Palele napisał(a):Mocno zastanawiam się czy inwestować dalej w to czy wracać do Mazdy, za którą de facto tęsknię. Jedyny problem to moc bo byłby to konkretny szok
Mateusz, zawsze możesz turbo dołożyć do mazdy.
www.mazdaspeed.pl
Palele napisał(a):Mocno zastanawiam się czy inwestować dalej w to czy wracać do Mazdy, za którą de facto tęsknię. Jedyny problem to moc bo byłby to konkretny szok
Bartg napisał(a):Wygląda to na typowe zderzenie z Saabem, którego ktoś sprzedał, bo kończyła się przydatność do użycia wielu rzeczy Mój szwagier miał to samo z 9-3 z tym samym motorem, po pół roku się rozrząd odezwał a potem to już lawina mniejszych lub większych wymian, a te tanie niestety nie są w tym aucie.
adamax4 napisał(a):Palele napisał(a):Mocno zastanawiam się czy inwestować dalej w to czy wracać do Mazdy, za którą de facto tęsknię. Jedyny problem to moc bo byłby to konkretny szok
Mateusz, zawsze możesz turbo dołożyć do mazdy.
Gib napisał(a):Roxy kupiłeś W208 bo zatęskniłeś za rdzą?
Gib napisał(a):zapłony podglądasz techem czy za pomocą kompa od LPG?
To dokładanie turbo do mazdy to sobie lepiej odpuść jak ma być daily, takie wygłupy można robić w "projekcie" ale zwykle tak bywa że wychodzi 2-3 razy drożej niż kupienie gotowca Zrób co masz zrobić i ciesz się jazdą i turbociągiem
roxygenium napisał(a):Ale te MIssfire na takiej odgległości, zwłaszcza przy jezdzie na LPG to wcale nie jest tragedia.
MiFi lecą jak szalone przy odpuszczaniu gazu nawet na dobrze wystrojonej instalacji LPG.
Dopisano 5 kwi 2019, 22:09:
Co do chrobotania sprzęgła – mogą to być równie dobrze łożska w skrzyni. Znam taki przypadek. Kumpel wymienił dwumas, sprzęgło, coś tam przy kolektorze i dalej ma grzechotnika
Tankowanie na BP – u mnie zawsze to było zło. Lałem LPG tylko na Lotosie, Orlenie i głównie Shellu. Inaczej były jaja.
Jeśli masz cewki jeszcze ori, to na pewno już nadeszła ich pora. Kupuj tylko i wyłącznie OEMowe. Bo będziesz kupował drugi raz
Gib napisał(a):Roxy kupiłeś W208 bo zatęskniłeś za rdzą?
Missfire najlepiej sprawdzać na postoju? U mnie jest tak że jak na LPG trochę przepałuję, a potem stanę to najpierw są powiedziałbym podwyższone obroty jałowe, które później spadają ciut niżej i się zaczyna lekko telepać. Czytałem że SS ma ciut nisko ustawione wolne obroty, ale i świece a szczególnie cewki mogą być obszarem mojego zainteresowania niebawem. Na świecach jakieś 20k zrobione.
roxygenium napisał(a):Gib napisał(a):Roxy kupiłeś W208 bo zatęskniłeś za rdzą?
Kupiłem, bo zatęskniłem za LPG i szkoda mi beemki do upalania wkoło komina
A że za grosze go wziąłem...
Świece w SS to max na 10-15 tys km. Praktycznie razem z olejem się powinno wymieniać. Im częściej zmieniasz świece tym rzadziej zmieniasz cewki Ja w 9-5 zmieniałem świece co 3-5 tys.
Gib napisał(a):Kup sobie MX5 jako drugie i będzie po sprawie
Dopisano 06 kwi 2019 19:33:Palele napisał(a):torque pro z chomika + moduł od majfrendów z chin
coś lepszego niż Elm?
Gib napisał(a):Trzeba się kiedyś spotkać, chętnie porównam to co masz z moją kluską i nie mam tu na myśli ścigania.
sylwia323F napisał(a):O kogo ja tu widzę Powodzenia w modach
Gib napisał(a):Znaczy na nowych cewkach?
yasko napisał(a):Ślędzę temat i kibicuje.
Mam troche odmienne doświadczenia z Saab-em, oprócz ekspoatacji miałem 2 awarie elektryki – silnika wycieraczek i silnika obiegu zamiknietego powietrza. Obie dośc tanie i proste do naprawy.
Gib napisał(a):ja bym kupił ten komplet tylko to jakby nie było prawie tauzen a moje jeszcze żyją, trochę zatelepie na wolnych po przepałowaniu. Z drugiej strony może być tak że jak będą niezbędne to wyłożę tysiąc pińcet
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości