Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
wiesz może jaki masz stopień sprężania? Ile kosztowała modyfikacja?
to 8 zaworówka?
mój ma 16V
80x79,5
15,4:1
To chyba z dobrym alkoholem
mój ma 16V
80x79,5
15,4:1
rafał88 napisał(a):800zł mnie to kosztowało
To chyba z dobrym alkoholem
Chodziło o te sitko co i w mazdach był z tym problem? Ogólnie do normalnej jazdy wystarczy 8V bo i tak 16V zwykle mają klapy albo inne rozwiazania żeby w niskich obrotach udawać 8V bo lepsze zawirowanie powietrza jest.
Tak, te sitko. Czyli kto kumaty to wyrzucil to i problem z głowy. Z tymi walkami to też tylko w niektórych okolicznościach. Sporo służbowych aut śmiga z tymi silnikami i przebiegi rzędu 300-400kkm bez większych problemów o czymś świadczą. Jak nie lubię diesli, tak wiem że są konstrukcje którym można zaufać i wcale nie jest to 1.9sdi z vaga
Nie ma silników idealnych ale jeśli się człowiek trochę informacji doszuka to da się wybrać motor który jak zadbamy o pewne rzeczy będzie jeździł długo bez przygód.
Wleciały dystanse 15mm na tył jak na razie.
Chociaz moze i tak zostanie bo pupę ma jakaś szersza ten samochod. Jutro fotka jak wyglada
Dopisano 12 mar 2020, 22:51:
.
Chociaz moze i tak zostanie bo pupę ma jakaś szersza ten samochod. Jutro fotka jak wyglada
Dopisano 12 mar 2020, 22:51:
.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Szukałem, szukalem az znalazlem powod w nieco nierownej pracy czasami, i tak samo braku mocy od czasu czasu. I wczoraj silnik zaczal na jalowym pracowac 3 gary, czasami na 2 i to jak sie udalo. Dobrze miec znajomka z kompem i programem po podlaczeniu losowo pojawiajace sie bledy od wtrsykiwaczy i cos tam jeszcze. Takze dzisiaj akcja zmiana kosci i skracanie i wstawianie kabli. Niestety tak musze rzezbic bo wiazka jest polaczona raczej do samego sterownika....
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ja w oplu wymieniałem kostek od jednego wtrysku bo mi się rozpadła w rękach i od razu korekty były lepsze.
Najważniejsze że wiadomo co było.
rafał88 napisał(a):Dobrze ,zw czlowiek nie odstawia auta do wymieniacz("mechanika") bo pewnie poszlyby 2 wtryski do whmiany
i turbo
a na koniec pompa CR
I tak by nie chodził jak trzeba, więc chyba kapitalka...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości