Strona 2 z 4

PostNapisane: 21 maja 2020, 17:27
przez Grzyby
Dymian napisał(a):Jak wrażenia z opon?

Trasę ciężko ocenić bo jechałem spokojnie. Generalnie są ciche, nie słychać ich w środku (max. 110 jechałem)
Jazdę miejską mogę ocenić na +. Bardzo dobrze kleją się do asfaltu (po Apollo jestem w szoku jak ciężko zerwać przyczepność) :) Przy hamowaniu podobnie.
Ciekaw jestem jak wypadną w deszczu i podczas upałów.

PostNapisane: 21 maja 2020, 17:36
przez Dymian
Grzyby napisał(a):.. i podczas upałów.


chłopaków z pracy pytałem bo na służbówce mieli- jak jest w opór gorąco i asfalt nabierze temperatury to ponoć czuć ciut dłuższą drogę hamowania.

Ojca wysłałem do jego kumpla wulkanizatora po takie ze 2 lata temu- ale mu odradził, na wgląd,że nie dają sobie rady w kopnym śniegu- a wiedział, że mój ojciec wyrusza do pracy kilka godzin przed jakimkolwiek ew. pługiem. Rzekł za to, że ja śmiało na stolicę i okolicę mogę je brać.

PostNapisane: 21 maja 2020, 17:52
przez Grzyby
No właśnie, ja nie pamiętam kiedy jeździłem po śniegu :P

Re: Suzuki Aerio SX 2.3l J23 '06

PostNapisane: 21 maja 2020, 19:01
przez MrShaleck
Wowow dopiero zobaczyłem, że to ma silnik 2.3 :D Fajowe autko :D

PostNapisane: 21 maja 2020, 21:30
przez Grzyby
:D
Na bazie tego silnika zrobili 2.4 montowany w Vitarze i w Kizashi.
W sumie fajne źródło napędu do sedana jako podstawowa jednostka o mocy 180KM

Re: Suzuki Aerio SX 2.3l J23 '06

PostNapisane: 21 maja 2020, 21:33
przez Neonixos666
czyli teoretycznie można włożyć 2.4 z vitary

PostNapisane: 22 maja 2020, 00:32
przez zadra
Neonixos666 napisał(a):czyli teoretycznie można włożyć 2.4 z vitary

Najwyższy czas przemyśleć takie mody. :>
Później jakby co to o części łatwiej będzie... <diabełek>

PostNapisane: 22 maja 2020, 07:55
przez Grzyby
W sumie to ten sam silnik. Jeno ciut większa średnica bo skok ten sam.
Ale J24 trzymają cenę, a dla 25KM trochu bezsens.
To już chyba taniej było w tym coś modzic.

PostNapisane: 22 maja 2020, 11:53
przez MrShaleck
Grzyby napisał(a):To już chyba taniej było w tym coś modzic.


Znam takie jedno słowo, które zaczyna się na T a kończy na O. I rozwiązuje wiele problemów z mocą :D

PostNapisane: 22 maja 2020, 14:52
przez Grzyby
Nie znam się na tym kompletnie i nawet nie wiedziałbym od czego zacząć :)

PostNapisane: 22 maja 2020, 17:56
przez zadra
zaniedługo zrobi Ci to malina323, bo się bierze ostro za robotę i naukę, dużo sama chce robić. <spoko>

PostNapisane: 22 maja 2020, 18:34
przez stachan
Starzejesz się Mariuszu... :P

Gratulacje nowości – niech szczęśliwie tyłki wozi <spoko>

PostNapisane: 24 maja 2020, 22:50
przez Neonixos666
Grzyby napisał(a):Nie znam się na tym kompletnie i nawet nie wiedziałbym od czego zacząć :)


prościzna
https://www.youtube.com/watch?v=mcF_gnCuuRc

PostNapisane: 25 maja 2020, 22:52
przez gadula
Oooo gratuluje pięknego Aerio <spoko>
Kawał świetnego i niedocenianego auta. Choć po lifcie trochę je ugrzecznili i zrobili normalne zegary :) W rodzinie mamy poliftową Lianę z 1.4 HDI znanym z tego że ma fochy bez powodu :D

Grzyby napisał(a):zgadza się. Zagłębię się w temat czy jest wiązka (jest szansa na istnienie) – jak będzie, to przeciwmgłowe z Liany wlecą na bank.

Te przedliftowe wydają się być sporo mniejsze.

PostNapisane: 26 maja 2020, 12:53
przez Grzyby
Muszą być z pakietu Sport. Okrągłe.

Re: Suzuki Aerio SX 2.3l J23 '06

PostNapisane: 1 sie 2020, 17:17
przez Grzyby
Po urwaniu wahacza na wysepce, do Aerio wleciał nowy zderzak przedni (mam też halogeny tylko czasu nie)
Pod maską drobna ale istotna zmiana – bananmin zamontował super zestawik lpg Staga. Wlew schowany pod klapką.

Re: Suzuki Aerio SX 2.3l J23 '06

PostNapisane: 1 sie 2020, 20:43
przez Neonixos666
Kiedy turbo? <lol>

PostNapisane: 5 sie 2020, 07:53
przez MrShaleck
Neonixos666 napisał(a):Kiedy turbo? <lol>


LPG już jest, moc trzeba dawkować :D

PostNapisane: 21 wrz 2020, 19:30
przez Grzyby
Autko łyka bezproblemowo kolejne kilometry ciesząc właściciela :)
Srednie spalanie z jazdy mieszanej 60:40 (miasto/trasa) to 11-12l LPG. Co ciekawe, użytkowanie w trybie czysto miejskim zbliża wynik do 11l/100km. Widać jakie warunki są dla niego najlepsze :)

Zostało też, w końcu przetestowane w warunkach do jakich na pewno nie było stworzone – jazda autostradowa z dużymi prędkościami.
To było to, czego w tym aucie i z tą skrzynią obawiałem się najbardziej.
No i nadszedł czas testu. Po przekroczeniu zwyczajowego przebiegu przy jakim kończyło się LPG, z niedowierzaniem patrzyłem na kolejne połykane kilometry. Połykane szybko, bo przemieszczaliśmy się w pełni załadowanym autem z prędkościami 130-150km/h (najczęściej w okolicach tej wyższej wartości).
I okazało się że obawy – częściowo – były bezpodstawne. Spalanie wyszło równe 10l LPG w takich warunkach. Jedyna wada – głośno. Powyżej 170km/h zaczynają się tłuc szkła lusterek o obudowy <lol> No, ale tego można było się spodziewać :)
W gratisie zaskoczenie części kierowców, że nie mogą dogonić takiego strucla :P (na trójce ciągnie do ponad 160 :))

PostNapisane: 22 wrz 2020, 22:15
przez MrShaleck
Mieliśmy kiedyś w firmie Alto, Celerio i Swift (jakos 2013 rok). Miny ludzi jak ich przeganiasz Celerionem z lewego pasa 180km/h bezcenne...ale to był inne czasy i wiek głupi :P
i nigdy sie nie psuły te Suzuki. Do 100kkm nic poważnych awarii... oby Twój też tak służył :D