Renault Megane II F1 Team R26 '07

Postprzez ravo » 20 lip 2019, 21:47

Może może dopiero zaczynamy pić
Załączniki
IMG_20190720_182301.jpg
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Paweł » 21 lip 2019, 09:02

Andrzej podstępnie spił mnie wczoraj dwoma reddsami i podobno auto jest już jego...
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez DARO MAZDA 323 » 22 lip 2019, 07:03

pitu pitu

Andrzej dajesz ......
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez MariuS » 22 sie 2019, 08:44

ravo napisał(a):Jak tam idą prace? Program już był? Nie kupujesz mocniejszej szpery a seryjnej nie chcesz sprzedać :-P


Szły dobrze, ale urządzam dom i prace przy aucie muszą trochę poczekać.

Obecnie:
– wpadły nowe tarcze/klocki hamulcowe. Tarcze OEM Renault by Brembo (nawiercane), klocki przód DS Uno, tył seria OEM R26, płyn RBF660
– duży IC dedykowany chinol z orurowaniem

– na montaż czeka większe turbo i wtryski. Gotowe już do montażu, ale muszę poczekać do jesieni + strojenie.
– do zrobinie jeszcze krzyżak kolumny kierowniczej (puka przy manewrach parkingowych)
– założyłem nowe ogumienie: 235/40/18 Extreme VR2 przód średnia, tył miękka mieszanka

Zacząłem również prace przy aero, na raize niekompletny przód:
IMG_20190804_195525.jpg
IMG_20190804_195543.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 22 sie 2019, 13:13

Dasz radę na Poznań? Ja będę z dużo mniejszą mocą ale sądzę że będzie ciekawie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez zemoj » 26 sie 2019, 11:13

No przyznam, że mega fajnie wygląda dziób z tym aero!
Muszę kiedyś zrobić rundę w którymś klubowym Megane RS i poczuć tę magię, która tak wszystkich przyciąga do tego modelu :P
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez piwo » 26 sie 2019, 15:41

Sam robiłeś spliter? To od tego auta czy przeróbka?
to nie jest to z allegro do bmw?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (215/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez MariuS » 2 cze 2020, 20:18

Piwo nie wchodziłem tu dawno we watek,
to splitter z Ali, ale wleci inny, ten tak testowo tylko.

Auto przeszło serwis/update:
– turbo i wtryski z M3 RS (auto shamowane na 288KM/420Nm, słabszy wykres przy przestawionym o 3 ząbki rozrządzie na wałkach :| )
-nowe sprzęgło z R26.R z konwersją koła na jednomasowe
– DV Properfekt
– poliuretan 95sha w zawieszeniu
– zawieszenie gwintowane BC Racing monotube inverted (RM-MA)
– nowa fabryczna kompletna przekładnia kierownicza
– nowy rozrząd z pompą wody
– wyrzucenie klimatyzacji
– nowa uszczelka pompy w zbiorniku paliwa
– zrobiona geometria zawieszenia

101576049_198912587819327_6969502070407692288_n.jpg

102314268_301409010874473_499408094120378368_n.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 2 cze 2020, 21:15

Super!!!
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 3 cze 2020, 21:12

Bardzo mocno zbieżny tył dałeś. Zazwyczaj daje się do +30 minut łącznie ale w Rwd a w fwd na 0. To celowy zabieg? aż tak nadsterowne auto było? Widzę że zalecane mocno rozbieżne -40 co by auto chętniej skręcało a nie +40 coby auto pluzylo przodem. Hm?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (215/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Paweł » 3 cze 2020, 22:15

Tutaj nie masz w ogóle wpływu na tył geometrii. Tam jest sztywna belka bez żadnej regulacji. To co jest w tabeli, to srogi błąd pomiarowy. Inna sprawa, że w M2/3 zbieżność tyłu zwiększa się przy obniżaniu zawieszenia i wynika z ujemnego nachylenia koła (a belka w RS-ie pochodzi z serii, która przy takim gwincie jak ma MariuS, jest lekko licząc o 7 cm wyższa).
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ravo » 4 cze 2020, 22:49

:–) te dane fabryczne to chyba złe mieli u Mariusza
Załączniki
IMG_20200306_161124.jpg
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 4 cze 2020, 23:23

Ogólnie to w Meg RS trzeba liczyć ze tył jest w miarę prosty i chociaż do serii da się dociągnąć, a koła nie patrzą jakby każde chciało jechać w innym kierunku.
Tam gdzie robili mi geometrię ustawiają regularnie RSy na tor, obsługują też te pomarańczową RS co ma rekord Toru Łódź i teraz przymierzają się do zmodyfikowania tylnej belki (w zasadzie stworzenie czegoś zupełnie nowego) pod pełną regulację geometrii tyłu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy