Toyota Camry SE 2.5 2019

Postprzez danrok » 3 sie 2020, 04:22

Hej,

troche mnie nie bylo ostatnio ;–) COVID i te sprawy ;) Tak czy inaczej, prezentuje swoje drugie autko (CX-5 dostalo sie zonie). Kupilem je w tamtym roku z przebiegiem 18 tys mil za cene ~21tys USD. Jest to Toyota Camry 2019 wersja SE (sport edition) z silnikiem 2.5l benzyna. Z tego co widzialem na stronie Toyoty, jest to wersja ktora nie istnieje w Polsce. Camry zastapilo Avensis, ale dostepna jest tylko wersja hybrydowa (?).

Auto troche gorzej wyposazone niz CX-5 mojej zony:
– nie posiada 2 strefowej klimatyzacji,
– nie posiada czujnikow w lusterkach

niemniej jednak, wydaje mi sie ze to co "jest" dostepne dziala o wiele lepiej. Z CX-5 mamy dziwne problemy, jak np – czasem nie dziala kamerka tylna, albo wyswietlacz strasznie laguje przy wlaczonym Apple Car Play. W Toyocie takie cos sie nie dzieje <diabełek>.

Auto kupilem z salonu Toyota w opcji: Certified pre-owned. Toyota odkupila auto od kogos, zrobila inspekcje ponad 170 punktow i sprzedala mi. W cenie gwarancja 12 miesiacy/12k mil na wszystko (bumper to bumper), dodatkowo standardowa gwarancja producenta bodajze 5 lat.

Jak na razie autem zrobilem okolo 6tys mil i wszystko super. Jezdzi sie rewelacyjnie. Ma super kopniaka w porownaniu do Mazdy, mimo ze moc ma podobna. Spalanie srednie z calego przebiegu 8.1l/100km :| silnik bez turbo, standardowy 2.5l <serduszka>. Toyota twierdzi ze te silniki przejezdzaja spokojnie po 200tys mil bez wiekszych napraw. Czy tak bedzie to sie okaze. Poki co tylko tankuje i jezdze. Dlugo szukalem samochodu o ktory nie musialbym sie martwic mechanicznie. Jesli chodzi o USA to praktycznie wiekszosc ludzi szukajacego auta bezawaryjnego kupuje wlasnie Toyoty lub Hondy. Co ciekawe, nikt nie kupuje praktycznie Europejskich aut (Audi, BMW) bo sa strasznie drogie i podobno bardzo awaryjne. Przyklad – Golf z 2019 roku w wersji SE (sport edition) – kosztuje $22 tys, a w nizszej cenie kupilem swoje Camry, takze z tego roku i takze wersja SE – https://www.truecar.com/used-cars-for-sale/listing/3VWG57AU4KM016130/2019-volkswagen-golf/.

Jesli chodzi o Mazdy, nie sa popularne, glownie z powodu awaryjnosci. Nie mowie, ze sie psuja jakos specjalnie, ale psuja sie czesciej niz inne auta i to wystarczy zeby Amerykanie ich raczej nie kupowali.

Ciekawa sprawa jest natomiast z mechanikami w USA. Jak na razie oba samochody serwisuje w ASO bo tam sie najbardziej oplaca. Wymiana oleju albo bezplatna (przez pierwsze 3 lata w Mazdzie, bodajze 2 lata w Toyocie). Przeglad samochodowy tez zrobilem w ASO i zaplacilem bodajze okolo ~20USD za Toyote <oczy>. Na miejscu oczywiscie kawa, herbata, ciasteczka za darmo.

Pare zdjec samochodu zrobionych telefonem po dzisiejszej myjni. Jezdze na myjnie reczna, zawsze jest pusta, bo kazdy woli na mechaniczne szczoty jezdzic :|. Ostatnio nawet dowiedzialem sie, ze w bardzo niskiej cenie (okolo $15/miesiac) lubie wykupuja sobie abonament na myjnie automatyczne bez limitu myc i jezdza co drugi dzien zeby miec czyste auto. Ciekawe jak wyglada lakier po 3 latach? <oczy>. Z drugiej strony, auto 3-4 letnie to juz auto raczej 'stare' <nie> i trzeba myslec o wymianie.

Jako bonusik, zdjecie z tankowania od zera (zasieg pozostaly 18mil) do pelna (zasieg ~500mil). Weszlo 14.2 gallona (53.75litra) i zaplacilem $23. Mozna jezdzic <rotfl>

Jesli chodzi o sam samochod. Dostepne sa rozne wersje: LE, SE, XSE, XLE:

LE – Luxury Edition to wersja najslabsza, 17" felgi z kolpakami, plastikowa kierownica, fotele materialowe, manualna klimatyzacja, jedna rura wydechowa
SE – Sport Edition, w pakiecie co do wersji LE jest dodatkowo: skorzana kierownica z lopatkami do zmiany biegow, profilowane fotele (nie jest to skora, ale cos podobnego), wieksze felgi (+aluminiowe), pakiet sportowy wizualny – grill z kratka z przodu, spoiler z tylu na klapie, spoilery boczne, podwojna rura wydechowa, 18" felgi, utwardzone zawieszenie, jednostrefowa automatyczna klimatyzacja
XLE – Executive Luxury Edition – w porownaniu do SE – skorzene fotele (podgrzewane z przodu + fotel pasazera z elektryka do ustawienia), dwustrefowa klimatyzacja, wiekszy wyswietlacz (8" vs 7" w SE), detektor martwego punktu w lusterkach,
XSE – Executive Sport Edition – wzgledem XLE – 2 podwojne rury wydechowe

Ogolnie wydaje mi sie ze wersja SE dostaje najwiecej i nie warto nawet patrzec na podstwowa wersje SE. Jedyne co mi w sumie faktycznie brakuje to czujnik martwego punktu. No i nie wiem co do foteli, moje wydaja sie super wygodne, ale nie wiem jak bedzie z trwaloscia – okaze sie po czasie.
Załączniki
IMG_0694.jpg
IMG_0693.jpg
IMG_0699.jpg
IMG_0698.jpg
IMG_0697.jpg
IMG_0695.jpg
D9D3C6D4-327E-4C05-BC9D-E7B19A5EE41F.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez Szymon » 18 sie 2020, 13:59

To ja Ci pierwszy napiszę, ze gratuluję zakupu i bardzo mi się podoba :) to jest 2,5 V6 czy R4?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez brii » 18 sie 2020, 14:13

..
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 18 sie 2020, 15:46

Fajne autko. W sumie fajnie że Camry wróciła w PL do oferty. Inna sprawa że mocno okrojona.

Co do aut europejskich to niestety w USA ich utrzymanie jest zwyczajnie drogie. A jeśli chodzi o bezawaryjność jest taka sobie. Brak mieszka w Phoenix i morduje od jakiegoś czasu Cooper S. Niby Mini, niby proste. A przy raczej niewielkim przebiegu wyskakują zaskakujące usterki. Których usunięcie niestety kosztuje jak na markę BMW – cholernie dużo.
Co do kosztów serwisowania – tam macie wszystko tanie. Poza roboczogodziną usługodawców :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez danrok » 24 sie 2020, 16:21

Hey,

dzieki :) silnik to 2.5l R4, 204koni mechanicznych.

Wlasnie tez slyszalem ze auta europejskie sa w USA bardzo awaryjne, nie wiem z czego to wynika, ale Audi, BMW, VW praktycznie nie istnieja. Znam pare osob co ma Audi, ale glownie narzekaja na silnik. Wydaje mi sie ze nie sa gotowe na tutejsze warunki, czyli 200k mil w ciagu paru lat. Ja sam do pracy mam 50mil w dwie strony i mieszkam "bardzo blisko" jak to koledzy mowia :|

W ten weekend wypad nad zatoke meksykanska zaliczony. Woda mega ciepla, a syn strasznie sie cieszyl przeskakujac przez fale.

Cos czego w PL nie ma – czyli na plazy parkuje sie samochody. Wydaje mi sie to strasznie dziwne i slabe. Cala plaza jest rozjezdzona przez samochody, ale z drugiej strony wygodnie, bo auto na miejscu, nic nie lezy na piasku itd <rotfl> Podobna plaze widzialem w Californi i tam kolega zakopal sie Cheeroke, wiec troche balem sie Camry wjezdzac, ale jakos sie udalo :)

Sorry za mala ilosc zdjec, ale musialem gonic mlodego ktory uciekl prosto do wody a jednak chcielismy zachowac dystans miedzy innymi ludzmi.

Po powrocie porzadne odkurzanie i mycie na myjni recznej :) Spalanie z calej trasy – 440 mil (710km) to 40mpg (5.8l/100km). Wydaje mi sie ze rewelacja jak na takiej wielkosci auto, jazda z predkoscia okolo 70mil/h (110km/h). Na pokladzie 2 osoby dorosle, 1 dziecko i caly bagaznik rzeczy.
Załączniki
IMG_1114.jpg
IMG_1150.jpg
IMG_1147.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez piwo » 25 gru 2020, 12:46

Część. Świetne auto. Zbiera mega dobre opinie na całym świecie w tym w Polsce. Przede wszystkim spalanie które na prawdę jest rewelacyjne jak na auto większe od mazdy 6 czyli poniżej 8 litrów przy szybkiej jeździe na autostradzie. No i rewelacyjny układ jezdny i kierowniczy. Wszędzie piszą że pasat czy superb przy camry to pod tym względem porażka. Samo to że z tyłu mamy podwójny wahacz trójkątny jak choćby w Lotusie i wszystko jasne. Wnętrze wydaje mi się też na mega plus. Dużo więcej miejsca i na szerokość i na nogi niż w 6stce. Przydałaby się tylko wersja kombi coby łatwiejszy był dostęp do bagażnika i dla mnie byłby nr jeden z wszystkich aut na świecie. Tani ( niecałe 140tys zł), dobre wyposażenie, nie psujący się ( żaden diesel, żadne turbo) tanie serwisy ( mniej za przegląd niż za mazde 3; 1100zl), długowieczne auto i na dodatek świetnie się prowadzi i miejsca więcej niż w maździe 6.czego chcieć więcej? Rewelacyjne auto. Powiedz coś więcej o nim. Trzy dorosłe osoby z tyłu się zmieszczą czy barki i ręce muszą wykrzywiać by się pomieścić? Żadnych bolączek serwisowych? Systemy bezpieczeństwa ( zmiany pasow czy rozpoznawania znaków) da się wyłączyć na stałe? Czy są nahalne i się włączają zawsze w postaci pikania jakiegoś czy szarpania kierownica? Jak skrzynia? Męczy utrzymując stałe wysokie obroty silnika czy nie męczy wogole? System audio znośny? Tryb odzyskiwania energii przy hamowaniu jest dziwny czy całkowicie niezauważalny? Tryb start stop rozumiem że dzięki elektrykowi całkowicie szybki przy ruszaniu spod świateł?
Widzę że masz w bagażniku wózek. Wkładanie wyciąganie przez małą wnękę nie przeszkadza? W maździe 3 sedan mnie to strasznie irytuje. Tu właz jest jednak chyba znacznie większy choć krawędź dolna jest jednak wysoko i zaznaczona wyraźnie. Z parkowaniem i zawracaniem nie ma problemu? Czuć wymiary auta (4,8m; w sumie moja mazda 3 sedan to 4,6m więc niewiele mniej) czy auto jest poręczne i zwrotne?
Jak dla mnie idealne następne auto po maździe 3 sedan. Niestety mazda 6 wydaje się od 3jki niewiele większą a nowy model zapowiadany na 2022 przez napęd na tył pewnie będzie jeszcze bardziej ciasny i paliwożerny. Więc mazda raczej nic lepszego już nie zaoferuje... Zwłaszcza że cenowo przestała być w jakikolwiek sposób atrakcyjna.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez andrep » 25 gru 2020, 16:24

darnok super autko i ten silnik-wygląd...super :) , dzięki że nam naświetlasz sytuację jak jest za "wielką wodą" o foto nie wspomnę . Maciek-Piwo "trochę" się zna więc jak On wyraził pozytywną opinię to tym bardziej ja :D
Wątku swojego o cx5 nie zaniedbuj <oczko>
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=209738
Pozdrawiam
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez piwo » 25 gru 2020, 16:39

Hehe. po prostu przeglądam na bieżąco rynek w poszukiwaniu dużego taniego w eksploatacji auta dla rodziny i na rynku za dużo nie ma do oglądania. Albo Skoda w której nie ma silnika którym bym chciał jeździć albo wnętrze tylko z zewnątrz duże a w środku małe jak np mazda 6 i tak można skakać od marki do marki i zawsze coś spitolone. Albo spalanie wysokie ponad 8, albo serwis drogi albo silniki padają. A w toyocie camry nie ma do czego się przyczepić. I nie że jestem fanem toyoty bo wsiadałem ostatnio do nowej corroli kombi ta jest dużo mniejsza niż mazda 3 i dużo gorsza. Ale tutaj coś dziwnego się zadziało z tą camry i jakoś tak dobrze wyszła toyocie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez danrok » 25 gru 2020, 21:54

Ups, sorry za nieobecnosc, ale duzo sie dzialo ostatnio. Juz odpisuje :)

Jesli chodzi o prowadzenie – rewelacja. Jezdzilem Mazda 3 BK, nowa 3, nowa 6, nowa CX-5. Wydaje mi sie ze Camry bije je na glowe. W srodku jak siedzisz to czujesz sie jak w czolgu. Auto jest naprawde ogromne, do tego stopnia ze nawet w USA przy wiekszych parkingach bardzo rzadko parkuje na miejscach oznaczonych 'Compact'. Na pewno trzeba to wziac pod uwage. Mimo wielkosci jezdzi sie naprawde rewelacyjnie. Kierowanie jest przyjemnoscia. Auto ma 'kopa', zdaje sie 203KM w wersji 2.5l benzyna SE i czuc, ze zbiera sie duzo szybciej niz CX5.
Jesli chodzi o pakownosc bagaznika, to spokojnie przy dziecku z wozkiem i torbami wchodzimy do bagaznika (niz do srodka). Typo amerykanski wyjazd, czyli zabieramy wszystko, lacznie z wanienka dla mlodego, pokojem zabawek, wozkiem (w razie czego). Mimo ze jest pakowne, to jednak sedan i choinka nie wezma do srodka bez zlozenia jej na 2 <glupek2>.

Auto mam prawie od nowosci (19tys mil bylo jak kupilem, teraz 30tys). Jeden przeglad kosztowal mnie $0 (rotacja, inspekcja), drugi na 30tys mil $507 w ASO. W tym rotacja, olej, olej hamulcowy, inspekcja i 'complete fuel system serwis' czyli nie wiem co dokladnie zrobili ;) W cenie tez robocizna $127. Nastepny duzy serwis przy 60tys mil, ale podobno te silniki jezdza bez wiekszych awarii nawet i 400tys mil. Nie wiem czy to prawda :)

W tym roku byla u nas tesciowa i szwagierka, 2 dorosle osoby + fotelik z tylu i bylo komfortowo. Kilka godzin w aucie bez problemu. W CX5 nie bylo zbyt komfortowo niestety.

Jesli chodzi o systemy bezpieczenstwa – mozna wylaczyc rozpoznawanie pasow, znakow nie mam w wersji USA. Sam system rozpoznawania pasow mi nie przeszkadza, delikatnie pika i moze troszke wiekszy opor na kierownicy. Sprawia tio tylko tyle ze wole wlaczyc migacz przy zmianie pasow zamiast sie mocowac z kierownica, wiec dla mnie na plus :P

Skrzynia w wersji SE potrafi troche 'szukac' biegu czasem z tego co widzialem w internecie i w hybrydzie jest podobno o niebo lepiej. Ja nie czuje tego szczerze mowiac. Nic nie szarpie a jak docisne gaz to zrzuca bieg i leci :) Dodatkowo w wersji SE mam lopatki przy kierownicy, wiec moge szybko cos skorygowac bez wylaczania automatu.

Start stopu i odzysku energii nie mam w benzynie ;)

Wozek wkladam i wyciagam bez problemu, chociaz mlody juz ostatnio woli na nogach. Mimo wszystko wozek jezdzi i czasem wyciagam, ale nie mialem z tym wiekszego problemu, chociaz w CX5 podloga bagaznika jest wyzej i przez to jest wygodniej. Jednak Camry jest dosc niskie, czuje sie jakbym siedzial na podlodze :)

Dlugo rozgladalem sie za autem. Rozwazalem dlugo nowa 6tke, kilka Hond i innych. Przekonala mnie bezawaryjnosc Toyoty. Wszystko po prostu 'dziala'. CX5 ma dziwne problemy typu – nie dziala kamerka, albo nie dziala apple car play. Zupelnie randomowo, po odpaleniu ponownie wszystko jest OK. W serwsie nie wiedza, probowali cos przeprogramowac, ale zdarza sie to tak rzadko, ze ciezko potwierdzic czy naprawili czy nie. Nawet rzeczy jak klimatyzacja. Mieszkamy w Teksasie i jest czasem naprawde goraco. Camry chodzi sie rewelacyjnie szybko, a CX5 niestety dlugo. Dodatkowo bezawaryjnosc. Brak turbo, sprawdzony silnik, zawieszenie, skrzynia. Raczej nie ma sie co popsuc, a miejsca jest mnostwo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez piwo » 25 gru 2020, 23:10

Dla uściślenia. Długość mazdy 6 4870mm i szerokość 1840mm. Toyota camry 4885mm czyli 1,5cm dłużej i szerokość 1840mm. Więc jak dla mnie wymiary zewnętrzne te same. Różnica tylko w środku na rzecz camry. Tak o dwie klasy.
A najlepsze średnica zawracania. Mazda 6 12m. Camry 11,4m czyli tyle co mazdy 3 hatchback.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez danrok » 26 gru 2020, 04:48

To ciekawe, bo wydawalo mi sie ze Mazda 6 jest duzo mniejsza. W srodku zdecydowanie jest mniej miejsca, przez co myslalem ze z zewnatrz tez jest mniejsza. Idealnie jakby Camry bylo w kombi, albo mialo bardziej przyjemny kufer do pakowania, ale wydaje mi sie ze nie jest zle. Przynajmniej ja nigdy nie mialem sytuacji, zeby cos nie weszlo do Camry, a weszlo do CX-5. Odwrotnie mam takie sytuacje czesto.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez danrok » 27 gru 2020, 04:55

Nie sprzatalem, ale pomyslalem ze wrauce pare fotek ile miejsca jest w srodku.

Woaek zajmuje okolo 25% miejsca w bagazniku (spacerowka). Mlody nogami nie kopie fotela, a ma 93cm wzrostu.
Załączniki
9AAF6355-B09E-4AEE-B5D9-861719C1236E.jpeg
24573773-8A2B-4B98-AB5F-6CCB5904C848.jpeg
CDB93A4C-A6AA-4C2C-AE20-7F01544249FC.jpeg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez loockas » 27 gru 2020, 17:54

W tym pakiecie stylistycznym naprawdę fajnie to auto wygląda. Szkoda, że nie zrobili RWD/AWD, ale wtedy by się lexy nie sprzedawały :P

Jakieś skrajne opinie widzę są w sieci. Bo jedni chwalą prowadzenie i zawias, a drudzy twierdzą że buja jak ponton na rzece i raczej grupą docelową są szpakowaci tatusiowie (w sumie się łapię...) :P Chętnie się kiedyś przejadę na jeździe próbnej, bo faktycznie w PL w tej kasie trudno o auto w tych gabarytach i z takim silnikiem.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez piwo » 27 gru 2020, 20:57

Co ciekawie w Lexusie odpowiednikiem camry jest es300h i jest tam dokładnie takie samo zawieszenie, napęd na przód i przekładnia,tylko cena 100tys zł wiecej. Można poczytać testy lexa czy buja i czy auto tatusiowate. Ja kocham słuchać pertyna bo patrzy jak ja spod kąta kierowcy a i o camry i o Lexusie es mówi że auta genialne w prowadzeniu i za kierownicą tych aut odpoczywa i nic mu w nich nie brakuje.

Obecnie jest wyprzedaż rocznika i camry jest od 120 tys zł. Co ciekawe używki z 2019 są w podobnych cenach. Śmieszne to. Mnie najbardziej przerazaja asystenci którzy włączają się powodując zagrożenie typu hamowania gwałtowne czy szarpania kierownica itp. ale jak da się to wyłączyć na stałe w toyocie obecnej to dla mnie nie problem. Od połowy 2021 ma być facelift który może jeszcze bardziej pod tym względem uprzykrzyć życie ( w tym auto zwalnianie na ograniczeniach) więc obecny model może być dużo lepszy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez loockas » 27 gru 2020, 22:46

piwo napisał(a):Mnie najbardziej przerazaja asystenci którzy włączają się powodując zagrożenie typu hamowania gwałtowne czy szarpania kierownica itp.


piwo napisał(a):Od połowy 2021 ma być facelift który może jeszcze bardziej pod tym względem uprzykrzyć życie ( w tym auto zwalnianie na ograniczeniach) więc obecny model może być dużo lepszy.


Nie wiem o czym ty piszesz, ale mam zarówno LKAS jak i adaptacyjny tempomat, ostrzeganie przed zderzeniem i to wszystko działa bardzo dobrze i absolutnie nie uważam, że to uprzykrza życie, wręcz je ułatwia. Ale może nie kontynuujmy bo o ile pamiętam Tobie nawet ABS i poduszki przeszkadzają w aucie :)

Jeżeli lift w Camry poprawi niedoróbki o których mówią (m.in adaptacyjny tempomat), wejdzie system inforozrywki na miarę obecnych czasów, to bardzo mocno przemyślę ten samochód. Tylko czemu w EU nie ma pakietu SE/XSE? :)

Pertyn... oglądam czasem w nocy jak nie mogę zasnąć, po 10 minut śpię :) Choć naprawdę sympatyczny facet :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez danrok » 28 gru 2020, 04:50

Nie mam wrazenia ze autem buja ... na pewno buja mniej niz CX-5. Auto w sumie nie jest super sztywne. Dla mnie jest naprawde idealne i zawsze jak mam wybor CX-5 czy Camry to biore Camry :)

Nie jest to auto 'tatusiowe' :-P chociaz jestem tatusiem, to moze nie rozpoznaje dobrze <rotfl>. Dla mnie auto tatusiowe to Fabia, lub nawet Octavia. Nijakie takie ... tu masz wstawki sportowe ktore widac na kazdym kroki. Grill, zderzak przedni, wstawki do zderzaka tylnego, listwy boczne, nawet delikatne wstawki w lusterkach. Jest genialnie, ale mimo wszystko nie ma 'siary'.

Troche system inforozrywki traci myszka, ale ja uzywam Apple Car play, wiec mnie to malo interesuje w sumie. Znowu – dziala bezawaryjnie, a w CX-5 czesto sie potrafi nie wlaczyc, trzeba wylaczac auto i uruchamiac ponownie, co troche przeszkadza. w Astrze K uzywalem Android Auto i tez bylo super. Praktycznie wszystkie systemy inforozrywki sa slabe, ale moze malo widzialem?

A czemu zalujesz ze nie ma SE/XSE?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez loockas » 28 gru 2020, 10:09

Nie wiem jak obecnie ale w EU w 2019 nie było car play i android auto :) dlatego pisałem o tym aby system doprowadzić do współczesnych standardów :) Toyota zawsze z tym miała problem... z reszta nie tylko, w mazdzie tez długo na to czekali klienci i jeszcze musieli dopłacić, gdzie bieda Hyundai dawał to do Ioniqa od 2016 roku bez dodatkowych dopłat. Tez dla mnie ten dodatek jest must have bo powoduje ze system zdecydowanie wolniej się starzeje.

SE po prostu fajnie wyglada z tym pakietem stylistycznym. Wersje w EU są właśnie bardziej dziadkowe :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez piwo » 28 gru 2020, 17:27

Mnie najbardziej bawi wersja trd. Jakby 18 latek bawił się w tuning. Chora sytuacja chyba możliwa tylko w USA.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez loockas » 28 gru 2020, 18:29

No tu już odlecieli faktycznie :) Prawie jak Type-R :)

2020-toyota-camry-trd.jpg


2020-toyota-camry_100741119_h.jpg
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez danrok » 28 gru 2020, 18:41

Na zywo robi robote. <rotfl> Tylko ten spoiler troche slabo wyglada :)

Jesli chodzi o system media to znajomy kupil Corolle 2020 wersja LE i nie ma Android Auto tez. Ma podobno Apple Car play. Nie wiem skad takie rzeczy. Dodatkowo czytalem ze BMW wprowadza roczne oplaty za korzystanie z Car Play. Jak nie zaplacisz to nie mozesz uzywac. Nie wiem tylko czy to w USA czy globalnie? Link https://www.caranddriver.com/news/a1553 ... nnual-fee/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy