Ze skrajności w skrajność. Po hybrydzie CT, rzuciłem się na wolnossące V6
Szukałem wersji II w takiej konfiguracji kolorystycznej 9 miesięcy i nie zastanawiałem się długo, gdy pojawił się w Gdańsku młodszy model z przebiegiem 115.000km i sprzedawał go pierwszy właściciel. W końcu to tylko 560km ..
Trzecia wersja Lexusa IS, z końcówki produkcji silnika V6 2,5l i mocy 208KM.
Po zakupie poszedł do polerowania i została nałożona jakaś tam powłoka (nie wiem, nie pamiętam, jestem ignorantem). Lakier był ewidentnie traktowany myjniami automatycznymi i zależało mi, żeby wyglądał "jak nowy"
Prócz tego serwis olejowy, olej w 6b automacie, własnoręczna regeneracja ekranu infotainment (wada fabryczna – schodzi powłoka antyrefleksyjna) i tyle.. Więcej nie chcę
Spalanie to, przy mojej jeździe, 8,8l/100km. Liczyłem się z 10/100km. Jednak postanowiłem nie prowadzić dla niego motostata i inaczej się nim cieszyć
Zapraszam do wyśmiewania
Podstawowe parametry
Pojemność skokowa
2499 cm³
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
208 KM (152 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm przy 4800 obr/min
Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h)
8.1 s
400 metrów ze startu zatrzymanego
15.5 s
Minimalna masa własna pojazdu (bez obciążenia)
1555 kg