Fiat Bravo HGT Turbo 2.0 20V
darekk86 piękne cudeńko moja poprzednia lala to też była bravusia tylko,że 1.8 i rewelacyjnie mi się nią śmiagało ale przyszedł czas na zmiany,hihi
pozdrawiam i życzę niezłych osiągów oraz niezawodności
pozdrawiam i życzę niezłych osiągów oraz niezawodności
- Od: 23 lip 2009, 23:02
- Posty: 309
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 323f
srebrna niunia ;)
silnik juz zlozony, wlozony i podlaczony. Niestety, nie odpala... Jak sie okazalo padl czujnik polozenia walka rozrzadu... A znajduje sie on... oczywiscie pod rozrzadem :/ No a zeby go wyjac trzeba zdjac rozrzad wiec wedlug opinii wiekszosci trzeba opuszczac silnik :/
No ale... nie wiem jakim cudem ale udalo nam sie zdjac rozrzad bez ruszania silnika Tak wiec teraz czekamy na czujnik i kolo walka rozrzadu (bo sie okazalo pogiete od srodka i przez to polecial czujnik). Wtedy jeszcze jeden dzien i fiacik powinien smigac No a po fiaciku na warsztat wjezdza mazda w celu przywrocenia do zycia wreszcie
A co do osiagow... Zobaczymy ile wyjdzie teraz. Na pewno na zime bedzie setup na jakies 0,5-0,6 bara zeby dalo sie jezdzic. A na lato... Mysle ze 1,2 powinno dzialac spokojnie. Az znowu poleca tloki a wtedy wlozymy juz cos najlepszego co sie znajdzie
13,1 na 1/4mili to podobno osiagnelo na zawodach wiec czas calkiem przyjemny... Ale jak sie okazalo byl wystrojony na zapchanym filtrze powietrza (filtr byl pod filtrem na odme, a z odmy jak czasami lecial olej to lecial prosto na filtr, wiec powietrza to to prawie wogole nie dostawalo). Jak zalozylismy czysty filtr to nagle sie okazalo ze samochod zaczal wariowac. Mimo ze wczesniej latal niesamowicie to nagle dostal mega kopa, ale nie wyrabialy przy tym mapy paliwa, a cisnienie doladowania pokazywalo nawet 1,5 bara!
Tak wiec mozliwe ze po zalozeniu nowego filtra mieszanka zrobila sie za uboga i przez to strzelily pierscienie, chociaz na czystym filtrze przejechal kilkanascie km i zalozylismy stary bo nie bylo czasu na strojenie od nowa. Ale i tak te tloki nie sa kute tak jak powinny byc, wiec troche mnie to wkurzylo. Ale ok, nie chce mi sie walczyc z poprzednim wlascicielem bo uwazam ze i tak samochod nie jest zly
Zobaczymy teraz jak to zlozylem po swojemu co bedzie, no i przede wszystkim strojenie od nowa.
Jest juz wspawana i zamontowana sonda szerokopasmowa ze wskaznikiem AFR, wskazniki temp. oleju i cisnienia oleju. No i EGT ktore bylo juz wczesniej. Do tego dojdzie niedugo waste gate zewnetrzny i pewnie jakis lepszy blow off (chociaz ten F1 i tak jakos dobrze dziala).
Teraz naszlo mnie jeszcze zeby dokupic do niego felgi jakies ciekawsze, a ze ostatnio w swietnej cenie sa TSR Lesmo czarno czerwone to tak sie nad nimi zastanawiam. Tylko chyba taki kolor felg nie bedzie wogole pasowal do blekitnego samochodu... Tak wiec raczej pojdziemy w jakies 17" zwykle, srebrne, zeby wygladalo ladnie ale nadal jak fabryczne Jednak ten niepozorny wyglad daje sporo frajdy na swiatlach
No ale... nie wiem jakim cudem ale udalo nam sie zdjac rozrzad bez ruszania silnika Tak wiec teraz czekamy na czujnik i kolo walka rozrzadu (bo sie okazalo pogiete od srodka i przez to polecial czujnik). Wtedy jeszcze jeden dzien i fiacik powinien smigac No a po fiaciku na warsztat wjezdza mazda w celu przywrocenia do zycia wreszcie
A co do osiagow... Zobaczymy ile wyjdzie teraz. Na pewno na zime bedzie setup na jakies 0,5-0,6 bara zeby dalo sie jezdzic. A na lato... Mysle ze 1,2 powinno dzialac spokojnie. Az znowu poleca tloki a wtedy wlozymy juz cos najlepszego co sie znajdzie
13,1 na 1/4mili to podobno osiagnelo na zawodach wiec czas calkiem przyjemny... Ale jak sie okazalo byl wystrojony na zapchanym filtrze powietrza (filtr byl pod filtrem na odme, a z odmy jak czasami lecial olej to lecial prosto na filtr, wiec powietrza to to prawie wogole nie dostawalo). Jak zalozylismy czysty filtr to nagle sie okazalo ze samochod zaczal wariowac. Mimo ze wczesniej latal niesamowicie to nagle dostal mega kopa, ale nie wyrabialy przy tym mapy paliwa, a cisnienie doladowania pokazywalo nawet 1,5 bara!
Tak wiec mozliwe ze po zalozeniu nowego filtra mieszanka zrobila sie za uboga i przez to strzelily pierscienie, chociaz na czystym filtrze przejechal kilkanascie km i zalozylismy stary bo nie bylo czasu na strojenie od nowa. Ale i tak te tloki nie sa kute tak jak powinny byc, wiec troche mnie to wkurzylo. Ale ok, nie chce mi sie walczyc z poprzednim wlascicielem bo uwazam ze i tak samochod nie jest zly
Zobaczymy teraz jak to zlozylem po swojemu co bedzie, no i przede wszystkim strojenie od nowa.
Jest juz wspawana i zamontowana sonda szerokopasmowa ze wskaznikiem AFR, wskazniki temp. oleju i cisnienia oleju. No i EGT ktore bylo juz wczesniej. Do tego dojdzie niedugo waste gate zewnetrzny i pewnie jakis lepszy blow off (chociaz ten F1 i tak jakos dobrze dziala).
Teraz naszlo mnie jeszcze zeby dokupic do niego felgi jakies ciekawsze, a ze ostatnio w swietnej cenie sa TSR Lesmo czarno czerwone to tak sie nad nimi zastanawiam. Tylko chyba taki kolor felg nie bedzie wogole pasowal do blekitnego samochodu... Tak wiec raczej pojdziemy w jakies 17" zwykle, srebrne, zeby wygladalo ladnie ale nadal jak fabryczne Jednak ten niepozorny wyglad daje sporo frajdy na swiatlach
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
no ze sponsoringiem teraz niestety cienko. Poki co ciagle sprzedaje warsztat ktory mam, zeby miec wreszcie czas na inne rzeczy. I na pewno bedziemy kombinowac za jakis czas ladniejsza siedzibe ale juz tylko wlasnie na tuning.
Poki co z kasa sie zrobilo ostatnio cienko, bo trzeba splacac opony ktore byly kupowane przed sezonem, a firmy nadal nie zaplacily za obsluge i za opony kupione :/ Wiec jak narazie mam nadzieje ze chwilowo jest lipa straszna :/
Poki co z kasa sie zrobilo ostatnio cienko, bo trzeba splacac opony ktore byly kupowane przed sezonem, a firmy nadal nie zaplacily za obsluge i za opony kupione :/ Wiec jak narazie mam nadzieje ze chwilowo jest lipa straszna :/
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Fajna zapinaczka, a tak na marginesie to coś co wsysła pompa wodna to właśnie taki plasticzek który znajduje sie w nagrzewnicy na 100000% rozbierałem sporo na złom nagrzewnic w każdej sa.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Bardzo dobrze znane mi auto wieloletniego kolegi. Oby sie fajnie sprawowało dalej.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
ostatnio wymienilismy wiazke na nowa od 20VT, zeby nie bylo tyle rzezby w niej bo sie posypala calkowicie. Juz jest zamontowana ale po odpaleniu silnik nie trzyma wolnych obrotow i gasnie wiec musimy znalezc o co mu chodzi.
Kupiona jest juz nowa skrzynia 6 biegowa ze szpera tylko czeka sobie spokojnie na odbior i montaz. Poki co stara chodzi i nie ma problemow, ale pewnie na poczatku zimy wlozymy juz nowa zeby na zime byla szpera.
Jeszcze pare gratow czeka na montaz wiec bedzie co robic...
Zobaczymy jeszcze czy w zimie samochod bedzie musial jezdzic na codzien czy bedzie mogl stac i byc przebudowywany, bo na przyszly sezon w planach jest dosc mocno nim powalczyc
Tak to z silnikiem problemow juz nie bylo zadnych, tylko przez wiazke samochod ciagle mial problemy, jak znalezlismy nowa wiazke to niestety nie bylo za duzo czasu zeby to zlozyc szybko wiec glownie stal. No ale w zimie pewnie jeszcze jakis tor zaliczy
Kupiona jest juz nowa skrzynia 6 biegowa ze szpera tylko czeka sobie spokojnie na odbior i montaz. Poki co stara chodzi i nie ma problemow, ale pewnie na poczatku zimy wlozymy juz nowa zeby na zime byla szpera.
Jeszcze pare gratow czeka na montaz wiec bedzie co robic...
Zobaczymy jeszcze czy w zimie samochod bedzie musial jezdzic na codzien czy bedzie mogl stac i byc przebudowywany, bo na przyszly sezon w planach jest dosc mocno nim powalczyc
Tak to z silnikiem problemow juz nie bylo zadnych, tylko przez wiazke samochod ciagle mial problemy, jak znalezlismy nowa wiazke to niestety nie bylo za duzo czasu zeby to zlozyc szybko wiec glownie stal. No ale w zimie pewnie jeszcze jakis tor zaliczy
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
szkdoa ze nie w ten weekkend w piotrkowie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Witam, jestem nowy na forum. Mam zamiar przełożyć do Fiata Bravo silnik z Fiata Coupe, dokładniej 2.0 20V Turbo razem ze skrzynią. Czy ktoś robił coś takiego? Mógłbym prosić o dokładną listę wszystkich wydatków? Jest mi to bardzo potrzebne. Pozdrawiam.
-
Toretto999995
witam
najlepiej bedzie odezwac sie do nas na maila: kontakt@poTURBOwani.pl
Wtedy podeslemy dokladnie ile to kosztuje, chociaz wycena jest bardzo zroznicowana w zaleznosci od dodatkowych przerobek przy okazji przekladki.
Najlatwiej i bardziej rozwojowo jest jednak wlozyc wersje 2.0 16VT wraz ze skrzynia 5biegowa ze szpera.
Pozdrawiam
Darek
najlepiej bedzie odezwac sie do nas na maila: kontakt@poTURBOwani.pl
Wtedy podeslemy dokladnie ile to kosztuje, chociaz wycena jest bardzo zroznicowana w zaleznosci od dodatkowych przerobek przy okazji przekladki.
Najlatwiej i bardziej rozwojowo jest jednak wlozyc wersje 2.0 16VT wraz ze skrzynia 5biegowa ze szpera.
Pozdrawiam
Darek
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
wszystkie skrzynie w turbo są ze szperą
kolego potrzebował byś wręcz wszystko do swojego auta od wiązki po skrzynie, półośki itp itd
koszt samych części to 8-10 tyś zł ( mówimy o sprawnym 20vt z dobrą turbiną )
Robocizna to już różnie bywa
Są takie projekty
Polecam oba fora fiata coupe znajdziesz tam informację jakie potrzebujesz
kolego potrzebował byś wręcz wszystko do swojego auta od wiązki po skrzynie, półośki itp itd
koszt samych części to 8-10 tyś zł ( mówimy o sprawnym 20vt z dobrą turbiną )
Robocizna to już różnie bywa
Są takie projekty
Polecam oba fora fiata coupe znajdziesz tam informację jakie potrzebujesz
ravo, jak to wszystkie 20VT maja szpere?
16VT tak, ale 20VT maja tylko w wersji 6 biegowej LE, chociaz tez byly jakies wersje 5 biegowe ze szpera w nich.
Ale normalna skrzynia w standardowym 20VT w coupe nie posiadala szpery (przynajmniej tak wynika z moich badan i poszukiwan).
16VT tak, ale 20VT maja tylko w wersji 6 biegowej LE, chociaz tez byly jakies wersje 5 biegowe ze szpera w nich.
Ale normalna skrzynia w standardowym 20VT w coupe nie posiadala szpery (przynajmniej tak wynika z moich badan i poszukiwan).
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
bardzo się mylisz każda skrzynia od silnika turbo ma szpere
A co lepsze skrzynia od 20vt 5 biegowa a 6 biegowa niczym się kompletnie nie różnią oprócz 6 biegu, tak są identyczne oczywiście 6 występowała także w Plusie oraz w wersjach my99 która była chyba od listopada albo października 98 do 200 roku
my99 to każde 20vt po od końcówki 98
aaa kolega na fckp ma do sprzedania jakiegoś anglika w dobrej cenie zobacz sobie ( to do kolegi co pyta o swap )
A co lepsze skrzynia od 20vt 5 biegowa a 6 biegowa niczym się kompletnie nie różnią oprócz 6 biegu, tak są identyczne oczywiście 6 występowała także w Plusie oraz w wersjach my99 która była chyba od listopada albo października 98 do 200 roku
my99 to każde 20vt po od końcówki 98
aaa kolega na fckp ma do sprzedania jakiegoś anglika w dobrej cenie zobacz sobie ( to do kolegi co pyta o swap )
myslałem że wszystkie skrzynie z 20VT maja szperę...
to w końcu tylko LE ma szperę ? czy Plusy i My99 tez ?
wiecie może ile jest obrotów przy standardowych 100 na 5 i ile na 6 ?
to w końcu tylko LE ma szperę ? czy Plusy i My99 tez ?
wiecie może ile jest obrotów przy standardowych 100 na 5 i ile na 6 ?
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
ETKlub – Fiat Bravo
- Od: 23 maja 2009, 00:29
- Posty: 173
- Skąd: Ełk
- Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości