Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03
Po sprzedaży Mazdy nadszedł czas kupienia następnego auta. Pomysły były różne i było ich baaaaardzo dużo, m.in. Mazda 6, MX-5, Integra TypeR, Civic TypeR, Accord Coupe V6, i ostatnio Leon Tdi 150KM, ale w końcu z czego się bardzo cieszę padło na Corolke. Nie jest to co prawda Mazda, ale pozostałem przy tej najlepszej, czyli japońskiej motoryzacji
Jest to oryginalny 5 drzwiowy TS, wszystko poza kolorem zacisków jest takie jakie było wyjeżdżając z fabryki i na chwilę obecną nie planuję nic zmieniać. Do ważniejszych elementów wyposażenia można zaliczyć climatronic, 16" aluminiowe felgi, pełną elektrykę, 6 poduch, 6 biegów, zaskakująco dobre audio z 6 głośnikami, a także systemy kontroli trakcji, startu, rozkładu sił hamowania i jeszcze kilka innych Reszta to po prostu mniej lub bardziej przydatne bajery.
Auto z roku 2003, kupione z udokumentowanym przebiegiem 105 tys km. Mam do tej marki ogromny sentyment, gdyż obecnie jest to już 4 Toyotka w naszej rodzinie, a ja jeszcze jako mały szrab uczyłem się jeździć Corollą z 87 roku
Żeby się więcej nie rozpisywać (bo i tak niewiele osób to przeczyta ) wrzucam zdjęcia wykonane przez Artiksa. Miłego oglądania
Jest to oryginalny 5 drzwiowy TS, wszystko poza kolorem zacisków jest takie jakie było wyjeżdżając z fabryki i na chwilę obecną nie planuję nic zmieniać. Do ważniejszych elementów wyposażenia można zaliczyć climatronic, 16" aluminiowe felgi, pełną elektrykę, 6 poduch, 6 biegów, zaskakująco dobre audio z 6 głośnikami, a także systemy kontroli trakcji, startu, rozkładu sił hamowania i jeszcze kilka innych Reszta to po prostu mniej lub bardziej przydatne bajery.
Auto z roku 2003, kupione z udokumentowanym przebiegiem 105 tys km. Mam do tej marki ogromny sentyment, gdyż obecnie jest to już 4 Toyotka w naszej rodzinie, a ja jeszcze jako mały szrab uczyłem się jeździć Corollą z 87 roku
Żeby się więcej nie rozpisywać (bo i tak niewiele osób to przeczyta ) wrzucam zdjęcia wykonane przez Artiksa. Miłego oglądania
Ostatnio edytowano 16 mar 2009, 23:47 przez Troll Bagienny, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Ładna TS'ka, praktyczne nadwozie i widać że chyba delikatnie obniżona.
mieliśmy taką w liftbacku nasz pierwszy japończyk
Troll Bagienny napisał(a):Corollą z 87 roku
mieliśmy taką w liftbacku nasz pierwszy japończyk
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
fajne fajne... tylko oby Ci nie sprawiała problemów... bo co nieco poczytałem o TS'kach i ich awaryjności
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Beny napisał(a):Całkiem fajne autko,tylko kołka jakies małe albo nie ten wzór felgi.
Na żywo wyglądają na większe Poza tym przez profil 55 jeździ się na nich dosyć komfortowo. Zawieszenie jest twarde, więc przy większych felgach nie wyobrażam sobie pokonywania krajowej "trójki" co tydzień
widać że chyba delikatnie obniżona.
To jest seryjne zawieszenie TS`a Na oko około 3cm niżej od innych
BratCukierka napisał(a):co nieco poczytałem o TS'kach i ich awaryjności
No właśnie ja też i wypada pięknie
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
tam siedzi turbina? czy to cos ala intergra 1.8 i prawie 200 ps? (chyba to pierwsze )
@up integry sa brzydkie , nie mowie ze taka corolka jest ladniejsza ;]
@up integry sa brzydkie , nie mowie ze taka corolka jest ladniejsza ;]
Ostatnio edytowano 5 mar 2009, 23:50 przez 8dyb8, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
8dyb8 to wolnossak
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
radekkm napisał(a):192 km i 1300 kg = 8.4 do setki
Właśnie nie wiem czemu tak wszędzie podają, bo testowane było na niemieskich forach i Gtech w serii pokazywał 6.9. Wystarczy logicznie pomyśleć... przy tych parametrach (chyba dokładnie 1265kg i 192/193KM) 8.4s nie jest realnym wynikiem. Integry nie wybrałem bo jedzie niewiele lepiej, a na wyposażeniu nie ma prawie nic prócz silnika... nie zależało mi tylko na osiągach, ale też na wygodzie... nie jestem maniakiem prędkości
8dyb8 napisał(a):tam siedzi turbina?
Wolnossący i to właśnie jest piękne
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Troll Bagienny napisał(a):Wolnossący i to właśnie jest piękne
błądzisz synu błądzisz...turbo to turbo
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Troll Bagienny napisał(a):testowane było na niemieskich forach i Gtech w serii pokazywał 6.9
to zmienia postac rzeczy
mam tu taka jedna,zagadam do kolezki,moze staniemy na kresce
190 km i pojemnosc 1.8 hmmm,do ilu to sie kreci
dajesz jakies filmiki,graty
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Jedno z lepszych N/A w kompaktach ostatnich lat.... gratulacje. Co do Corolli.. auto mi się już przejadło (czasami taką śmigam ale w ropie) ale w tej wersji prezentuje się całkiem całkiem.. jesteś w Koninie?
Motor do ok 5500rpm zachowuje się jak dobry kompakt z mocnym silnikiem 1.6 ale później...
P.S
Pozytywna zmiana.
Motor do ok 5500rpm zachowuje się jak dobry kompakt z mocnym silnikiem 1.6 ale później...
P.S
Pozytywna zmiana.
Troll Bagienny napisał(a):Właśnie nie wiem czemu tak wszędzie podają, bo testowane było na niemieskich forach i Gtech w serii pokazywał 6.9. Wystarczy logicznie pomyśleć... przy tych parametrach (chyba dokładnie 1265kg i 192/193KM) 8.4s nie jest realnym wynikiem.
Akhem, a czy te 6.9 to przypadkiem nie z kompresorem od TTE?
the right man in the wrong place...
radekkm napisał(a):190 km i pojemnosc 1.8 hmmm,do ilu to sie kreci
7800 maksymalna moc, a odcięcie 8200 albo 8300
To jest tylko jeden z filmików na youtube, jest ich więcej (u mnie tylko podświetlenie się nie zmienia ) Postaram się niedługo nagrać własny
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aQamT66EAxI&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aQamT66EAxI&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
tco_tm napisał(a):Akhem, a czy te 6.9 to przypadkiem nie z kompresorem od TTE?
Nie, one są jeszcze szybsze Wystarczy popatrzyć na filmiki, żeby zobaczyć jak wolnossąca wersja leci do 100
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości