Toyota Camry SE 2.5 2019

Postprzez piwo » 9 sty 2021, 23:21

No to dziwne. Widzieliście acure tlx(honda Accord) 2021? 4x4 z rozdziałem momentu na tylne lewe prawe koło, piękny duży sedan 3,0 turbo 355 koni a Europa dostaje ochłapy w postaci Subaru legacy i mazdy 6 no i teraz camry. Ewentualnie Europa dostaje skody octawie 3 cylindrowe z sypiącymi się po 200 tys silnikami. Ot taka teraz europejską motoryzacja.
Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4247 (138/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Krzemol » 9 sty 2021, 23:44

loockas napisał(a):Niestety Suvy zdominowały EU <zygi>

Otóż to. Niestety miłośnicy japońskich sedanów mogą powiedzieć "kurła kiedyś to było" <lol>
Suzuki Swift MK4 GLX 1.0 53KM '99r (05.2012 – 05.2014)
Suzuki Swift MK4 GLX 1.3 68KM '99r (05.2014 – 09.2016)
Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r (09.2016 – 11.2020)
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r (01.2018 – 08.2018)
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r (05.2018)
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r (09.2020)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1527 (210/66)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda5 CR 2.0 143KM '06r
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r

Postprzez loockas » 9 sty 2021, 23:47

Dlatego jak zobaczyłem Camry z tego tematu to mi się oczy zaszkliły nieco. U nas to sedan dla dziadków, a w USA z tym pakietem naprawdę wygląda super. No cóż, może chcąc takie auto trzeba je po prostu pociągnąć ze stanów? :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10302 (289/528)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Szymon » 10 sty 2021, 11:05

Uciekła wam jeszcze jedna japońska marka oferująca w Europie sedany :P


Ej Piwo, a nie ma jakiegoś auta z konfiguracją dwóch miejsc z tyłu? Kiedyś MB CLS tak wychodził. Wtedy te fotele są konkretniejsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 23:01
Posty: 6423 (319/140)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III

Postprzez Neonixos666 » 10 sty 2021, 11:14

Mi podoba się ta Camry nie wygląda dziadkowato i ładnie się prezentuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9053 (42/194)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez loockas » 10 sty 2021, 11:59

Szymon napisał(a):Uciekła wam jeszcze jedna japońska marka oferująca w Europie sedany


No Lexus... ale nowego IS chyba w EU nie będzie? Zostaje LS.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10302 (289/528)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Mr_Bartek » 10 sty 2021, 12:06

Jeszcze ES zostaje czyli Camry za więcej kasy. :P
Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is a mystery.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3056 (121/182)
Skąd: Poznań
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Szymon » 10 sty 2021, 12:18

Ale jest? Jest :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 23:01
Posty: 6423 (319/140)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III

Postprzez piwo » 10 sty 2021, 12:51

Szymon napisał(a):Uciekła wam jeszcze jedna japońska marka oferująca w Europie sedany :P


Ej Piwo, a nie ma jakiegoś auta z konfiguracją dwóch miejsc z tyłu? Kiedyś MB CLS tak wychodził. Wtedy te fotele są konkretniejsze.

Ja potrzebuję 3 wygodnych dla dorosłych miejsc z tyłu. Camry jest lepsza od mazdy 3 i 6 pod tym względem. Ma więcej zalet od mazdy. Spalanie niższe o litr więcej miejsca w środku. Niezawodność podobna. Czego chcieć więcej? Niedosyt zawsze zostaje mały ale tak to już jest. Tak na prawdę niewiele aut jest takich które chciałbym bo albo turbina której nie chce ( między innymi czekanie przed zgaszeniem itd, kto tego przestrzega i komu się chce? Albo brak palowania na zimnym, a tak w camry pyk cyk i elektryk nie wymaga grzania na zimno i można jechać ). Turbiny to też diesle wszystkie czyli psa vagi itd. z wolnossakiem została już tylko mazda i toyota gdzie Toyota camry w tym wszystkim wygrywa. Moge się założyć że toyoty camry będą robiły 300-500tys przebiegi bez awarii napędu co w fordach vagach skodach BMW jest praktycznie nie możliwe bez jakiejś wymiany osprzętu czy to turbiny czy wtrysków czy pompy czy remontu bo coś się zatarło.
Lexus też fajny ale jest dużo droższy w zakupie i w serwisie firmowym oraz ma sporo mniejszy bagażnik.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4247 (138/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Grzyby » 10 sty 2021, 15:20

piwo napisał(a):Ja potrzebuję 3 wygodnych dla dorosłych miejsc z tyłu.

To niestety żadne auto w nadwoziu klasycznym tego ci nie zapewni.
Bo nawet idąc w luxusy, dostajesz z tyłu DWA super rozbudowane miejsca. Trzecia osoba męczy się nieprawdopodobnie. I tak jest w każdym aucie o nadwoziu klasycznym.
Więc zostają ci VANy i SUVy.
piwo napisał(a):turbina której nie chce ( między innymi czekanie przed zgaszeniem itd, kto tego przestrzega i komu się chce?

Każdy kto jezdzi normalnie nie musi tego robić. I te auta robią całkiem duże przebiegi.
piwo napisał(a):Toyota camry w tym wszystkim wygrywa. Moge się założyć że toyoty camry będą robiły 300-500tys przebiegi bez awarii napędu

Obawiam się że z tą trwałością napędu to lekko popłynąłeś.
Zresztą – Ty zepsujesz wszystko :P

Nie znajdziesz auta które będzie połączeniem Speedstera i Grand Voyagera hahaha
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17028 (77/161)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l J23A,
Renault Trafic 1.6 TT R9M,
Renault Master 2.5D,
Fiat Doblo 1.6 16V
Dacia DV 1.6 LPG,
Burstner Amara 535TK

Postprzez piwo » 10 sty 2021, 17:09

Już tego nie szukam ;)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4247 (138/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez daaf » 11 sty 2021, 11:25

piwo a co jest nie tak w M6 GJ/GL? Wolnossak, duża kanapa z tyłu, miejsca też sporo. Wyposażenie bardzo dobre, bagażnik spory, spalanie przyzwoite. 3 dorosłe osoby nie siądą z tyłu wygodnie, to nie ten segment.
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2014, 11:55
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GL, 2.5
była:
Mazda 6 GG, 2.0

Postprzez Grzyby » 11 sty 2021, 13:49

daaf napisał(a):3 dorosłe osoby nie siądą z tyłu wygodnie, to nie ten segment

W żadnym segmencie poza SUV i VAN trzy dorosłe osoby nie siądą wygodnie.
A jak ktoś myśli że w klasie D czy w dużych Premium się uda, to polecam przejechanie się jako ta trzecia (środkowa) osoba. <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17028 (77/161)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l J23A,
Renault Trafic 1.6 TT R9M,
Renault Master 2.5D,
Fiat Doblo 1.6 16V
Dacia DV 1.6 LPG,
Burstner Amara 535TK

Postprzez piwo » 11 sty 2021, 13:53

nie mowie ze 6stka zla. ale tak na prawde niewiele wieksza od 3 sedan. i porownujac ja do camry, camry robi praktycznie wszysko lepiej przy podobnej cenie. a wiec wieksza ilosc miejsca w camry, mniejsze spalanie w camry, bagaznik podobny. cena chyba w mazdzie wyzsza ale nie zagladalem ostatnio. serwis drozszy w mazdzie. bezawaryjnosc podobna. przewaga mazdy po stronie wygladu i stylityki. i tyle.

Grzyby napisał(a):
daaf napisał(a):3 dorosłe osoby nie siądą z tyłu wygodnie, to nie ten segment

W żadnym segmencie poza SUV i VAN trzy dorosłe osoby nie siądą wygodnie.
A jak ktoś myśli że w klasie D czy w dużych Premium się uda, to polecam przejechanie się jako ta trzecia (środkowa) osoba. <lol>


to cytat danroka nie wiem czy moge bo z prywatnej wypowiedzi no ale chyba nic zlego w niej nie ma
"zastanawiam sie – czy Camry w US i EU to te same wymiary budy? Wczoraj przymierzylem sie do swojego auta z tylu i mam mnostwo miejsca, mimo fotelika z tylu 2 osoby dorosle komfortowo siedza."

i o to wlasnie mi chodzi. by obok fotelika z tylu siadly w miare wygodnie dwie dorosle osoby. nie mowie ze idealnie ale zeby bylo co z ramionami chociaz zrobic a nie siedziec w poprzek.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4247 (138/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Grzyby » 13 sty 2021, 15:02

piwo napisał(a):i o to wlasnie mi chodzi. by obok fotelika z tylu siadly w miare wygodnie dwie dorosle osoby

Usiąść a podróżować w ten sposób to 2 różne tematy.
Naprawdę nie chciałbym być osobą ze środka tylnej kanapy profilowanej dla 2 dorosłych osób.
Ty tez :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17028 (77/161)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l J23A,
Renault Trafic 1.6 TT R9M,
Renault Master 2.5D,
Fiat Doblo 1.6 16V
Dacia DV 1.6 LPG,
Burstner Amara 535TK

Postprzez Neonixos666 » 13 sty 2021, 16:10

Grzyby napisał(a):Naprawdę nie chciałbym być osobą ze środka tylnej kanapy profilowanej dla 2 dorosłych osób.


Siedzieć na środku w Signum to dopiero kara <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9053 (42/194)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Szymon » 13 sty 2021, 17:32

W tej lodówce? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 23:01
Posty: 6423 (319/140)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III

Postprzez piwo » 13 sty 2021, 17:57

ale musze przyznac ze na zywca camry bardzo mi sie podoba. co przejde obok to musze sie za nia odwrocic. jest wielka ale mega delikatnie namalowana ta linia. prawie jak moja mazda 3 sedan.

jaram sie tym e-cvt. dzielo sztuki. zero dwumasy, zero sprzegla, zero docisku, zero lozyska oporowego, zero synchronizatorow biegow. normalnie na 200tys km idzie zaoszczedzic z 10tys zl i zero upierdliwosci.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4247 (138/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Szymon » 13 sty 2021, 19:07

I nie przeszkadza Ci wycie przy gazie w podłogę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 23:01
Posty: 6423 (319/140)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III

Postprzez piwo » 13 sty 2021, 19:19

A jak wciskam gaz u siebie i wkręcam pod odcienie to wycia nie ma? Jest. 99% jazdy tak czy siak prędkość jest stała, obroty silnika w camry albo są zerowe albo w okolicach 2000-3000 i w camry praktycznie wtedy silnika nie słychać wogole. Więc co mi ma przeszkadzać? W zimę nie trzeba nagrzewać silnika bo rusza się z elektryka, większość przyspieszeń to elektryk a spalinowy tylko dołącza by doładować baterie. Fajne jest właśnie to że silnik utrzymuje stała prędkość obrotowa a elektryk zwiększa prędkość. Mega to technicznie genialne w swojej prostacie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4247 (138/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy