Strona 2 z 6

PostNapisane: 9 lis 2020, 09:56
przez KUZAJ
DARO MAZDA 323 napisał(a):Dobrze spasowane . Nie obciera przy 3 osobach na pokładzie o tylne nadkole.
A tak swoją drogą jak zbiera się BMW w porównani z Mx6 ? pojemności takie same koni też prawie identycznie ?

E46 w porównaniu do mx6 to ślimak. M52B25 ma o 29Nm więcej momentu ale waga i długie przełożenie skrzyni i dyfra działa na niekorzyść.
A co do przycieranie na pusto jest malina ale przy załadowanym aucie pewnie będzie przycierac, w tym celu z tyłu zrobię delikatny negatyw

PostNapisane: 9 lis 2020, 10:55
przez MrShaleck
To już 3 albo więcej BMW na forum :P Jeden sie ukrywa.
E46 to fajny wózek, jak jest zadbany i nie ujechany :) Myślałem nawet o kombiaczu, ale troche dla mnie za ciasne.
Nie wkurza Cię jazda na 19 + naleśnik?

PostNapisane: 9 lis 2020, 19:34
przez KUZAJ
MrShaleck napisał(a):Nie wkurza Cię jazda na 19 + naleśnik?

Nie a czemu by miało ??

PostNapisane: 9 lis 2020, 20:09
przez MrShaleck
Miałem chwilę auto na 19 i naleśniku to gubiłem plomby... Tak pytam ;)

PostNapisane: 9 lis 2020, 22:17
przez KUZAJ
MrShaleck napisał(a):Miałem chwilę auto na 19 i naleśniku to gubiłem plomby... Tak pytam ;)
nie mam takich problemów H&R i seryjny amor daje rade. :Jeszcze fota za jasnego <czarodziej>

Re: BMW E46 323i 1998r M52TUB25 nowe felgi 19

PostNapisane: 28 gru 2020, 14:00
przez KUZAJ
Od listopada parę modów wpadło :D :D
Postanowiłem trochę pobawić się kodowaniem modułów, co się udało zdziałać, a wiec kierunkowskazy w US style (lekko święcą po włączeniu pozycji), ryglowanie drzwi po przekroczeniu 16km/h.
Do tego wymieniłem cały wydech na nowy który składa się z dwóch środkowych tłumików a zamiast końcowago wstawiłem rurę z doczepioną końcówką :D :D
A jako wisienka na torcie wpadł zmodyfikowany sterownik od MSMODS :D :D :D
Jakie zmiany:
Usunięty immobilizer
Zablokowana DISA wysokim zakresie obrotów
Usunięte dwie tylne sondy
Przesunięta odcinka
Popcorn
zdjęta blokada Vmax
szybka odcinka
szybsze schodzenie z obrotów
lepsza reakcja na gaz

Myślę nad zmianą koloru felg, wstępne pomysły to pomarańcz, czerwień lub ciemna wiśnia :] :]

Trochę mediów

filmik bez wymienionego sterownika, oraz przed poprawą podwieszenia :) :)


Po zmianie sterownika

PostNapisane: 2 sty 2021, 11:36
przez MrShaleck
KUZAJ napisał(a):Postanowiłem trochę pobawić się kodowaniem modułów, co się udało zdziałać, a wiec kierunkowskazy w US style (lekko święcą po włączeniu pozycji), ryglowanie drzwi po przekroczeniu 16km/h.


NCSexpertem czy pasoftem?
Ja miałem podejście NCSem do E61 i się pogubiłem trochę :/

PostNapisane: 3 sty 2021, 13:13
przez KUZAJ
MrShaleck napisał(a):
KUZAJ napisał(a):Postanowiłem trochę pobawić się kodowaniem modułów, co się udało zdziałać, a wiec kierunkowskazy w US style (lekko święcą po włączeniu pozycji), ryglowanie drzwi po przekroczeniu 16km/h.


NCSexpertem czy pasoftem?
Ja miałem podejście NCSem do E61 i się pogubiłem trochę :/


Robiłem to przez NCS :)

Re: BMW E46 323i 1998r M52TUB25 nowe felgi 19

PostNapisane: 5 sty 2021, 17:10
przez KUZAJ
No to działamy dalej :)
Niestety wczoraj zaczęła mi przeciekać chłodnica, zamówiłem nową razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym.

Od razu za ciosem zamówiłem nowy kolektor wydechowy z TurboWorks, stare 21letnie są już popękane.
Co ciekawe mój egzemplarz posiada jeszcze oryginalne katalizatory więc może jakaś fajna sumka za nie wpadnie. :D :D

PostNapisane: 5 sty 2021, 17:25
przez Mr_Bartek
Za dwa katalizatory z kolektora w IS200 dają 1100-1200zł. Może tu będzie podobnie. :D

Re: BMW E46 323i 1998r M52TUB25 nowe felgi 19

PostNapisane: 8 sty 2021, 11:22
przez KUZAJ
Chłodnica wymieniona, cały układ zalany nowym płynem chłodzącym Dynagel2000. :) :)
W przyszłym tygodniu ma do mnie przyjechać dokładka przedniego zderzaka, oraz nowa uszczelka podstawy filtra oleju z pod której zaczeła wyciekać oliwa :D :D

PostNapisane: 8 sty 2021, 15:51
przez misiak89-89
no fajnie juz tu Kubus pomodziles;)

PostNapisane: 12 sty 2021, 16:02
przez KUZAJ
misiak89-89 napisał(a):no fajnie juz tu Kubus pomodziles;)

Dzięki misiak :) :)Skoro kupiłem kolektory :D to postanowiłem dokupić cały dedykowany wydech firmy TAtechnix zobaczymy jak to będzie brzmiało :D :D

Re: BMW E46 323i 1998r M52TUB25 nowe felgi 19

PostNapisane: 14 sty 2021, 17:48
przez KUZAJ
Dojechał :D
Jak się uda to w sobotę wszystko zakładam :)
Zaczynam poszukiwania kompletnego kolektora ssącego (DISa,Wtryski, przepustnica ) z silnika M54B30 :)

Re: BMW E46 323i 1998r M52TUB25 nowe felgi 19

PostNapisane: 6 mar 2021, 14:52
przez KUZAJ
Aktual. Po długich przemyśleniach doszedłem do wniosku Że założenie 19 cali nie był dobrym pomysłem. Więc postanowiłem wymienić je na 18 calowe AC shnitzer 8.5j szerokość na nie założyłem 4 nowe opony Imperial Ecosport 2 rozmiar 18 225/40. Miałem również trochę czasu aby zająć się przednim zderzakiem :)

PostNapisane: 7 mar 2021, 00:49
przez Dymian
Mr_Bartek napisał(a):Za dwa katalizatory z kolektora w IS200 dają 1100-1200zł. Może tu będzie podobnie. :D


a za astrę g 2.2 dają 2x tyle <serduszka>

PostNapisane: 7 mar 2021, 14:18
przez kinki
Ta nowa felga jakoś bardziej mi pasuje. Jak odczucia na Imperialach? Mam też takie i jak jest ciepło to jest ok ale trochę deszczu i niska temperatura i się robi kicha

PostNapisane: 7 mar 2021, 15:14
przez KUZAJ
kinki napisał(a):Ta nowa felga jakoś bardziej mi pasuje. Jak odczucia na Imperialach? Mam też takie i jak jest ciepło to jest ok ale trochę deszczu i niska temperatura i się robi kicha

Imperiale miałem kiedyś w mx6 i byłem zadowolony, te mam od wczoraj

PostNapisane: 8 mar 2021, 13:38
przez MrShaleck
Sznycle wracają do łask. Bardzo lubię te fele :)
I fajnie, że jednak 18" ;)

A co do Ecosportów to mam podobne wrażenia co kinki. Mamy w X3 i jak asfalt nie jest gorący to słabizna. Może to kwestia masy...

Re: BMW E46 323i 1998r M52TUB25 felgi 18 AC Shnitzer

PostNapisane: 5 kwi 2021, 11:38
przez KUZAJ
Małe sprzątanie i polerowanie :D