyjdzie teraz. Na pewno na zime bedzie setup na jakies 0,5-0,6 bara zeby dalo sie jezdzic. A na lato... Mysle ze 1,2 powinno dzialac spokojnie. Az znowu poleca tloki a wtedy wlozymy juz cos najlepszego co sie znajdzie :)
13,1 na 1/4mili to podobno osiagnelo na zawodach wiec czas calkiem przyjemny... Ale jak sie okazalo byl wystrojony na zapchanym filtrze powietrza (filtr byl pod filtrem na odme, a z odmy jak czasami lecial olej to lecial prosto na filtr, wiec powietrza to to prawie wogole nie dostawalo). Jak zalozylismy czysty filtr to nagle sie okazalo ze samochod zaczal wariowac. Mimo ze wczesniej latal niesamowicie to nagle dostal mega kopa, ale nie wyrabialy przy tym mapy paliwa, a cisnienie doladowania pokazywalo nawet 1,5 bara!
Tak wiec mozliwe ze po zalozeniu nowego filtra mieszanka zrobila sie za uboga i przez to strzelily pierscienie, chociaz na czystym filtrze przejechal kilkanascie km i zalozylismy stary bo nie bylo czasu na strojenie od nowa. Ale i tak te tloki nie sa kute tak jak powinny byc, wiec troche mnie to wkurzylo. Ale ok, nie chce mi sie walczyc z poprzednim wlascicielem bo uwazam ze i tak samochod nie jest zly :)

Zobaczymy teraz jak to zlozylem po swojemu co bedzie, no i przede wszystkim strojenie od nowa.
Jest juz wspawana i zamontowana sonda szerokopasmowa ze wskaznikiem AFR, wskazniki temp. oleju i cisnienia oleju. No i EGT ktore bylo juz wczesniej. Do tego dojdzie niedugo waste gate zewnetrzny i pewnie jakis lepszy blow off (chociaz ten F1 i tak jakos dobrze dziala).

Teraz naszlo mnie jeszcze zeby dokupic do niego felgi jakies ciekawsze, a ze ostatnio w swietnej cenie sa TSR Lesmo czarno czerwone to tak sie nad nimi zastanawiam. Tylko chyba taki kolor felg nie bedzie wogole pasowal do blekitnego samochodu... Tak wiec raczej pojdziemy w jakies 17" zwykle, srebrne, zeby wygladalo ladnie ale nadal jak fabryczne :) Jednak ten niepozorny wyglad daje sporo frajdy na swiatlach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez radekkm » 19 sty 2010, 17:44

ciesze sie ze poskladany,mam nadzieje ze kompresja w porzadeczku i po wymianie czujnika auto zagada
sezon zapowiada sie wysmienicie <ganja>
skoro tak kochasz motoryzacje,tuning moze zotaniesz sponsorem skromnej odbudowy silnika KLZE ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez darekk86 » 19 sty 2010, 17:48

no ze sponsoringiem teraz niestety cienko. Poki co ciagle sprzedaje warsztat ktory mam, zeby miec wreszcie czas na inne rzeczy. I na pewno bedziemy kombinowac za jakis czas ladniejsza siedzibe ale juz tylko wlasnie na tuning.
Poki co z kasa sie zrobilo ostatnio cienko, bo trzeba splacac opony ktore byly kupowane przed sezonem, a firmy nadal nie zaplacily za obsluge i za opony kupione :/ Wiec jak narazie mam nadzieje ze chwilowo jest lipa straszna :/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez mlody1921 » 23 mar 2010, 23:34

Fajna zapinaczka, a tak na marginesie to coś co wsysła pompa wodna to właśnie taki plasticzek który znajduje sie w nagrzewnicy :) na 100000% rozbierałem sporo na złom nagrzewnic w każdej sa.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez jacobs » 13 cze 2010, 21:10

Zawsze zwracałem uwagę na moim osiedlu na nissana 200sx z jakimś ciekawym body, teraz widzę że pojawiły się na nim naklejki poturbowani.pl – to twój?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez darekk86 » 14 cze 2010, 00:03

to znajomego :) Nasz klient ktory jak sporo innych wsiakl w nasza firme i tak juz zostal :)
A nissan calkiem fajnie teraz wyglada z logo, jemu sie podoba wiec tak jezdzi caly czas :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Boris86 » 23 cze 2010, 01:55

Bardzo dobrze znane mi auto wieloletniego kolegi. Oby sie fajnie sprawowało dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez radekkm » 9 paź 2010, 12:26

bedzie to jezdzic ??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez darekk86 » 9 paź 2010, 13:22

ostatnio wymienilismy wiazke na nowa od 20VT, zeby nie bylo tyle rzezby w niej bo sie posypala calkowicie. Juz jest zamontowana ale po odpaleniu silnik nie trzyma wolnych obrotow i gasnie wiec musimy znalezc o co mu chodzi.
Kupiona jest juz nowa skrzynia 6 biegowa ze szpera tylko czeka sobie spokojnie na odbior i montaz. Poki co stara chodzi i nie ma problemow, ale pewnie na poczatku zimy wlozymy juz nowa zeby na zime byla szpera.
Jeszcze pare gratow czeka na montaz wiec bedzie co robic...
Zobaczymy jeszcze czy w zimie samochod bedzie musial jezdzic na codzien czy bedzie mogl stac i byc przebudowywany, bo na przyszly sezon w planach jest dosc mocno nim powalczyc :)
Tak to z silnikiem problemow juz nie bylo zadnych, tylko przez wiazke samochod ciagle mial problemy, jak znalezlismy nowa wiazke to niestety nie bylo za duzo czasu zeby to zlozyc szybko wiec glownie stal. No ale w zimie pewnie jeszcze jakis tor zaliczy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez piwo » 9 paź 2010, 22:37

szkdoa ze nie w ten weekkend w piotrkowie. <płacze>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Toretto999995 » 12 paź 2010, 14:39

Witam, jestem nowy na forum. Mam zamiar przełożyć do Fiata Bravo silnik z Fiata Coupe, dokładniej 2.0 20V Turbo razem ze skrzynią. Czy ktoś robił coś takiego? Mógłbym prosić o dokładną listę wszystkich wydatków? Jest mi to bardzo potrzebne. Pozdrawiam.
Toretto999995
 

Postprzez darekk86 » 12 paź 2010, 14:56

witam
najlepiej bedzie odezwac sie do nas na maila: kontakt@poTURBOwani.pl
Wtedy podeslemy dokladnie ile to kosztuje, chociaz wycena jest bardzo zroznicowana w zaleznosci od dodatkowych przerobek przy okazji przekladki.
Najlatwiej i bardziej rozwojowo jest jednak wlozyc wersje 2.0 16VT wraz ze skrzynia 5biegowa ze szpera.

Pozdrawiam
Darek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ravo » 12 paź 2010, 15:06

wszystkie skrzynie w turbo są ze szperą
kolego potrzebował byś wręcz wszystko do swojego auta od wiązki po skrzynie, półośki itp itd
koszt samych części to 8-10 tyś zł ( mówimy o sprawnym 20vt z dobrą turbiną )
Robocizna to już różnie bywa
Są takie projekty
Polecam oba fora fiata coupe znajdziesz tam informację jakie potrzebujesz
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez darekk86 » 12 paź 2010, 15:21

ravo, jak to wszystkie 20VT maja szpere?
16VT tak, ale 20VT maja tylko w wersji 6 biegowej LE, chociaz tez byly jakies wersje 5 biegowe ze szpera w nich.
Ale normalna skrzynia w standardowym 20VT w coupe nie posiadala szpery (przynajmniej tak wynika z moich badan i poszukiwan).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ravo » 12 paź 2010, 18:55

bardzo się mylisz :) każda skrzynia od silnika turbo ma szpere

A co lepsze skrzynia od 20vt 5 biegowa a 6 biegowa niczym się kompletnie nie różnią :) oprócz 6 biegu, tak są identyczne ;) oczywiście 6 występowała także w Plusie oraz w wersjach my99 która była chyba od listopada albo października 98 do 200 roku

my99 to każde 20vt po od końcówki 98


aaa kolega na fckp ma do sprzedania jakiegoś anglika w dobrej cenie zobacz sobie ( to do kolegi co pyta o swap )
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez JarTom » 8 lis 2010, 17:19

myslałem że wszystkie skrzynie z 20VT maja szperę...
to w końcu tylko LE ma szperę ? czy Plusy i My99 tez ?
wiecie może ile jest obrotów przy standardowych 100 na 5 i ile na 6 ?
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez ravo » 8 lis 2010, 18:09

ravo napisał(a):bardzo się mylisz każda skrzynia od silnika turbo ma szpere
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy