Strona 1 z 11

Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:26
przez Troll Bagienny
Po sprzedaży Mazdy nadszedł czas kupienia następnego auta. Pomysły były różne i było ich baaaaardzo dużo, m.in. Mazda 6, MX-5, Integra TypeR, Civic TypeR, Accord Coupe V6, i ostatnio Leon Tdi 150KM, ale w końcu z czego się bardzo cieszę padło na Corolke. Nie jest to co prawda Mazda, ale pozostałem przy tej najlepszej, czyli japońskiej motoryzacji :)
Jest to oryginalny 5 drzwiowy TS, wszystko poza kolorem zacisków jest takie jakie było wyjeżdżając z fabryki i na chwilę obecną nie planuję nic zmieniać. Do ważniejszych elementów wyposażenia można zaliczyć climatronic, 16" aluminiowe felgi, pełną elektrykę, 6 poduch, 6 biegów, zaskakująco dobre audio z 6 głośnikami, a także systemy kontroli trakcji, startu, rozkładu sił hamowania i jeszcze kilka innych :) Reszta to po prostu mniej lub bardziej przydatne bajery.
Auto z roku 2003, kupione z udokumentowanym przebiegiem 105 tys km. Mam do tej marki ogromny sentyment, gdyż obecnie jest to już 4 Toyotka w naszej rodzinie, a ja jeszcze jako mały szrab uczyłem się jeździć Corollą z 87 roku :)
Żeby się więcej nie rozpisywać (bo i tak niewiele osób to przeczyta :P) wrzucam zdjęcia wykonane przez Artiksa. Miłego oglądania :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:31
przez Beny
Całkiem fajne autko,tylko kołka jakies małe albo nie ten wzór felgi.

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:32
przez Cukierek
Ładna TS'ka, praktyczne nadwozie i widać że chyba delikatnie obniżona.

Troll Bagienny napisał(a):Corollą z 87 roku

mieliśmy taką w liftbacku <list> nasz pierwszy japończyk

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:32
przez BratCukierka
fajne fajne... tylko oby Ci nie sprawiała problemów... bo co nieco poczytałem o TS'kach i ich awaryjności :P

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:38
przez Troll Bagienny
Beny napisał(a):Całkiem fajne autko,tylko kołka jakies małe albo nie ten wzór felgi.

Na żywo wyglądają na większe :) Poza tym przez profil 55 jeździ się na nich dosyć komfortowo. Zawieszenie jest twarde, więc przy większych felgach nie wyobrażam sobie pokonywania krajowej "trójki" co tydzień :P
widać że chyba delikatnie obniżona.

To jest seryjne zawieszenie TS`a :) Na oko około 3cm niżej od innych
BratCukierka napisał(a):co nieco poczytałem o TS'kach i ich awaryjności

No właśnie ja też i wypada pięknie :P

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:42
przez Blade
No niezła ta twoja Trollolla :P
Niech ci dobrze służy :]


i zmień auto pod avatarem <lol>

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:43
przez radekkm
Troll Bagienny bede szczery ladne auto ale jedyne co mi sie w nim podoba to rocznik i atrapa chlodnicy
192 km i 1300 kg = 8.4 do setki :|
szkoda ze nie wybrales integry...

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:48
przez 8dyb8
tam siedzi turbina? czy to cos ala intergra 1.8 i prawie 200 ps? :D (chyba to pierwsze :P)

@up integry sa brzydkie :D, nie mowie ze taka corolka jest ladniejsza ;]

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:49
przez BratCukierka
8dyb8 to wolnossak :P

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:50
przez Troll Bagienny
radekkm napisał(a):192 km i 1300 kg = 8.4 do setki

Właśnie nie wiem czemu tak wszędzie podają, bo testowane było na niemieskich forach i Gtech w serii pokazywał 6.9. Wystarczy logicznie pomyśleć... przy tych parametrach (chyba dokładnie 1265kg i 192/193KM) 8.4s nie jest realnym wynikiem. Integry nie wybrałem bo jedzie niewiele lepiej, a na wyposażeniu nie ma prawie nic prócz silnika... nie zależało mi tylko na osiągach, ale też na wygodzie... nie jestem maniakiem prędkości :)
8dyb8 napisał(a):tam siedzi turbina?

Wolnossący i to właśnie jest piękne :D

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:53
przez 8dyb8
dobrze mowisz, przy takich parametrach niemozliwe zeby miala 8.4
7.5-8s to maja 170 konne auta przy podobnej masie

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:53
przez Cukierek
Troll Bagienny napisał(a):Wolnossący i to właśnie jest piękne

błądzisz synu błądzisz...turbo to turbo <diabełek>

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:54
przez radekkm
Troll Bagienny napisał(a):testowane było na niemieskich forach i Gtech w serii pokazywał 6.9

to zmienia postac rzeczy
mam tu taka jedna,zagadam do kolezki,moze staniemy na kresce :D
190 km i pojemnosc 1.8 hmmm,do ilu to sie kreci ??
dajesz jakies filmiki,graty <jupi>

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:55
przez Riki
Jedno z lepszych N/A w kompaktach ostatnich lat.... ;) gratulacje. Co do Corolli.. auto mi się już przejadło (czasami taką śmigam ale w ropie) ale w tej wersji prezentuje się całkiem całkiem.. jesteś w Koninie?

Motor do ok 5500rpm zachowuje się jak dobry kompakt z mocnym silnikiem 1.6 :) ale później... :D

P.S
Pozytywna zmiana.

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:58
przez Paweł
Troll Bagienny napisał(a):Właśnie nie wiem czemu tak wszędzie podają, bo testowane było na niemieskich forach i Gtech w serii pokazywał 6.9. Wystarczy logicznie pomyśleć... przy tych parametrach (chyba dokładnie 1265kg i 192/193KM) 8.4s nie jest realnym wynikiem.

Akhem, a czy te 6.9 to przypadkiem nie z kompresorem od TTE?

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:58
przez Troll Bagienny
radekkm napisał(a):190 km i pojemnosc 1.8 hmmm,do ilu to sie kreci

7800 maksymalna moc, a odcięcie 8200 albo 8300 :)

To jest tylko jeden z filmików na youtube, jest ich więcej (u mnie tylko podświetlenie się nie zmienia :P) Postaram się niedługo nagrać własny :)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aQamT66EAxI&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aQamT66EAxI&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

PostNapisane: 5 mar 2009, 23:58
przez 8dyb8
fajne auto, takie sleeperowate, szczerze mowiac to jak widze corolke z tych lat to w ciemno obstawiam ja na klekota D4D

PostNapisane: 6 mar 2009, 00:00
przez Troll Bagienny
tco_tm napisał(a):Akhem, a czy te 6.9 to przypadkiem nie z kompresorem od TTE?

Nie, one są jeszcze szybsze :) Wystarczy popatrzyć na filmiki, żeby zobaczyć jak wolnossąca wersja leci do 100 :)

PostNapisane: 6 mar 2009, 00:05
przez noucamp
Troll Bagienny napisał(a):Integry nie wybrałem bo jedzie niewiele lepiej

to chyba nie widziałeś co Integra potrafi...

PostNapisane: 6 mar 2009, 00:15
przez pitrrr
eeee... a na 5 zdjęciu od góry to się pod prąd wchrzaniłeś :P

gratuluje fury nawiasem, chociaż na mnie te szmery bajery wrażenia nie robią ;)