Fiat Bravo HGT Turbo 2.0 20V

Postprzez JarTom » 10 lis 2010, 00:21

wszystko jasne
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez ravo » 13 sty 2011, 18:54

http://otomoto.pl/fiat-bravo-2-0-20vt-h ... 08295.html

Darek czemu okłamujesz przyszłych nabywców ? ładnie tak ? przecież tam jest silnik 20v uturbiony a nie 20vt z coupe. Zresztą z taką rzeźbą jaka tam jest to ciężko by to ktoś kupił za 10-15 tyś 20 tyś można liczyć jak by był sprawny.
Wrzuciłeś jeden tłok ? ciekawe od czego bo tam pasują tylko od 20v, i co z wiązką po co wrzucać wiązkę od silnika 20vt jak tam potrzebna jest od 20v :) wyłączenie immo to 3s w komputerze od 20vt/20v
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukster » 13 sty 2011, 19:50

Jak coś mam tańsze, szybsze, ładniejsze i przede wszystkim japońskie :D :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 13 sty 2011, 19:56

heheh trzeba było wcześniej się chwalić jak ja kupowałem włoszczyznę
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez JarTom » 15 sty 2011, 01:35

kiedys miałem na to auto wielka chrapkę..
czytając historię od czasu zmiany właścieciela, to chyba dobrze zrobiłem, bo ciągle cos tam sie dzijee.. i nadal nieskończone, lepiej byłoby chyba full swapa na 20vt i później rzeźba,
Ravo, jako wyjadacz 20vt ile dajesz $ temu projektowi na 100% działania ?
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez ravo » 15 sty 2011, 01:41

Mhm nie wypowiem się bo nie wiem tak na prawdę co się dzieje :)
Dla mnie to bez sensu bo silnik z 20vt to jakies 3-4 tyś zł ( bo nie bawił bym się w ten )
skrzynia z półosiami i visco to z 2 tyś zł ( ale ona chyba już jest )
piasty tarcze zaciski z 20vt – musi to przecież hamować to kolejne 3-4 tyś zł

I masz dalej rzeźbę i do tego strojenie 1.5 tyś itp itd z drugiej strony niby spadły ceny seryjnych 20vt coupe
za 15 kupisz, 15 włożysz w tuning i masz 30 tyś zł mhm ja bym kupił auto lukstera :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez JarTom » 19 sty 2011, 00:27

mieszczę sie do Bravo bez problemu majac reg fotel na wysokosc, do Mx-3 nie wsiadałem nigdy, a do Coupety ze zwykłymi fotelami i bez regulacji nie bardzo sie mieszczę...
w Bravo pojadą 4 osoby spokojnie, w Coupe i mx chyba nie bardzawo ;)
wynika że to Bravo w tym stanie nie jest warte tych pieniedzy
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez ravo » 19 sty 2011, 10:05

Siedziałeś w coupe ? kurcze tam w środku jest aż za dużo miejsca i to nawet dla ludzi powyżej 190cm
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez darekk86 » 30 sty 2011, 23:45

to ogloszenie bylo typowo do sprawdzenia zainteresowania :)
Co do samochodu to niestety teraz cala kasa jaka posiadalem poszla w firme, dlatego nie bylo ani pieniedzy ani czasu na dokonczenie go. Mam nadzieje ze niedlugo to sie wreszcie zmieni.
Natomiast sam silnik to niby 20V, ale kolektory itd. sa od 20VT. Wiec tutaj roznicy nie widze.
Oszukiwac nikogo nie mialem zamiaru, taki samochod jak sie kupuje to przyjezdza sie, oglada i albo ktos sie podejmuje takiego projektu albo nie. Cena byla do negocjacji i takie tez bylo zalozenie. A nie wazne jest za ile wystawisz i tak kazdy bedzie chcial sie targowac dla zasady.

Natomiast teraz jesli dobrze pojdzie to prawdopodobnie do bravo zawita stand alone i powinny skonczyc sie problemy z wiazka. Immobilizer nadal nie wiem gdzie odblokowac. Nie znam nikogo kto bawi sie w komputery w takich starych samochodach teraz. Dlatego nadal tego nie sprawdzilem. Ale jak bedzie czas to podjade do pierwszego warsztatu od fiatow, to moze cokolwiek sie dowiem. Bo poki co mam propozycje zebym zgral soft z ecu, wyslal do szwajcarii, tam bede mial zdjety immo i spowrotem bedzie trzeba wgrac to do ecu. Tylko nadal nie wiem kto cos takiego moze zgrac...

A pamietaj ze turbina tez nie jest tutaj seryjna i z tego co wiem byla kupiona chwile przed moim zakupem. A to juz dosc spory koszt. Do tego zawias Koni, wydech 3" itd. Sam ten samochod przy sprzedazy na czesci jest warty ok. 15 tys zl...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez ravo » 31 sty 2011, 00:26

http://www.kocar.com.pl/ oni to zrobią za 2 stówki wysyłasz i przychodzi czysty, wkładasz kluczyk i koduję się pod Twój

oczywiście jest więcej firm ta sprawdzona
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Magdalena » 3 gru 2012, 20:44

Popraw zdjęcia albo zamykamy ;)
Ruda czarownica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 00:17
Posty: 2125 (3/5)
Skąd: Z daleka
Auto: 323 P/Małe czarne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy