SKODA OCTAVIA KOMBI. 1.9 TDI AHF 1999

A wiec nadszedł czas opisac mój nowy nabytek:
SKODA OCTAVIA KOMBI.
Silnik: 1.9 TDI AHF
Moc: 110KM/235NM (plany są)![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Kolor: grafitowy metalic
Przebieg: 181 000km (na 99% autentyczny)
Rok prod. 10.1999r
Wersja SLX:
– ABS
– kontrola trakcji
– 2x AirBag
– immobiliser
– wspomaganie kierownicy
– klima
– 4x el. szyby
– radio + 8 głośników
– spryskiwacze reflektorów przednich,
– alufelgi 15"
– regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
– c. zamek z autoalarmem
– pełna regulacja nie tylko fotela kierowcy ale i pasażera
– komputer,
– blokada skrzyni biegów (fabryczna)
– światła przeciwmgielne – przód
– relingi dachowe
Auto kupiłem od faceta który zakupił ją w salonie w PL i jeździł nią 7 lat. Na moje szczęście nie dawno wymienił:
– kpl. rozrząd z pompa wodną,
– olej (Castrol Magnatec 5W40)
– sprzęgło i koło dwu masowe
i na tym wszystkim zrobił 3000km.
Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, a pierwsza trasa po Wrocku i spalanie średnie wg. kompa 5.8l
Co do planów to jest ich sporo. Przede wszystkim silnik, myślę nad opcja na 150 – 160KM, ale nie wykluczone, że skończy sie na wirusie.
Co do wyglądu to przerobienie przodu na wersje po FL, jakieś ładne 16" lub 17" i pakiecik RS (zderzak, zawieszenie). Oczywiście wszystko zależy od funduszy, a tych na dzień dzisiejszy brak.
Oto foty, zrobione jeszcze przez poprzedniego właściciela.







SKODA OCTAVIA KOMBI.
Silnik: 1.9 TDI AHF
Moc: 110KM/235NM (plany są)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Kolor: grafitowy metalic
Przebieg: 181 000km (na 99% autentyczny)
Rok prod. 10.1999r
Wersja SLX:
– ABS
– kontrola trakcji
– 2x AirBag
– immobiliser
– wspomaganie kierownicy
– klima
– 4x el. szyby
– radio + 8 głośników
– spryskiwacze reflektorów przednich,
– alufelgi 15"
– regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
– c. zamek z autoalarmem
– pełna regulacja nie tylko fotela kierowcy ale i pasażera
– komputer,
– blokada skrzyni biegów (fabryczna)
– światła przeciwmgielne – przód
– relingi dachowe
Auto kupiłem od faceta który zakupił ją w salonie w PL i jeździł nią 7 lat. Na moje szczęście nie dawno wymienił:
– kpl. rozrząd z pompa wodną,
– olej (Castrol Magnatec 5W40)
– sprzęgło i koło dwu masowe
i na tym wszystkim zrobił 3000km.
Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, a pierwsza trasa po Wrocku i spalanie średnie wg. kompa 5.8l

Co do planów to jest ich sporo. Przede wszystkim silnik, myślę nad opcja na 150 – 160KM, ale nie wykluczone, że skończy sie na wirusie.
Co do wyglądu to przerobienie przodu na wersje po FL, jakieś ładne 16" lub 17" i pakiecik RS (zderzak, zawieszenie). Oczywiście wszystko zależy od funduszy, a tych na dzień dzisiejszy brak.
Oto foty, zrobione jeszcze przez poprzedniego właściciela.






