Nie no, na poważnie chce do mazdy wrócić.
Podoba mi się cholernie 3 BL i chce hatchback'a. Sedan jest mało praktyczny.
Plusy Saab'a to chyba druga najtańsza turbo benzyna na rynku zaraz po 1.8t VAGa. Komfort i wyciszenie w środku. Przy 200 można nadal gadać bez krzyczeniu. No i bezpieczeństwo. Ta szyna kolejowa z przodu zwana belką na pewno wprowadza jakiś poziom i masa prawie 2ton.
Ogólnie auto sprawia dużo frajdy, teraz jak się ochłodziło to jeszcze lepsza reakcja na gaz
a z aktualizacji to:
-wymiana oliwy bo już 10k stukneło. standardowo Valvoline 5w50 VR1 Racing i filtr Knechta
-wymiana tarcz tył
-wymiana klocków tył
-dwa nowe ori zaciski tył bo stare stały dęba.
Po przesiadce na 314mm czułem różnicę ale teraz naprawdę czuć że ten czołg hamuje jak tył jest sprawny
A z ciekawostek to zatkałem wydech silencerem. Ogólnie jest cicho, zauważyłem taki problem że auto się dusi, tak jakby ze 30 koni zdechło, auto zrobiło się mułowate. Po wyjęciu wkładki wyciszającej, wszytko wróciło do normy. Czyli taki kawałek metalu powoduje drastyczne, odczuwalne obniżenie mocy. Nie sądziłem że tłumik końcowy może tak wpływać na moc.