Renault Megane II F1 Team R26 '07
1, 2
No i jest nowe auto do upalania. Trafiło się Megane II F1 Team R26 z 2007r
Po auto było mi dane pojechać aż 420km. Wielkie dzięki dla Sewo oraz Reiss za towarzystwo, transport i negocjacje cenowe ze sprzedającym
Również ukłony dla V-ce Ravo za sprawdzenie zasadniczej kwestii po VIN oraz pogawędkę we Wrocławiu już po zakupie
A rodzinie, mechanikom i sobie życzę jak najmniej usterek w tym aucie
Podstawowe dane techniczne serii:
– 2.0T 230KM/310Nm
– skrzynia 6MT z LSD
– hamulec Brembo 4tłoczek z tarczą 312mm z przodu i 1 tłok z tarczą 300mm na tyle, w pełni wyłączalny ESP
– 1355kg wagi
Z nieseryjnego wyposażenia jest tylko DV Forge oraz kompletny 3" układ wydechowy Milltek z de-catem. Pozostały seryjne końcówki wydechu w zderzaku.
Wersja R26 ma sporo zmian w porównaniu ze zwykłym Megane RS. Na papierze wygląda to obiecująco, jak będzie w praktyce się okaże.
Nalot niby 107tys km... Biorąc pod uwagę stan foteli, kierownicy, wykładziny bardzo realny. Biorąc pod uwagę gałkę od skrzyni biegów już nie
Była malowana lewa strona auta + na tylnym lewym błotniku tak w połowie wysokości miernik lakieru wskazywał na szpachlę
Po auto było mi dane pojechać aż 420km. Wielkie dzięki dla Sewo oraz Reiss za towarzystwo, transport i negocjacje cenowe ze sprzedającym
Również ukłony dla V-ce Ravo za sprawdzenie zasadniczej kwestii po VIN oraz pogawędkę we Wrocławiu już po zakupie
A rodzinie, mechanikom i sobie życzę jak najmniej usterek w tym aucie
Podstawowe dane techniczne serii:
– 2.0T 230KM/310Nm
– skrzynia 6MT z LSD
– hamulec Brembo 4tłoczek z tarczą 312mm z przodu i 1 tłok z tarczą 300mm na tyle, w pełni wyłączalny ESP
– 1355kg wagi
Z nieseryjnego wyposażenia jest tylko DV Forge oraz kompletny 3" układ wydechowy Milltek z de-catem. Pozostały seryjne końcówki wydechu w zderzaku.
Wersja R26 ma sporo zmian w porównaniu ze zwykłym Megane RS. Na papierze wygląda to obiecująco, jak będzie w praktyce się okaże.
Nalot niby 107tys km... Biorąc pod uwagę stan foteli, kierownicy, wykładziny bardzo realny. Biorąc pod uwagę gałkę od skrzyni biegów już nie
Była malowana lewa strona auta + na tylnym lewym błotniku tak w połowie wysokości miernik lakieru wskazywał na szpachlę
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no i to zasadnicze pytanie. Pawla autko juz wyszykowane pod Poznan. dobre heble, opony, odelzone, wymienione co trzeba. w kazdym badz razie masz 1m53,8 do pobicia czyli 2s szybciej niz twoj subarak. z ciekawosci czemu nie rozwijales subaraka? w sumie podobne auta. z obu da sie wycisnac podobne czasy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Subarak był zhanowany na 228KM/310Nm i na takim setupie najlepszy czas w zeszłym roku na zlocie 1:54.393.
Sprzedałem, bo ze względu na szykowaną przeprowadzkę do domu potrzebowałem czegoś tańszego w użytkowaniu torowym. W razie wypadu z toru naprawa budy GC to spory wydatek a wartość auta spada o połowę. Zdrowych karoserii również brak a jak już jest ceny zaporowe. Przy upalaniu na torze kwestie zwłaszcza napędów to droga sprawa. Dyfra szukałem wcześniej ponad pół roku a i tak kosztował prawie 2tys zł.
No i po sprzedaży Subaraka sporo zostało w kieszeni po zakupie Megane.
Kiedyś kojarzę że Pawła był na sprzedaż, nie pamiętam ceny bo było to dawno. Stąd też nie myślałem że jeszcze jest na sprzedaż, bo nigdzie wystawiony już nie był, więc Paweł chyba odpuścił sprzedaż
Ten był zakupiony naprawdę w świetnej cenie, myślę że się udało z zakupem.
Sprzedałem, bo ze względu na szykowaną przeprowadzkę do domu potrzebowałem czegoś tańszego w użytkowaniu torowym. W razie wypadu z toru naprawa budy GC to spory wydatek a wartość auta spada o połowę. Zdrowych karoserii również brak a jak już jest ceny zaporowe. Przy upalaniu na torze kwestie zwłaszcza napędów to droga sprawa. Dyfra szukałem wcześniej ponad pół roku a i tak kosztował prawie 2tys zł.
No i po sprzedaży Subaraka sporo zostało w kieszeni po zakupie Megane.
Kiedyś kojarzę że Pawła był na sprzedaż, nie pamiętam ceny bo było to dawno. Stąd też nie myślałem że jeszcze jest na sprzedaż, bo nigdzie wystawiony już nie był, więc Paweł chyba odpuścił sprzedaż
Ten był zakupiony naprawdę w świetnej cenie, myślę że się udało z zakupem.
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no koszta wazne. wiec chyba wybor zdrowo rozsadkowy. skoro jest rownie szybko a taniej i eksploatacyjnie i zakupowo to co sie zastanawiac. w takim razie bezawaryjnosci i do zobaczenia na torze.
bedzie trzeba chyba zrobic podklasy w klasie outlaw. klasa megane i speedster
bedzie trzeba chyba zrobic podklasy w klasie outlaw. klasa megane i speedster
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kolejna Renata na forum, bezawaryjności i frajdy z jazdy życzę
Już nie mogę się doczekać rywalizacji :–)
Szkoda że na samym początku planujesz nam odskoczyć mocowo ale będziemy gonić.
Fajne autko miło było poprzeklinac z Wami hehe.
W nocy prezentował się super w tej cenie :–)
Szkoda że na samym początku planujesz nam odskoczyć mocowo ale będziemy gonić.
Fajne autko miło było poprzeklinac z Wami hehe.
W nocy prezentował się super w tej cenie :–)
A wychodził RS w wersji 5 drzwi ?
Gratuluję zakupu śledze temat ...
Gratuluję zakupu śledze temat ...
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Aaaaaa... No ni emo gę! Nie wiem co powiedzieć. Kolejne reno w klubie... Gratuluję gustu!
P.S. Jak porównujesz do gieceka?
BTW, te końcówki nie są oryginalne.
P.S. Jak porównujesz do gieceka?
BTW, te końcówki nie są oryginalne.
the right man in the wrong place...
DARO MAZDA 323 napisał(a):A wychodził RS w wersji 5 drzwi ?
wydaje mi isę że R26 tylko 3d, ale bardziej kompetentni będą w tym temacie Ravo i Paweł
ravo napisał(a):Strasznie ciężkie są te oryginalne kubły. Będziesz zakładał pasy szelkowe?
Planuję i szukam właśnie
Paweł napisał(a):P.S. Jak porównujesz do gieceka?
R26:
– z dołu tak do 3.5tys rpm zdecydowanie lepiej jedzie niż GC
– odcina przy 6500 rpm co początkowo traktowałem jak jakąś usterkę, ogólnie górą to auto nie jedzie (ale giecek do odcięcia 7900rpm jechał pięknie mimo tej samej max mocy na papierze)
– ze startu zatrzymanego nie ma tragedii , ale giecek startujący z 6,5rpm po prostu katapultował się do przodu, a R26 buksuje kołami. Mimo wszystko spodziewałem się gorszego startu po R26 (a opony Barum 225/40/18), więc jestem miło zaskoczony – jak wleci seria rozmiar 235/40/18 semi powinno być jeszcz efjaniej
– R26 zadziwiająco łatwo, z gracją bierze zakręty (giecek wyjeżdzał i przodem i tyłem, był narowisty)
– hamulec R26 wydaje się póki co ok
– zawieszenie Cup w R26 jak na amortyzator klasyczny + sprężyna jest zaskakująco twardy
– pokonałem R26 460km trasy bez jakiegokolwiek "check`a" i z zaskakująco niskim średnim spalaniem. Z okolic Cieszyna do Poznania autostrada ok 170km/h, potem eską trochę wolniej i kawałewk lokalnymi dorgami komp pokazywał 10,9l/100km śrendie z trasy
Paweł napisał(a):BTW, te końcówki nie są oryginalne.
no patrz, a ja myślałem że to OEM RS
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Graty MariuS. Mam nadzieje, że teraz częściej będziesz upalał autko na torze. Życze bezawaryjnej jazdy.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
No właśnie już pierwszy foch był – kręciła, nie odpalała
a pierwsza część gratów dotarła:
Brak check'ów, ale po połączeniu z ecu przy logowaniu sygnałów na postoju jak i kręceniu rozrusznikiem widział 180-200 rpm.
Także zamówiłem nowy czujnik(OEM 85zł), wymieniłem i hasa.
a pierwsza część gratów dotarła:
Brak check'ów, ale po połączeniu z ecu przy logowaniu sygnałów na postoju jak i kręceniu rozrusznikiem widział 180-200 rpm.
Także zamówiłem nowy czujnik(OEM 85zł), wymieniłem i hasa.
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No gratuluje R26 z cup jest mega fajnym autem. 5d wychodziły rs sport., ale nie miały nigdy cup'a. Tylko z mocą nie przesadzaj... Gdzies czytałem że bez zakucia bezpieczna moc to okolice 280KM
Szerokości i oby dobrze się sprawowala
Szerokości i oby dobrze się sprawowala
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości