Fiat Bravo HGT Turbo 2.0 20V

Postprzez darekk86 » 6 paź 2009, 20:10

a zdjecia pod maska tutaj:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Narazie niestety nadal nie udaje mi sie znalezc dnia zeby pogrzebac co z tym olejem jest nie tak, musimy narazie szybko skonczyc cinquecento rajdowe zeby wreszcie wyjechalo od nas z firmy. No ale w najblizszym czasie cos na pewno wymysle zeby zlikwidowac problemy :) No i pewnie jakis filmik nagram to wrzuce.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez noucamp » 6 paź 2009, 20:54

wygląda "mocno"
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez JarTom » 14 sty 2010, 01:41

i co tam z Bravo ?
ono fabrycznie miało 147,wydaje Mi sie ze chyba mało miałeś z Fiatami doczynienia, hehe ale to sie pewnie zmieni, powodzenia w modach
byłeś na hamowni ?
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez darekk86 » 14 sty 2010, 11:35

a no bravo sie juz sklada od nowa...
Tak, to jest bravo od Johnego.
Natomiast mimo zapewnien ze tloki sa kute, okazalo sie ze sa tylko wziete od Fiata Turbo... I jeden sie rozlecial... Wiec musielismy zrobic na szybko kompletny remont silnika. Przy okazji wymienilismy wszystkie paski, caly rozrzad, itd.
W pompie wody znalezlismy dodatkowo jakis plastikowy zwiniety makaron, cos jakby sylikon zaschnal ale jednak za twarde na sylikon. Ale na pewno bardzo utrudnialo to przeplyw wody.
Tak wiec niestety samochod skladal ktos kto za bardzo sie na tym nie znal, a sprzedawanie go jako z kutymi tlokami jest poprostu oszustwem, ale z tym juz dalismy sobie spokoj. Narazie zlozylismy na takich samych tlokach jak byl, za jakis czas pewnie i tak bedzie trzeba kupic nowe kute.
Co prawda najdziwniejsze jest to ze te zwykle tloki kosztuja 650zl/szt, co przy 5 sztukach daje 3250zl, a kute tloki komplet mozna kupic za 2800-3000zl... Wiec tego calkowicie nie rozumiem. Mozliwe ze dlatego ze Johny tyle zaplacil za nie to mu powiedziano ze to sa kute (bo mowi ze to znajomy zalatwial), wiec sam o tym mogl nie wiedziec nawet. Natomiast pech chcial ze to akurat strzelilo juz u mnie...

No ale skladamy, pozniej bedzie trzeba zalatwic jakies zimowki bo na letnich stoi i znow na droge :) Tylko na zime znacznie obnizymy doladowanie bo to nie ma sensu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez noucamp » 14 sty 2010, 11:48

no wyszło pięknie :( ale widzę że temat ogarnięty :)

darekk86 napisał(a):pozniej bedzie trzeba zalatwic jakies zimowki bo na letnich stoi i znow na droge

myślisz że zimówki Ci pomogą ?? ja w lato jak jest mokro zastanawiam się czy wyjechać :P
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez darekk86 » 14 sty 2010, 12:29

no zimowki niewiele dadza, ale jak udalo by sie ja sciagnac na 0,4 bara to juz by mozna tym jezdzic. Tym bardziej ze do tych 3tys jest spokoj, wiec ruszyc powinno dac rade.

A tutaj pare fotek po rozebraniu silnika:
Obrazek
Obrazek

i to cos co bylo w pompie wody:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W tej chwili juz jest silnik zlozony i siedzi w samochodzie. Podlaczylismy juz wiazke i teraz zostala tylko zabawa z przykreceniem polosi (tragedia...) i wydechu do turbiny (a wydech jest jedna caloscia, od przylaczenia do turbiny do tlumika koncowego, wiec manewrowanie nim jest ciezkie). I zobaczymy jak to bedzie chodzilo teraz.
Na pewno lecimy od razu na strojenie do Kaliiego bo samochod jak kupilismy byl wyraznie wystrojony na zapchanym filtrze powietrza. Wiec nie dosc ze teraz powinien duzo lepiej chodzic to przy okazji i tak sie zmniejszy doladowanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Jacek176 » 14 sty 2010, 12:50

darekk86 napisał(a):Na pewno lecimy od razu na strojenie do Kaliiego
:|
Nie boisz się??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez darekk86 » 14 sty 2010, 12:52

stroic u Kaliiego? Zawsze tam stroilem i bylo ok. Teraz Kalii ma juz niezly sprzet do tego lacznie z urzadzeniem do nasluchiwania spalania stukowego. No i jak stroi wszystkie stand alony to nie jest zle.
A cos nie tak ze strojeniem tam?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Jacek176 » 14 sty 2010, 12:59

Po tym jaką fuszerę odwalił u Piwa to ja byłbym się cokolwiek u niego robić.
Redekkm też sporo narzekał na niego.
Na temat jego "dzieła" też można poczytać trochę tutaj:
http://www.driversteam.pl/viewtopic.php?t=530&sid=95149219f48e914422b38de6ee880e51
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez darekk86 » 14 sty 2010, 13:24

a to nie slyszalem o tym, no ale jak to w tej branzy... zdarza sie...
Sporo tez zalezy od czasu poswieconego, bo jak sie to bedzie stroilo i skladalo na szybko to najczesciej nic nie wyjdzie. A jak z Kalim siade na spokojnie jakiegos dnia to nie powinno byc problemow.
No zobaczymy jak to wyjdzie. Teraz Kalii zajmuje sie glownie nissanami i trzeba przyznac ze ten jego skyline lata pieknie. A wystrojenie od zera stand alone w nim wymaga troche wiedzy i zabawy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez radekkm » 14 sty 2010, 14:26

darekk86 napisał(a):Teraz Kalii zajmuje sie glownie nissanami


wlasnie slyszalem ze swoim strojeniem poslal na zlom 2 silniki 200sx jeden seria po remoncie a drugi kuty :| ostatnio korba powiedziala papa podczas strojenia w leonie 1.8T tez po remoncie u kaliego,wszyscy na racing forum nasmiewali sie z jego mapy,ale wlasciciel leona jest twardy i kuje u niego silnik <glupek2>
On to potrafi sciemniac,cokolwiek sie stanie zawsze jest czyjas wina tylko nie jego <killer>
Raczej gleboko watpie ze to on sam stroil swojego nissana

Ale decyzna nalezy do Ciebie Darek ...
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ravo » 14 sty 2010, 15:07

przeciez to johny sprzedawal na allegro przez dlugi czas kute tloki do 20V !! sam chcialem je kupic ale nie pasowaly do 20VT i to bylo juz jak to auto jezdzilo, nie wiem czy do tej pory sie nie sprzedaja, byly za jakies grosze jesli dobrze pamietam 700 zl ?

edit :
nie ukrywam, ze myslalem o tym aucie ale jak by tam jeszcze siedzial 20vt a nie 20v tam oprocz rzezby z wszystkim do silnika to jeszcze rzezba z silnikiem
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Slasher » 16 sty 2010, 21:42

Fajna zabawka, lata toto pewnie też nieźle :D
Kiedyś mój kolo też miał bravo, tyle że mechanicznie serie
Obrazek
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez Jacek176 » 17 sty 2010, 00:08

A mój tata też kiedyś miał Fiata, tyle że 125p <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Suloo » 17 sty 2010, 02:28

Jacek176 napisał(a):A mój tata też kiedyś miał Fiata, tyle że 125p

moj tez :]
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Slasher » 17 sty 2010, 13:22

<lol>
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez lukster » 17 sty 2010, 13:39

heh dopiero dziś odkryłem ten topic :D Fajny zapinaka, kiedy sparing ? ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 17 sty 2010, 13:47

lukster napisał(a):kiedy sparing

oj watpie by to byly te progi :P
kiedy sparing :P ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukster » 17 sty 2010, 13:54

Myślisz, że nie podołam ? Będę walczył jak lew ! :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez check » 17 sty 2010, 14:01

wiadomo jaka była przyczyna pęknięć półek pierścieni ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy