Neonixos666 napisał(a):To była funkcja między gazu między zmianami biegów a Ty uważasz że to wada
Jak nie podbijało, to było ok. Taka charakterystyka jakoś pasowała mi lepiej niż spadek obrotów
. Ale co poradzić. Ford stwierdził, ze trzeba to naprawić przez wymianę potencjometru pedału gazu, który w przypadku forda występuje razem z pedałem
.
CO by jednak nie mówić, dobrze mi się jeździ MK3. Wypadł całkiem przyzwoicie w porównaniu z MK4. Dopłata do MK4 wyniosła by mnie w momencie zakupu 12 tyś PLN, i to na słabszy, bo 90 konny 1.5 TDCI. Stąd zdecydowałem się na MK3. To chyba ostanie MK3 sprzedane z salonu w PL
nowe.
Przez to MK3 mocno zerkam na Mondeo. Liczę ze za jakieś 1.5 roku, ford postanowi odświeżyć aktualny model. Wtedy ceny spadną na tyle aby to auto było atrakcyjne. W tej chwili cena dobij do VW Passata, a na jego tle Ford wygląda gorzej.