Honda Accord CU1 R20A3 VIII '08
Witam,
Od 7 maja jesteśmy posiadaczami kolejnej hondy, padł ona Accorda 8 generacji.
Samochód od drugiego właściciela, użytkowany w warszawie. Pełna dokumentacja serwisowa, wszystkie przeglądy aktualne, ostatni przegląd duży w tamtym roku. Przebieg 135tys km. Cała w oryginale, nic nie było malowane, naprawiane. Wizualnie ma trochę rysek, jedna wgniotka przy szyberdachu.
Na gwarancji miała wymieniane listwy przyszybowe, nowy szyberdach po wszystkich akcjach serwisowych jakie były.
Z minusów, do zrobienia ranty nadkoli tył, przednie elementy progów od nadkoli przód. Tam się ruda zaczyna panoszyć. Podłoga ma nalotu rudzielca i tez jest do ogarnięcia.
Trochę danych:
Honda Accord gen. VIII
Rok produkcji 2008
Przebieg 136 tys. benzyna
-Sedan CU1
-Kolor srebrny Buran metalik
-bagażnik 425dm3
-Liczba drzwi: 4
-Długość/Szerokość/Wysokość [mm]: 4726/1840/1440
-Masa własna [kg]: 1414
-Pojemność bagażnika [l]: 467
-Ładowność [kg]: 521
-Liczba miejsc siedzących: 5
-Rozstaw osi w [mm]: 2705.00
-Minimalna średnica skrętu [m]: 11.00
Układ napędowy
-Rodzaj silnika: benzynowy
-skrzynia biegów manualna 6-biegowa
-Prędkość maksymalna [km/h]: 215
-Przyspieszenie od 0-100 [s]: 9.30
-Pojemność: 1997 cm3
-Moc w KM: 156 KM
-Moc w kW: 115 kW
-Maksymalny moment obrotowy Nm: 192 Nm
-Maksymalny moment obrotowy kGm: 19.6 kGm
-Prędkość obr. dla maksymalnej mocy – od: 6300 obr./min
-Prędkość obr. dla maksymalnego momentu obr – od: 4300 obr./min
-benzyna zużycie paliwa – cykl miejski: 9.4 l
-benzyna zużycie paliwa – cykl pozamiejski: 5.9 l
-benzyna zużycie paliwa – cykl mieszany: 7.2 l
-benzyna zużycie paliwa – pojemność zbiornika paliwa: 65 l
-benzyna zużycie paliwa – emisja CO2: 170 g/km
Wyposażenie standardowe
-filtr przeciwpyłkowy
-oświetlenie bagażnika
-zderzaki w kolorze nadwozia
-centralny zamek
-przednie światła przeciwmgielne
-lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
-tempomat
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
-popielniczka z przodu i z tyłu
-schowek na okulary
-spryskiwacze reflektorów
-kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
-czujnik temperatury zewnętrznej
-napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
-chromowane klamki drzwi
-wycieraczki z czujnikiem deszczu
-dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
-regulowana wysokość przednich pasów bezpieczeństwa
-dach słoneczny
-elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich
-automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne
-regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
-regulowana wysokość fotela kierowcy
-składany podłokietnik z tyłu z uchwytami na napoje
-elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
-boczne belki wzmacniające
-EPS – elektryczne wspomaganie układu kierowniczego
-oświetlenie przestrzeni dla nóg
-przednie oświetlenie punktowe
-dwie boczne poduszki powietrzne SRS (inteligentne)
-dwie kurtyny powietrzne SRS z przodu i z tyłu
-mechanizm ISOFIX mocowania fotelika dziecięcego
-VSA układ kontroli stabilności jazdy
-skórzana dźwignia zmiany biegów
-centralny zagłówek z tyłu
-tylne siedzenia składane w proporcji 60/40
-ABS + EBD + BA (system przeciwdziałający blokowaniu kół podczas hamowania + system rozdziału siły -hamowania + system wspomagania siły hamowania)
-kieszeń na oparciu fotela pasażera
-system łączności bezprzewodowej Bluetooth
-podnóżek
-elektrycznie sterowane szyby w drzwiach tylnych
-kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami zewnętrznymi
-TSA – System stabilizacji toru jazdy przyczepy
-lusterko w osłonie przeciwsłonecznej pasażera podświetlane
-5 x 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa z blokadą
-dwustopniowe przednie poduszki powietrzne SRS
-trzecie światło stopu
-dynamicznie kodowany immobilizer silnika
-system zdalnego sterowania zamkami (łącznie z zamkiem bagażnika)
-2 komplety kluczyków z systemem zdalnego sterowania
-przełącznik dezaktywujący poduszkę powietrzną pasażera
-chłodzony i ogrzewany schowek pasażera
-uchwyty mocujące w bagażniku
-gniazdko elektryczne z przodu
-podświetlenie deski rozdzielczej – kolor biały
-podświetlenie stacyjki kluczyka
-system regulacji głośności w zależności od prędkości jazdy
-oświetlenie centralne
-AUX Jack + USB
-system alarmowy ze zdalnym sterowaniem
-skórzane wielofunkcyjne koło kierownicy
-nawigacja z HFT
-elektrycznie otwierane i uchylane okno dachowe
-chłodzony i ogrzewany schowek w podłokietniku
-reflektory ksenonowe HID z układem samopoziomującym
-czujniki parkowania z przodu i z tyłu w kolorze nadwozia
-podgrzewane przednie siedzenia
Audio:
-Premium ze zmieniarką na 6 płyt CD i RDS oraz 10 głośników
-nawigacja
Z zewnątrz:
-Letnie felgi oem 17" zimowe 16"
Acco 6 gen zostaje w domu, ale na jak długo nie wiadomo. Żonie marzy się Jazz.
Od 7 maja jesteśmy posiadaczami kolejnej hondy, padł ona Accorda 8 generacji.
Samochód od drugiego właściciela, użytkowany w warszawie. Pełna dokumentacja serwisowa, wszystkie przeglądy aktualne, ostatni przegląd duży w tamtym roku. Przebieg 135tys km. Cała w oryginale, nic nie było malowane, naprawiane. Wizualnie ma trochę rysek, jedna wgniotka przy szyberdachu.
Na gwarancji miała wymieniane listwy przyszybowe, nowy szyberdach po wszystkich akcjach serwisowych jakie były.
Z minusów, do zrobienia ranty nadkoli tył, przednie elementy progów od nadkoli przód. Tam się ruda zaczyna panoszyć. Podłoga ma nalotu rudzielca i tez jest do ogarnięcia.
Trochę danych:
Honda Accord gen. VIII
Rok produkcji 2008
Przebieg 136 tys. benzyna
-Sedan CU1
-Kolor srebrny Buran metalik
-bagażnik 425dm3
-Liczba drzwi: 4
-Długość/Szerokość/Wysokość [mm]: 4726/1840/1440
-Masa własna [kg]: 1414
-Pojemność bagażnika [l]: 467
-Ładowność [kg]: 521
-Liczba miejsc siedzących: 5
-Rozstaw osi w [mm]: 2705.00
-Minimalna średnica skrętu [m]: 11.00
Układ napędowy
-Rodzaj silnika: benzynowy
-skrzynia biegów manualna 6-biegowa
-Prędkość maksymalna [km/h]: 215
-Przyspieszenie od 0-100 [s]: 9.30
-Pojemność: 1997 cm3
-Moc w KM: 156 KM
-Moc w kW: 115 kW
-Maksymalny moment obrotowy Nm: 192 Nm
-Maksymalny moment obrotowy kGm: 19.6 kGm
-Prędkość obr. dla maksymalnej mocy – od: 6300 obr./min
-Prędkość obr. dla maksymalnego momentu obr – od: 4300 obr./min
-benzyna zużycie paliwa – cykl miejski: 9.4 l
-benzyna zużycie paliwa – cykl pozamiejski: 5.9 l
-benzyna zużycie paliwa – cykl mieszany: 7.2 l
-benzyna zużycie paliwa – pojemność zbiornika paliwa: 65 l
-benzyna zużycie paliwa – emisja CO2: 170 g/km
Wyposażenie standardowe
-filtr przeciwpyłkowy
-oświetlenie bagażnika
-zderzaki w kolorze nadwozia
-centralny zamek
-przednie światła przeciwmgielne
-lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
-tempomat
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
-popielniczka z przodu i z tyłu
-schowek na okulary
-spryskiwacze reflektorów
-kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
-czujnik temperatury zewnętrznej
-napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
-chromowane klamki drzwi
-wycieraczki z czujnikiem deszczu
-dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
-regulowana wysokość przednich pasów bezpieczeństwa
-dach słoneczny
-elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich
-automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne
-regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
-regulowana wysokość fotela kierowcy
-składany podłokietnik z tyłu z uchwytami na napoje
-elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
-boczne belki wzmacniające
-EPS – elektryczne wspomaganie układu kierowniczego
-oświetlenie przestrzeni dla nóg
-przednie oświetlenie punktowe
-dwie boczne poduszki powietrzne SRS (inteligentne)
-dwie kurtyny powietrzne SRS z przodu i z tyłu
-mechanizm ISOFIX mocowania fotelika dziecięcego
-VSA układ kontroli stabilności jazdy
-skórzana dźwignia zmiany biegów
-centralny zagłówek z tyłu
-tylne siedzenia składane w proporcji 60/40
-ABS + EBD + BA (system przeciwdziałający blokowaniu kół podczas hamowania + system rozdziału siły -hamowania + system wspomagania siły hamowania)
-kieszeń na oparciu fotela pasażera
-system łączności bezprzewodowej Bluetooth
-podnóżek
-elektrycznie sterowane szyby w drzwiach tylnych
-kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami zewnętrznymi
-TSA – System stabilizacji toru jazdy przyczepy
-lusterko w osłonie przeciwsłonecznej pasażera podświetlane
-5 x 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa z blokadą
-dwustopniowe przednie poduszki powietrzne SRS
-trzecie światło stopu
-dynamicznie kodowany immobilizer silnika
-system zdalnego sterowania zamkami (łącznie z zamkiem bagażnika)
-2 komplety kluczyków z systemem zdalnego sterowania
-przełącznik dezaktywujący poduszkę powietrzną pasażera
-chłodzony i ogrzewany schowek pasażera
-uchwyty mocujące w bagażniku
-gniazdko elektryczne z przodu
-podświetlenie deski rozdzielczej – kolor biały
-podświetlenie stacyjki kluczyka
-system regulacji głośności w zależności od prędkości jazdy
-oświetlenie centralne
-AUX Jack + USB
-system alarmowy ze zdalnym sterowaniem
-skórzane wielofunkcyjne koło kierownicy
-nawigacja z HFT
-elektrycznie otwierane i uchylane okno dachowe
-chłodzony i ogrzewany schowek w podłokietniku
-reflektory ksenonowe HID z układem samopoziomującym
-czujniki parkowania z przodu i z tyłu w kolorze nadwozia
-podgrzewane przednie siedzenia
Audio:
-Premium ze zmieniarką na 6 płyt CD i RDS oraz 10 głośników
-nawigacja
Z zewnątrz:
-Letnie felgi oem 17" zimowe 16"
Acco 6 gen zostaje w domu, ale na jak długo nie wiadomo. Żonie marzy się Jazz.
Ostatnio edytowano 20 maja 2019, 09:44 przez cob_ra, łącznie edytowano 5 razy
Gratulacje zakupu Jak jechałem po GH to niemal dokładnie taki Accord (ten sam kolor, sedan, 2.0 – różnica tylko w skórze) czekał na mnie jako rezerwa – gdyby nie bagażnik i silnik (a przynajmniej w porównaniu z 2.5 z GH) to wybór by padł na niego Wizualnie bardzo ładny samochód, jeden z ładniejszych w segmencie z tych lat IMO, mechanicznie również bardzo udana konstrukcja (w szczególności z silnikiem benzynowym) więc pozostaje życzyć żeby cieszyło jak najdłużej
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Mazdę brałem pod uwagę również i to było auto w drugiej kolejności po acco.
Wizualnie, żona powiedziała, albo honda albo czekamy ze 2-3 lata i bierzemy 6 gj. A że honda mi się podobała i tylko ją oprócz gj brałem pod uwagę a mając 40k na gj nie było szansy to padło na acco.
A jak już jest acco to żona sobie umyśliła Jazza lub m3 dla siebie. Może w końcu zacznie jeździć 6 genem nabierze wprawy i kupi sobie coś. Ma lejce prawie 10 lat, ale po kolizji jadąc 323c od tamtej pory zaniemogła i nie chciała jeździć. Może teraz mając znów chęci odważy się i zacznie.
Wizualnie, żona powiedziała, albo honda albo czekamy ze 2-3 lata i bierzemy 6 gj. A że honda mi się podobała i tylko ją oprócz gj brałem pod uwagę a mając 40k na gj nie było szansy to padło na acco.
A jak już jest acco to żona sobie umyśliła Jazza lub m3 dla siebie. Może w końcu zacznie jeździć 6 genem nabierze wprawy i kupi sobie coś. Ma lejce prawie 10 lat, ale po kolizji jadąc 323c od tamtej pory zaniemogła i nie chciała jeździć. Może teraz mając znów chęci odważy się i zacznie.
Fajna,mojej żonie też się podoba ale trochę $$brakło.
Jak to rdza ?Przecież to mazdy rdzewieją Dużo tego ?
Honda wydaje się większą od Gh a jak sprawdwzałem to waga podobna a bagażnik na korzysc mazdy.
Jakie żarówki dałeś do wnetrza?Swiecą na biało czy tak na zdjęciu wyszlo bo całkiem naturalna ta barwa.
Jak to rdza ?Przecież to mazdy rdzewieją Dużo tego ?
Honda wydaje się większą od Gh a jak sprawdwzałem to waga podobna a bagażnik na korzysc mazdy.
Jakie żarówki dałeś do wnetrza?Swiecą na biało czy tak na zdjęciu wyszlo bo całkiem naturalna ta barwa.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Jedno trzeba przyznać, nie ma problemu z dojściem do sondy na wydechu
Ładna sztuka
Ładna sztuka
Neonixos666 napisał(a):Jedno trzeba przyznać, nie ma problemu z dojściem do sondy na wydechu
Dobre, pewnie łatwiej ją wymienić niż dolać płynu do spryskiwaczy
Beny napisał(a):Jak to rdza ?Przecież to mazdy rdzewieją Dużo tego ?
No też jestem zdziwiony, znajomy ma chyba jedną z pierwszych egzemplarzy modelu VIII bo 2007 rok i tam ani grama rudego. To chyba wszystko zależy od tego gdzie i jak było auto eksploatowane...
PS. Jeśli chodzi o auto dla żony to Jazz jest bardzo dobrym wyborem. Moja szwagierka ma i muszę przyznać, że autko ładne jest i przestronne. Bardzo dobrze i wygodnie się nim jeździ. Jak kupowałem swojej piękniejszej połowie Madzię 2 to też rozglądałem się za Jazzem ale akurat wtedy żaden z oglądanych egzemplarzy nie nadawał się do zakupu, a szkoda
Chociaż zakupu Madzi 2 też nie żałuję i czasami lubię sobie nią "polatać" *
* – czytaj, zatankować i umyć...
Beny napisał(a):Jak to rdza ?Przecież to mazdy rdzewieją Dużo tego ?
Nie ma tego dużo, z tyło na rantach nadkoli w sumie uzbiera się na jednym ze 3cm i to krawędź, ledwo zauważalna, druga strona już trochę więcej. Niestety woda wchodzi między zgrzane blachy. Słabe zabezpieczenie fabryczne.
Na przednich progach tj błotnik, bo to element błotnika i kawałka proga to całość. Tam za nadkolem plastikowym zbiera się brud i jak ktoś nie wiedziała, a dopiero dowiadywał się jak już wychodziło wykwity to rozbierał o mył.
Maska mastyki-przy mastykach wilgość robi swoje i zaczyna puchnąć pod tą gumą.
Maski co niektórzy zgłaszali i niektórym udawało się na gwarancji wymienić.
Ja również zgłaszałem problemy do hondy i czekam na odpowiedź. Niestety ale 90% 8 generecji szczególnie z lat początkowych od 2008 roku ma te problemy.
Moja była z terenu warszawy.
Oglądałem ją z człowiekiem co zajmuje się oględzinami przedzakupowymi głównie hond i powiedizał, że to jest kosmetyka, ze względu na stan techniczny jak i to, że w pełni oryginał i nic nie było malowane, naprawiane z pewną historią warto wziąść. No to kupiliśmy.
cob_ra napisał(a):Oglądałem ją z człowiekiem co zajmuje się oględzinami przedzakupowymi głównie hond i powiedizał, że to jest kosmetyka, ze względu na stan techniczny jak i to, że w pełni oryginał i nic nie było malowane, naprawiane z pewną historią warto wziąść. No to kupiliśmy.
Nie no, nie ma dwóch zdań aby odpuszczać zakup egzemplarza z pewną historią i w oryginale z powodu kilku ognisk korozji Po prostu musisz sobie to zrobić co by się nie rozpanoszyło dalej i tyle.
No i tu mój Avensisik wygrywa z tym tematem. Miałem sześć różnych modeli Mazd i każdą wcześniej czy później dopadała ruda, no może jedynie 6 GH była jak dotąd wolna od rdzy. Natomiast w trzech poprzednich Toyotach, które miałem nie było jej ani grama.
Wiem, ze ave wygrywa, tam jest lepsza blacha jak i lakier. Też nie widziałem korodującej t27. Czasami lubiłem na mieście pokręcić się koło różnych autek i obejrzeć. Parę razy właściciel widział i pyta się co robie ,a ja ogladam sobie czy rdzy nie ma, bo sam szukam takiego auta jak on ma i potem kilkanaście minut gadki.
Kumpel kupił od handlarza GH sciągniętą z Danii, też w oryginale była, ja rdzy nie dopatrzyłem się..... aż dziwne. W GH były nadkola z tyłu plastikowe?
Kumpel kupił od handlarza GH sciągniętą z Danii, też w oryginale była, ja rdzy nie dopatrzyłem się..... aż dziwne. W GH były nadkola z tyłu plastikowe?
Ładne auto i silnik pancerny.
Czytając niektóre tematy dochodzę do wniosku, że silnikowo mazda powinna uczyć się od hondy..
Ciesz się zakupem, bo może właśnie dobrze trafiłeś ;–)
Czytając niektóre tematy dochodzę do wniosku, że silnikowo mazda powinna uczyć się od hondy..
Ciesz się zakupem, bo może właśnie dobrze trafiłeś ;–)
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
cob_ra napisał(a):Kumpel kupił od handlarza GH sciągniętą z Danii, też w oryginale była, ja rdzy nie dopatrzyłem się..... aż dziwne. W GH były nadkola z tyłu plastikowe?
Niektóre egzemplarze z Danii były bardzo dobrze zakonserwowane, a tak ogólnie to faktycznie w GH temat rdzy się poprawił, więc tutaj pochwałka dla Madzi.
Nadkola w GH z przodu są plastikowe, a z tyłu dodatkowo wygłuszone jakąś włókniną.
zadra napisał(a):Czytając niektóre tematy dochodzę do wniosku, że silnikowo mazda powinna uczyć się od hondy..
Zarówno Honda jak i Mazda mają tak dopracowane silniki benzynowe, że tutaj nie ma co się uczyć jeden od drugiego.
Zarówno Honda jak i Mazda mają tak dopracowane silniki benzynowe, że tutaj nie ma co się uczyć jeden od drugiego.
Podzielam opinię, w hondzie jest jeszcze fajny silnik na gnojówkę 2.2 i-dtec, też odporny, natomiast kulą u nogi jest dpf i tu honda nie popisała się.
Honda powinna się zabrać za problemy z jakością blach, tu ewidentnie leży na łopatkach. Do czego to podobne, aby 2-4 letni samochód miał problemy z korozją.
Ostatnio znajomek był toyką verso-3 letnie auto. Miałem okazję oblukać go dokładnie stan ideał. Nie garażowany, jeżdżony w mieście czasami jakaś trasa. Ale to co mnie załamało, wnęka tylne nadkola jakby jakiś filc pokryty od zewnątrz cienką gumą/fiolią. Ponaciskałem na to coś i woda jakby z tego wychodziła. Czuć było wilgoć. I jak to ma nie gnić z czasem?
i tam właśnie ruda się panoszy,tak jak na belkach pod zderzakami i na tylnym zawieszeniu.Tylne nadkola od strony kabiny mają jakiś filc a od zderzaka plastik jakby nie mogli całych plastikowych zrobić.Silnikowo jak pisze jpski mazda nie ma się czego wstydzić 2,5 z tego co czytam sa praktycznie bezawaryjne.jpski napisał(a):Nadkola w GH z przodu są plastikowe, a z tyłu dodatkowo wygłuszone jakąś włókniną.
Honda tez ma filce?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Silnikowo jak pisze jpski mazda nie ma się czego wstydzić
Macie pewnie rację, tylko,że ja jakoś przewrażliwiony jestem na punkcie remontów kapitalnych silników LF, a często na takie tematy przypadkowo wpadam.. :–?
Ostatnio edytowano 16 lip 2022, 19:36 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości