Strona 8 z 14

PostNapisane: 22 kwi 2020, 12:20
przez macvas
Neonixos666 napisał(a):Nie grzeb bo zepsujesz :P ... Jak wszystko działa to lepiej nie ruszać <lol>

hahaha
Zgodzę się, z tym co piszesz, z drugiej strony w mojej byłej 16v kolektor od tego syfu eksplodował w trakcie jazdy. Wystrzał niemal armatni <rotfl> Gromadzący się nagar zmniejszył jego średnicę, wytworzyło się wyższe ciśnienie, doszło zmęczenie materiału i nieszczęście gotowe. Pamiętam ten dosłownie czarny dzień – zasłona dymna to mało powiedziane. Na szczęście xRafałx poratował używanym partsem, z dobrego dawcy.
Stąd przy przebiegach rzędu pow. 200tkm zalecałbym demontaż i czyszczenie tego kolektora w każdym z rodziny DV6 i pochodnych <faja>

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 26 kwi 2020, 09:16
przez rafał88
Niby cos w tym jest ;p Focus teraz jezdzi jak nalezy to nima co szukac ;p Trzeba bd zajac sie wygluszeniem drzwj i bagola i jakaś konserwe latem zrobić .

PostNapisane: 26 kwi 2020, 09:22
przez Neonixos666
rafał88 napisał(a):i jakaś konserwe latem zrobić .


chyba nie ma tragedii z gniciem tego modelu?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 26 kwi 2020, 09:42
przez rafał88
Noo rdzy niema wogole no i ale i auto bylo dodatkowo czyms zabezpieczone w profilach zamknietych bo wypływa jakiws mazidło z drzwi i innych otoworow.
Jedynie nadkola tyl i tylna czesc budy na te elementy niema sily w zadnym modelu... W tej czesci budy zawsze najwiecej syfu sie odķlada.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 26 maja 2020, 22:12
przez rafał88
Mialem nie szukać ale jednak nie dawało mi spokoju ,zw wyrażnienauto nadal róznie jezdzilo. Raz bylo czuc moc raz tak seeee.... I zauważylem ,ze koncowka tłumika sie okapca <co?>

No i zdecydowalem sie na wysłanie wtryskiwaczy na sprawdzenie i był to strzał w 10'e <jupi>
2 wtryski trafione, jeden niedomagał i cos tam z cewka mial problem drugi lał , dwa o dziwo byly okej... I to dwa zewntrze walniete 1 i 4 cylnder.
Auto jezdzi teraz caly czas tak samo, sam sposob odpalania jest caly czas taki sam a nie ,ze raz na tzw strzal a raz na 2-3 obroty wałem.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 27 maja 2020, 10:16
przez mark.87
Trochę przykro że przy przebiegu 150tys 2wtryski już padły, ale dobrze ze trafiłeś co było powodem.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 27 maja 2020, 17:38
przez rafał88
Jest 165;)

Jakby filtr paliwa byl zmieniany co 30 tkm to uniknalbym tego a tu przy 150+ tkm pierwsza zmiana filtra....

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 cze 2020, 11:40
przez rafał88
Wczoraj focus zostal odtluszony ,glinka ... Na bialym kropek od cholery takze połdnia z życia wyjete... Pozniej Triz od soft99i wosk soft99 <serduszka>
No i oststnio pozwolilem sobie poszlec noo i ku zaskoczeniu ponad 210km/h leci w tej dosc ciezkiej budzie z full zbiornikiem te 130 kilka hp, duzo wiecej nie poleci chociaz to trzeba na autoban poleciev <rotfl>

Dopisano 7 cze 2020, 11:41:

.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 23 cze 2020, 08:24
przez rafał88
Dzisiaj Białas przeszedl przeglad. Emisja spalin CO cale 0(zero).
Ogolem do niczego diagnosta sie nie prztczepił. Jedynie mowil, zeby sobie zabezpieczyc podwozie bo jest w stanie idealnym.
Nic tylko bić tkm :p

PostNapisane: 23 cze 2020, 09:34
przez JohnnyB
Wjezdzales na otwartych przednich szybach ? ;). Moj dopiero rocznikowo 2 lata. Za roknpierwszy przeglad ale bede musial wjezdzac na otwartych bo orzednie przyciemnilem ;).

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 23 cze 2020, 21:57
przez rafał88
Niee, zreszta nawet jakbym chcial to przy takich ulewach niema takiej opcji ;)

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 20 lip 2020, 10:53
przez rafał88
Ford smiga i w sumie to nic sie nie dzieje. Szukam ciagle dystasnow 22mm na tylną os i ni hu nigdzie niema.. Są 4szt 20/25 albo niema nic. W nowe nie chce kasy ladowac bo to bez sensu skoro mozna miec za 1/2 kasy to samo..

I szykuje siw powoli to barankowania podwozia :)

Dopisano 20 lip 2020, 15:24:

Spotkalem dzisiaj Premacy klubowa ale juz wiem ,ze wlasciciel sie zmienil... Szkoda.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 12 sie 2020, 07:46
przez rafał88
I kolejny raz Ford oblecial kawałek Europy. Z domu prosto na Luksemburg i z tamtad na Heers/Sinttruden w Belgii. Łacznie ponad 1740km. Spalanie w trasie 5.8/6l/100km w takim upale i tak nieźle, ciagle bylo 34C a im blizej gory DE 36-38C... I czuc bylo po silniku ,ze jest duzo słabszy...
Ale mapa zrobila swoje , zero pałowania pod wzniesienia, normalnie cykal bez bolu.
Jedyne wk%@$ia to jak konczy wypalać dpf.. No to mega irytujace jakby braklo wahy na ulamek sekudny....

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 12 sie 2020, 17:22
przez Neonixos666
przy wypalaniu włączają się wentylatory na postoju i rośnie spalanie chwilowe?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 sie 2020, 22:13
przez rafał88
Rosną obroty , spalanie i wentylatory chodza.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 sie 2020, 22:35
przez Neonixos666
Ja niestety nie wiem kiedy się wypala, czasem wyłapię minimalnie głośniejszą prace ale też nie zawsze, dopiero jak się zatrzymam to czuć że się wypalał.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 14 sie 2020, 11:12
przez Dominator
Myślałem że ford wprowadził kontrolke. W peugeocie jest tak że włącza się podgrzewanie tylnej szyby i lusterek. Niektórzy montują diodę w lusterku włączając się w obwod i widać kiedy się wypala.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 14 sie 2020, 16:22
przez Neonixos666
nie wiem dlaczego producenci nie wprowadzą informacji że wypala się DPF boją się telefonów do ASO?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 14 sie 2020, 17:52
przez Dominator
Odpowiedz jest tylko jedna. Żeby zarżnąć dpfa. Nie wiesz kiedy się wypala, często może zdarzyć się że wyłączysz silnik w trakcie wypalania i DPF, FAP itp dostaje po tyłku. Niby producenci twierdzą że komputer sam sobie ogarnie i dokończy wypalanie ale rzeczywistość jest inna.

PostNapisane: 14 sie 2020, 20:29
przez JohnnyB
Jak do tej port nie wiem kiedy moj 1.5 TDCI sie wypalal. Niby mam wlaczobe chwilowe ale przez 27 tys jakie zrobilem nie wiem kiedy sie wypalal. W v40 wiem kied to robi ale tam spalanie z chwilowego skacze do 8-9 litrow. W FordIe nie odbotowalem. Ale to auto robi sporotras. Srednio raz na 2 tys km 600 to trasa.