Renault Megane II F1 Team R26 '07

No i jest nowe auto do upalania. Trafiło się Megane II F1 Team R26 z 2007r
Po auto było mi dane pojechać aż 420km. Wielkie dzięki dla Sewo oraz Reiss za towarzystwo, transport i negocjacje cenowe ze sprzedającym
Również ukłony dla V-ce Ravo za sprawdzenie zasadniczej kwestii po VIN oraz pogawędkę we Wrocławiu już po zakupie
A rodzinie, mechanikom i sobie życzę jak najmniej usterek w tym aucie
Podstawowe dane techniczne serii:
– 2.0T 230KM/310Nm
– skrzynia 6MT z LSD
– hamulec Brembo 4tłoczek z tarczą 312mm z przodu i 1 tłok z tarczą 300mm na tyle, w pełni wyłączalny ESP
– 1355kg wagi
Z nieseryjnego wyposażenia jest tylko DV Forge oraz kompletny 3" układ wydechowy Milltek z de-catem. Pozostały seryjne końcówki wydechu w zderzaku.
Wersja R26 ma sporo zmian w porównaniu ze zwykłym Megane RS. Na papierze wygląda to obiecująco, jak będzie w praktyce się okaże.
Nalot niby 107tys km... Biorąc pod uwagę stan foteli, kierownicy, wykładziny bardzo realny. Biorąc pod uwagę gałkę od skrzyni biegów już nie
Była malowana lewa strona auta + na tylnym lewym błotniku tak w połowie wysokości miernik lakieru wskazywał na szpachlę
Po auto było mi dane pojechać aż 420km. Wielkie dzięki dla Sewo oraz Reiss za towarzystwo, transport i negocjacje cenowe ze sprzedającym
Również ukłony dla V-ce Ravo za sprawdzenie zasadniczej kwestii po VIN oraz pogawędkę we Wrocławiu już po zakupie

A rodzinie, mechanikom i sobie życzę jak najmniej usterek w tym aucie
Podstawowe dane techniczne serii:
– 2.0T 230KM/310Nm
– skrzynia 6MT z LSD

– hamulec Brembo 4tłoczek z tarczą 312mm z przodu i 1 tłok z tarczą 300mm na tyle, w pełni wyłączalny ESP

– 1355kg wagi
Z nieseryjnego wyposażenia jest tylko DV Forge oraz kompletny 3" układ wydechowy Milltek z de-catem. Pozostały seryjne końcówki wydechu w zderzaku.
Wersja R26 ma sporo zmian w porównaniu ze zwykłym Megane RS. Na papierze wygląda to obiecująco, jak będzie w praktyce się okaże.
Nalot niby 107tys km... Biorąc pod uwagę stan foteli, kierownicy, wykładziny bardzo realny. Biorąc pod uwagę gałkę od skrzyni biegów już nie
Była malowana lewa strona auta + na tylnym lewym błotniku tak w połowie wysokości miernik lakieru wskazywał na szpachlę