Lexus IS 200t 8AR-FTS '16 Eminent White (Enkei, Tein, Android)

Postprzez Weelkoo » 24 maja 2021, 19:06

TOP.png


Historia.png

Po ponad dwóch miesiącach od sprzedaży czterech kółek (dosłownie i w przenośni :) ) po długich bojach w końcu w garażu pojawiła się kolejna zabawka ;) Założenia dla następcy A6 były teoretycznie proste – coś młodszego z segmentu niżej, co przejeździ bezproblemowo jakieś 3 lata, koniecznie w wersji benzynowej/hybrydowej, bezwzględnie bezwypadkowego, najchętniej z automatyczną skrzynią biegów. Wydawało się, że sprawa będzie prosta – tak sam zresztą zakładałem, w segmencie D coś dobrze wyposażonego wybierzemy i po temacie, budżet wystarczający, poziom nowinek/wyposażenia w nowszych modelach fajny (światła LED, asystenty, Android Auto itp.). W jakim byłem błędzie... Nie przeciągając i rozpisując się na poszczególne modele – pod odrzuceniu wszystkiego co ma do zaoferowania segment D (a bo wykonanie czy wyciszenie słabe, bo widoczność i pozycja za kierownicą dla małżonki niewygodna albo samo prowadzenie jałowe). Okazało się, że od gadżetów bardziej cenimy szeroko pojęty komfort jaki zapewniało Audi, naturalną koleją rzeczy był więc przegląd półkę wyżej – wśród “małych” przedstawicieli klasy premium. Tu po odrzuceniu BMW serii 3 i 4 F3x (ze względu na wyciszenie oraz jakość wykonania i materiałów), Alfy Giulii (jakość spasowania/wyciszenie i MultiAir nas odrzuciły choć dynamika i prowadzenie fantastyczne) oraz Jaguara XE i Mercedesa C (małżonka odrzuciła ze względu na widoczność) wydawało się, że na placu boju zostało Audi A4 B9 (w wersji 2.0 TFSI Ultra a więc FWD 190KM, bo na tyle puszczał budżet). Do momentu aż nie wsiedliśmy a następnie przejechaliśmy się Lexusem IS. Choć B9 kusiło wyposażeniem (multimedia, Android Auto, cyfrowe zegary itp.) oraz praktycznością (Avant) to serce nie tylko moje skradł ten drugi. Tak, auto ze startu zatrzymanego nie może się równać z konkurentami o podobnej mocy a pod względem wyposażenia i multimediów bardziej przypomina starsze konstrukcje, ale komfort, pozycja za kierownicą, spasowanie wnętrza i samo prowadzenie (oraz po części pochodzenie i opinie w kwestii niezawodności) sprawiły, że to właśnie IS został dość nieoczywistym wyborem. Czas pokaże, czy słusznym.

Po długich poszukiwaniach godnego egzemplarza finalnie do garażu trafił on – Lexus IS 200t z końca 2016 roku (jeden z ostatnich przedliftowych egzemplarzy – produkcja 09.2016). Egzemplarz krajowy, bezwypadkowy i co również dla nas istotne – a zarazem z tego co oglądaliśmy nie tak oczywiste niestety – bardzo zadbany. Bez rys, obtarć, obić czy wgniotek. Auto napędzane jest przez silnik 8AR-FTS – czterocylindrową uturbioną dwulitrówkę legitymującą sią katalogowo maksymalną mocą 245KM i momentem na poziomie 350Nm. Napęd 8-biegowa hydrokinetyczna skrzynia automatyczna Sport Direct Shift przenosi na tylną oś. Przebieg w dniu zakupu to 65400 kilometrów. Kolor – kwarcowa biel (perła).


Wyposażenie.png

Wyposażenie jak na dzisiejsze czasy skromne. Brak tu wyświetlaczy, asystentów, czterostrefowej klimatyzacji czy LED'ów. Jest to co do wygodnej jazdy było nam niezbędne. A do tego ładne klasyczne zegary, wygodne fotele, bardzo fajna kierownica i świetna pozycja za nią oraz naprawdę zadziwiająco dobre podstawowe audio. Do tego wybitnie dobre ksenony a reszta to już standard jak czujnik światła, tempomat, czujniki parkowania z kamerą cofania, podgrzewane fotele przednie, dwustrefowa klimatyzacja czy elektryczne lusterka. Całość przede wszystkim jest bardzo solidnie złożona i dobrze wyciszona.


Modyfikacje.png

...i wymiany/naprawy/zakupy:

  • 06.2021 – wymiana oleju silnikowego przy przebiegu 67500 km – Amsoil Signature Series 5W30
  • 06.2021 – wymiana oleju w dyferencjalne przy przebiegu 67500 km – Ravenol DG 75W-85 LS
  • 06.2021 – wymiana filtra kabinowego – MANN
  • 06.2021 – wymiana zaworu podciśnieniowego turbosprężarki – OE Toyota
  • 08.2021 – wymiana żarników ksenonowych – Osram Night Braker Laser Xenarc D4S
  • 09.2021 – wymiana akumulatora – Yuasa YBX 7030 80AH 760A
  • 10.2021 – wymiana wycieraczek – Denso
  • 02.2022 – wymiana oleju silnikowego przy przebiegu 78000 km – Amsoil Signature Series 0W20
  • 02.2022 – wymiana świec przy przebiegu 78000 km – Denso Iridium Tough VDKH22F
  • 04.2022 – nowy komplet felg na lato – Enkei FC01 19x8.5" (Shogun FlowForming)
  • 04.2022 – nowy komplet opon na lato – Falken Azenis FK520 235/35R19
  • 05.2022 – obniżenie auta – wymiana sprężyn na Tein High.Tech Luxury Master <diabełek>
  • 06.2022 – wymiana elementów tunelu środkowego na skórzane z wersji F-Sport
  • 10.2022 – dechroming grilla (HyperDip Piano Black)
  • 10.2022 – wymiana czujnika ciśnienia klimatyzacji oraz serwis klimatyzacji
  • 11.2022 – wymiana oleju silnikowego przy przebiegu 89000 km – Amsoil Signature Series 0W20
  • 12.2022 – wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED 6000K, wymiana żarówki światła cofania na LED
  • 01.2023 – nowy komplet felg na zimę – Alutec Monstr 19x8,5" ET40
  • 01.2023 – nowy komplet opon na zimę – Yokohama Blue Earth Winter V905 235/35R19
  • 06.2023 – dodatkowe wygłuszenie przednich nadkoli matami STP Gold i pianką STP Aeroflex
  • 06.2023 – montaż stacji 10,25" 1920x720 na Androidzie z bezprzewodową obsługą AndroidAuto i CarPlay
  • 09.2023 – wymiana oleju silnikowego przy przebiegu 100 000 km – Amsoil Signature Series 0W20
  • 09.2023 – wymiana oleju w dyferencjalne przy przebiegu 100 000 km – Ravenol MTF1 75W-85
  • 04.2024 – wymiana tarcz i klocków na tylnej osi (Textar Pro+ / Textar)



Plany.png

Plany? Lać benzynę i cieszyć się jazdą ;) A co więcej – czas pokaże. Na pewno wpadnie inne koło, być może coś usprawnimy w kwestii multimediów i dorzucimy jakieś drobne akcenty wizualne <spoko>


Prezentacja.png

Kilka zdjęć prosto po zakupie, auto nie umyte a jedynie opłukane na bezdotyku po trasie do domu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowy komplet felg na lato – Enkei FC01 19x8.5" (Shogun FlowForming)

Obrazek

Po montażu sprężyn obniżających Tein High.Tech Luxury Master[/b]

Obrazek

Wymiana plastikowych podpórek na kolana na tapicerowane skórzane z wersji F-Sport

Obrazek

Nowy komplet felg na zimę – Alutec Monstr 19x8,5" ET40

Obrazek

Stacja multimedialna 10,25" 1920x720 z bezprzewodową obsługa Android Auto i Car Play w miejscu fabrycznego ekranu 7"

Obrazek
Obrazek

c.d.n. ;)
Ostatnio edytowano 17 kwi 2024, 18:29 przez Weelkoo, łącznie edytowano 9 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez Mr_Bartek » 24 maja 2021, 19:37

Witam w gronie! :D Auto piękne i chyba w najładniejszym dostępnym kolorze. Dobrze, że koła w planach bo te felgi, w przeciwieństwie do reszty auta, niestety nie porywają. Masz jakieś plany na zabezpieczenie lakieru? Coś więcej mocy? <diabełek>
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Neonixos666 » 24 maja 2021, 20:01

Eh jak to lexus o ile z zewnątrz auto robi super wrażenie i nic się nie starzeje jak by dopiero zjechało z taśmy to środek nie nadąża za tym i nie jest zupełnie spójny z zewnętrzną prezencja, taki nijaki. Oczywiście w tej klasie cyrk wewnątrz nie przystoi i raczej spodziewamy się stonowania to jednak mogli trochę popracować nad konsolą środkową. Nie rozumiem też tych spryskiwaczy już dawno cały świat ma ładnie chowane a tu psujące zderzak wypustki. Super auto i bezawaryjności życzę, z resztą tu życzenia nic nie zmienią w końcu to lexus tu regułą jest bezawaryjność. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Weelkoo » 24 maja 2021, 20:04

Mr_Bartek napisał(a):Witam w gronie! :D Auto piękne i chyba w najładniejszym dostępnym kolorze. Dobrze, że koła w planach bo te felgi, w przeciwieństwie do reszty auta, niestety nie porywają. Masz jakieś plany na zabezpieczenie lakieru? Coś więcej mocy? <diabełek>


Dobre koło to podstawa, to które jest zostanie prawdopodobnie max na tą zimę ;) Co do mocy zobaczymy bo choć niczego mu nie brakuje (no ok, start z miejsca przymula – brak procedury startu plus taka a nie inna charakterystyka pracy skrzyni, ale już dawno nie gonię się z świateł a w trasie śmiga odpowiednio żwawo ;)) to kto wie ;) Programem można wyciągnąć okolice +50HP i +70Nm więc przyzwoite wzrosty (seria wypluwa zwyczajowo poniżej katalogowych na hamowniach). Pierwsze serwis (oleje, filtry, świece), potem koła a dalej będziemy myśleć w zależności od tego jak się będzie sprawować <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez macvas » 24 maja 2021, 23:42

Gratulacje. Powrót do Japońca i do tego bardzo fajny wybór. Solidne i wybijające się z nijakości auto. Koleżanka w pracy ma podobny egzemplarz i config i robi to robotę gdy się tak ustawimy na parkingu.
<spoko>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Szymon » 25 maja 2021, 11:19

Mr_Bartek napisał(a):Dobrze, że koła w planach bo te felgi, w przeciwieństwie do reszty auta, niestety nie porywają.


Teeee :P

Gratulacje, Marcin. Dobry wybór :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez loockas » 25 maja 2021, 12:09

Niewątpliwie piękne auto, chociaż Audi tez było niczego sobie. Graty zakupu. Ciekaw jestem Twoich wrażeń z eksploatacji tego silnika. Chodzi mi ten model co chwilę po głowie (przez tego Pana wyżej) jednak troszkę obawiam sie ciasnoty dla 4 osobowej rodziny. No i ten silnik w połączeniu z tą skrzynią ma różne, niezbyt pochlebne opinie. Tutaj bardziej bym się skłaniał do starszej V6, choć jednocześnie chciałoby sie auto jak najmłodsze. Hybryda (ta konkretna) w tym modelu mnie najmniej przekonuje. Multimedia dramat jak wiesz, ale Szymon wczoraj mi pokazał firmę która to poprawia więc może jakoś da się zjeść ciastko i mieć ciastko :P

Z ciekawości co Cię odrzuciło od silnika w Alfie? Wg moich bardzo wstępnych badań całkiem udana jednostka do tego sprzęgnięta z dobrą skrzynią ZF. Strasznie mnie kusi Giulia, albo nawet Stelvio (to by było historyczne dla mnie przełamanie się do suvów), choć przyznaje że jeszcze nie jechałem. Ale chyba się umówię na jakieś jazdy żeby odpowiednio wcześniej się przygotować na zmianę modelu jakby Alfa rozczarowała :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez rafał88 » 25 maja 2021, 14:31

Piekny , w porowaniu do grupy vag tego na ulicy niema.

Zmiana koła na sensowne i bedzie petarda.
Chociaż dla mnie juz jest i ten kolor<serduszka>

Graty i bezawaryjnosci, chociaz dla tej marki watpie aby bylo potrzebne;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Weelkoo » 25 maja 2021, 14:40

Neonixos666 napisał(a):bezawaryjności życzę

macvas napisał(a):Gratulacje.

Szymon napisał(a):Gratulacje, Marcin. Dobry wybór

loockas napisał(a):Graty zakupu.

rafał88 napisał(a):Graty i bezawaryjnosci,


Dzięki!

loockas napisał(a):Z ciekawości co Cię odrzuciło od silnika w Alfie?


Ja brałem pod uwagę używane egzemplarze więc odrzuciły mnie problemy z modułem MultiAir, który pada przy różnych przebiegach – koszt wymiany to >5000 PLN i istniała szansa, że w czasie eksploatacji mogło by się to mi przytrafić nawet dwukrotnie , a wymiana A6 wynikała również właśnie z tego, że pochłonęło na naprawy więcej niż bym tego oczekiwał po aucie z takim przebiegiem ;) Wracając do silnika Giulii to kulturą pracy też nie zachwycał ale to zdecydowanie by mnie nie odrzuciło od jej zakupu, bo w zamian za to prowadzi się świetnie a ZF robi robotę zdecydowanie lepszą przy dynamicznej jeździe aniżeli Aisin w Lexusie <ok>

Co do 200t – wiem, że ludzie narzekają na osiągi ze startu zatrzymanego i częściowo słusznie, takie Audi, BMW czy Alfa przy tych mocach są zauważalnie szybsze 0-100 (tu brak procedury startu a sam start jest bardzo spokojny przez co auto traci na pierwszych metrach), w trasie jednak jedzie to już podobnie jak reszta a nie ma co ukrywać, że kosztuje przy tym tyle lub mniej co podstawowe wersje silnikowe – a więc wyraźnie wolniejsze w każdych warunkach – takiego A4 B9 czy F30 (jeśli mówimy o autach używanych). Wiem też, że narzekają na spalanie – spalanie nie było jednak moim priorytetem a też wydaje się, że nie do końca opinie są słuszne bo z tego co niektórzy piszą to 200t poniżej 10l nie schodzi nawet w trasie a tymczasem przy drodze powrotnej po zakupie wg. komputera spalił mi 7,7l/100km na odcinku prawie 250km a jadąca za mną Astra J 1.4T spaliła nieco ponad 7l. Zobaczę w dłuższej perspektywie czasu – ja zakładałem, że będzie palił zauważanie więcej niż moje A6 bo jest cięższy, ma automat i napęd na tył. Jak będzie palił podobnie to będę bardzo zadowolony ;)

loockas napisał(a):Szymon wczoraj mi pokazał firmę która to poprawia więc może jakoś da się zjeść ciastko i mieć ciastko


Tu nie potrzeba żadnej firmy tylko ok. 2500~3000 PLN dla Chińczyków i wolnego popołudnia na montaż, tyle kosztuje jednostka 10,25" z Androidem ;) Mnie na razie nie doskwiera, bo w Audi pomimo dużo większych możliwości systemu multimedialnego to przez 99% czasu wyświetlała się playlista hahaha Ale nie powiem, że kusi mnie ta opcja również ze względu na wpływ na odbiór wnętrza :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez loockas » 25 maja 2021, 16:08

Weelkoo napisał(a):Tu nie potrzeba żadnej firmy tylko ok. 2500~3000 PLN dla Chińczyków i wolnego popołudnia na montaż, tyle kosztuje jednostka 10,25" z Androidem


Dokładnie o to chodzi. Ja już jestem uzależniony od systemu z Apple Car Play / Android auto i nie kupię auta bez tego lub bez możliwości dołożenia dowolnym sposobem. Bardzo mi to poprawia komfort jazdy i brakuje mi tego za każdym razem jak wsiadam do któregoś z moich starszych aut.

Co do 200T to bardziej miałem na myśli opinie na temat pracy skrzyni.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Tasman20Wroc » 25 maja 2021, 16:38

Graty zakupu. Piękne auto, Gulia równie ładna może wnętrze ma ładniejsze ale to rzecz gustu. Japońce zawsze wnętrza miały mocno stonowane. Jakbym miał wybierać to też wziąłbym Lexusa <spoko> . Oby służył tak jak wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2019, 21:45
Posty: 486 (24/11)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 BL 2012
Były:
Polonez Caro 1.5 GLE
Golf IV 1.6 MPI

Postprzez Weelkoo » 25 maja 2021, 17:11

loockas napisał(a):Ja już jestem uzależniony od systemu z Apple Car Play / Android auto


Ja mam ten komfort, że auta z AA nie miałem więc brak mi nie doskwiera tak bardzo, choć nie ukrywam, że fajnie było by mieć. Co do skrzyni to do tematu możemy powrócić po kilku miesiącach użytkowania, na razie za wcześnie na wyroki ale przy pierwszym kontakcie to oprócz spokojnego startu z "0" (bez brake-boost) niewiele jej mogę zarzucić i z jazd miałem lepsze wrażenia niż z automatu z 6 GJ czy 7DCT i EDC. Nawet w porównaniu do ZF (za wyjątkiem tryby sportowego w ZF) czy S-tronic (też poza trybem Dynamic) skrzyni niewiele można zarzucić, no i w przeciwieństwie do dwusprzęgłówek nie poszarpuje co mnie mocno irytowało. To czego brakuje to tryb żeglowania, nie miałem też jeszcze sposobności sprawdzić jak zachowuje się G-AI <spoko> Ale jak będzie pokaże dopiero czas <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez piwo » 25 maja 2021, 17:17

Jak z wielkością wnętrza? Krok wsteczu czy na przód względem audi? Nie chciałeś ES? Od to chyba raczej mocno kompaktowe w środku auto?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Dominator » 25 maja 2021, 17:35

Ładne auto. A co do wnętrza, wszystko kwestia gustu. Moim zdaniem jedne z najpiękniejszych w motoryzacji. Do tego zegary bez jakiegoś tabletu etc. Bajka <faja>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Weelkoo » 25 maja 2021, 17:56

piwo napisał(a):Jak z wielkością wnętrza? Krok wsteczu czy na przód względem audi?


Z wielkością krok zdecydowanie wstecz (auto o 25cm krótsze w końcu) ale ujmę to tak – miejsca jest mniej ale siedzi się równie dobrze ;) Z przodu siedzi się bardzo dobrze, z tyłu zaś sam za sobą siądę (1,93cm) więc nie jest źle – miejsca przed nogami mam niewiele, bez porównania np. z Passatem ale za to IMO siedzi się zdecydowanie wygodniej (pasażerowie czyli małżonka i syn też od razu chwalili kanapę), jak jest jednak faktycznie pokaże dopiero dłuższa trasa <spoko> Bagażnik też mniejszy aczkolwiek wcale nie mały – 480l to standard w tej klasie, zresztą nawet GJ ma tyle katalogowo ;) ES grubo poza założonym budżetem <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez Weelkoo » 4 cze 2021, 08:20

Pierwszy bak przeleciał – łącznie 550 kilometrów z czego ok. 250km trasy, reszta miasto, krótkie odcinki albo dwupasmówki, standardowy dla nas cykl. Średnie z baku 9,59 l / 100 km (komputer pokładowy pokazał to samo, tzn. 9,6), bardzo porównywalne do tego co wychodziło w A6 a więc jak dla mnie bardzo dobrze. Auto potrafi być oszczędne – start z zimnego, trasa ok. 30km, jazda 60~100 km/h, Audi udało mi się wg. komputera zejść do 6,1 l/100km, tu bez większych problemów pokazał tyle (jazda w trybie Normal, Start/Stop wyłączony):

Obrazek

Było też grillowane, było więc pierwsze mycie i glinkowanie ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez MrShaleck » 4 cze 2021, 08:40

Piękny :) Rozglądaliśmy się za takim dla mojego ojca. Odstraszało go spalanie/moc/osiągi. Finalnie chyba po prostu chodziło o to, że chciał SUVa <lol>, bo teraz jak mu pali 15 to nie marudzi.

Nie wiem dlaczego ludzie mają problem z tym wnętrzem. Ja bardzo kupuję Lexusowe wnętrze od czasów, jak RCFem jeździłem to się zakochałem... :)
Z zewnątrz to się chyba przez kolejne 10 lat nie zestarzeje, gratulacje :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2513 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Danmazda » 22 cze 2021, 01:23

Tak się zastanawiam co napisać, na początek gratuluje autka, na pewno będzie bez awaryjne więc zostaje po życzyć szerokości :)
Ogólnie mi się Lexusy IS 3 generacji nie podobają, z resztą, tak samo jak GS 4 generacji i LS 5 :| Może to przyjdzie z wiekiem <co?> :D Audi nie moja bajka ale bardziej stylistycznie mi się podobało.
P.S Najbardziej jaram się rejestracją <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Weelkoo » 25 cze 2021, 15:54

Danmazda napisał(a):Ogólnie mi się Lexusy IS 3 generacji nie podobają


Gusta, nie da się ukryć że stylistyka specyficzna i nie każdemu będzie pasować ;) <spoko>

Tymczasem za nami pierwsza dłuższa trasa bo do Ustki na weekend i z powrotem, 1600 kilometrów łącznie – spalanie wg. komputera z całej trasy 8,2l, wg. dystrybutorów 8,12l/100km. Spalanie na trasie do Ustki (przez Wrocław i Poznań, tempomat na 140 km/h na autostradzie i ekspresówce, sporo wyprzedania po trasie, auto mocno dociążone/załadowane) – 7,8l/100km <spoko> Jak dla mnie bardzo pozytywnie, informacje o tym, że pali jak smok i poniżej 10 nie schodzi jak widać nie mają żadnego potwierdzenia na razie ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ponadto wleciał serwis olejowy – wymieniłem olej silnikowy na Amsoil Signature Series 5W30 wraz z filtrem oleju Amsoil (5W30 na okres letni, na zimę prawdopodobnie zejdę do fabrycznej lepkości 0W20 lub 0W30), olej w tylnym dyferencjale na Ravenol DGL 75W-85 LS, filtr kabinowy (Mann z węglem aktywnym). W drodze jest filtr powietrza i świece ;)

Obrazek

Wymieniony również został profilaktycznie zawór podciśnieniowy turbiny – jedyna rzecz, która pojawia się w usterkach 200t (IS, GS, NX jak i RC). Koszt niewielki więc dla świętego spokoju został wymieniony na oryginał Toyoty w nowszej rewizji <spoko> Oczywiście zawór "Made In Germany", pewno dlatego pada <lol> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez Norreca » 25 cze 2021, 16:50

gratulacje ;) bardzo fajne auto, ale jak to już poprzedników kilku mówiło – Felgi. ;)
mi się bardzo nie podoba kierownica... ale to jak z felgami rzecz gustu.
niech służy.
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy