Saab 9-3 SS 1.8t '06 Hirsch Performance

Postprzez MrShaleck » 29 cze 2019, 07:42

Co do tych drgań Cię nękających. Rozrząd... a może rozrząd balansu? Gdybyś miał ostro wyjechany głowny rozrząd to mogły by być missfire i inne jajca. Nie mam już pomysłu :)
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2160 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG
Honda CBF 600SA

Postprzez Gib » 29 cze 2019, 19:39

Balans nie poszarpuje silnikiem tylko dzwoni.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8897 (132/173)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Palele » 5 sie 2019, 19:18

Rozrząd główny i balansu miałem wymieniany w 2017 roku na ori i był już dwa razy sprawdzany na oryginalnych blokadach przez różne osoby i jest okej.
Czasem drga a czasem jest spokój, może przez ten spuchnięty ICek zasysa lewe powietrze. Przestałem to już na to zwracać uwagę w sumie.
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Palele » 14 paź 2019, 09:31

Czas na mały update, auto nabija kilometry w zastraszającym tempie. Zrobiłem już 10k km na własnej mapce i auto dalej jeździ i się jeszcze nie rozsypało więc modowanie trionica nie jest takie trudne jak się przysiądzie trochę i ma sondę i kompa do logowania parametrów. Jedyna awaria to nieszczęsny ICek, który spuchł już okropnie i ma małą dziurkę ale są wazniejsze rzeczy do roboty obecnie, z tym da się jeździć normalnie. W weekend korzystając z okazji zrobiłem płukankę i wymieniłem olej. Zakupiłem zestaw na swap hamulców z 285 na 314mm ale PP daje pupy i przesyłka jest 5 dzień w "Przygotowanie do doręczenia". Wstępnie umówiłem się na listopad na zrobienie reflektorów bo słabo świecą w nocy, zostaną wymienione soczewki na nowe Helli z gładkim szkłem. Nie regenruję bo cena podobna a mam soczewkę jedną Ang/USA więc sie zmieni na EU.
Auto zalane Valvo 5W50, do wymiany oleju musiałem demontować zderzak bo nie dało się podjechać :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Dymian » 15 paź 2019, 21:20

To jakiś publiczny najazd? Kiedy ja coś takiego na żywo widziałem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 588 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Palele » 15 paź 2019, 21:23

Taaaa, od kilku lat tutaj przyjeżdżam coś podłubać, jeszcze dwa miesiące temu była cała hala, z 4 głębokimi kanałami i się przyjemniej robiło ale jakiś idiota podpalił, dach się zawalił i został tylko ten najazd. :(

Doszła paczucha z zaciskami :D Jest znacząca różnica w wielkości. Będzie swapik 285mm na 314mm. Auto powinno zacząć hamować a nie zwalniać.
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Neonixos666 » 15 paź 2019, 21:56

To na jednym tłoczku jest?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8685 (34/183)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Palele » 16 paź 2019, 20:49

Tak :) Co ciekawe TurboX miał zacisk z mniejszym tłoczkiem ale większym jarzmem pod tarcze 345mm
Osoby celujące w większa moc zazwyczaj już zakładają z alfy albo merola dwu/czterotłoczki ale do nich trzeba dorabiać adaptery.
Myślę że i tak będzie znacząca różnica.
Załączniki
1.png
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez MrShaleck » 20 paź 2019, 09:01

Będzie różnica ;)
314 już fajnie hamują. A z tyłu masz jakie heble? W sigu miałem tył na podwójnej tarczy też jakieś większe. Fajnie to hamowało :)
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2160 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG
Honda CBF 600SA

Postprzez Neonixos666 » 20 paź 2019, 11:14

MrShaleck napisał(a):W sigu miałem tył na podwójnej tarczy


chodzi Ci że były wentylowane?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8685 (34/183)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez MrShaleck » 20 paź 2019, 18:16

Neonixos666 napisał(a):
MrShaleck napisał(a):W sigu miałem tył na podwójnej tarczy


chodzi Ci że były wentylowane?


Taaa, dokładnie :P
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2160 (7/29)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 6 1.8 ///LPG
Wściekły Signum 2.0T ///TurboLPG
Honda CBF 600SA

Postprzez Palele » 25 paź 2019, 16:01

A szczerze to ja nawet nie wiem jakie mam tarcze z tyłu ale wydaje mi się że wentylowane. Aż zerknę jak bd przy aucie :)

Mikołaj był wcześniej w tym roku. :D Wpadło ogłoszenie z rozbiórki. Szybki kontakt, szybki transport i mam.
IC Toyo Motorsport
Kolanka DPH performance
I kawałki łączników ameliniowych i do tego opaski
I do tego zderzak w kolorze 170 z ładnymi halogenami i nie popękanym grillem.
Wszystko to za bardzo śmieszną kasę :D
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Rafalkom » 27 paź 2019, 17:49

Przejrzałem cały temat żeby na końcu się dowiedzieć, że nie ma żadnych mediów jak to jedzie :|
Dawaj tutaj coś z "niemieckiej autostrady" <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 330
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Palele » 27 paź 2019, 18:06

A nie wiem czy tego nie wstawiałem. To jak auto miało program Hirscha czyli 195KM. Auto waży 1690kg bez pasażerów, wartość z wagi a nie z dowodu. Obecnie jest dużo lepiej ale wideo jakieś będzie po zmianie ICka bo teraz cisnienie tracę przez dziurę <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Rafalkom » 27 paź 2019, 18:29

Jak na cywilny dupowóz o takiej masie to nawet to się zbiera jak na moje oko <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 330
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Palele » 9 lis 2019, 14:22

Rafalkom napisał(a):Jak na cywilny dupowóz o takiej masie to nawet to się zbiera jak na moje oko <spoko>

Jest lepiej a będzie jeszcze lepiej :D tylko czasu brakuje na wszystko :(

Jako że miałem jedną lampę angielską to kupiłem drugą po taniości EU co by lepiej widzieć w ciemości a w międzyczasie wrzuciłem do piekarnika swoją starą bo była klejona na klej butylowy. Znalazłem też na alledrogo po taniości inną z anglika też na klej butylowy. Tak prezentuje się stara soczewka i tak nowa bi-halogen/xenon. Kupiłem z Ali soczewki marki Sinolyn HL H7 z gniazdem H7/D2S. Wrzuciłem żarówkę no-name, która była z lampą, tak prezentuje się różnica pomiędzy starą soczewką a nową. Dla mnie różnica ogromna. Na dobrych żarówkach powinno być jeszcze lepiej. :D Projekt jest w realizacji, docelowo jeszcze pójdzie łyżwa na czarno, polerka klosza i zabezpieczenie folią samoregenerującą :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Gib » 10 lis 2019, 00:22

Mój waży 1400+ także ten półlift sporo dodaje ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8897 (132/173)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Palele » 25 gru 2019, 22:01

Gib napisał(a):Mój waży 1400+ także ten półlift sporo dodaje ;)

Wielce prawdopodobnie że półlift coś tam daje, na pewno subwoofer, LPG oraz skrzynki z narzędziami(niezbędne w razie awarii) i paliwo nabijają wagę <rotfl>

Trochę nie poszło po mojej myśli, odbłyśnik od kierunków miał być częściowo zamalowany ale chrom zaczął strasznie odłazić i trzeba było go na czarno machnąć. Soczewka dopasowana, kabelkologia upchnięta i zarobiona na świeżo :)
Ostatnie zdjęcie z zestawem ksenonowym, który trafił się za drobną przysługę :D
Żarówki osram night breaker xenarc laser d2s
Przetwornice i zapłonniki z hondy civic ufo
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak wygląda przód po zmianie, jeszcze tylko założyć drugi zderzak i będzie idealnie :D

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Gib » 11 sty 2020, 11:31

Mój wygląda jak paździerz przy Twoim :) Fajnie to się prezentuje, machnąłbym IC na czarno ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8897 (132/173)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Palele » 12 sty 2020, 10:51

Gib napisał(a):Mój wygląda jak paździerz przy Twoim :) Fajnie to się prezentuje, machnąłbym IC na czarno ;)


Oj na żywo nie jest tak pięknie zwłaszcza z tym połamanym zderzakiem. <dupa>
A co do zderzaka to stary już mi się wypinał podczas jazdy, wyglądało to źle i w sumie stwarzało niebezpieczeństwo, dlatego wczoraj wpadł używany ale w dużo lepszym stanie. Dokładka od Aero pójdzie do posklejania i ponownego lakierowania.
Co do ICka to miałem taki plan ale prawdopodobnie wszystkie plany lakiernicze dopiero zrealizuję na wiosnę jak będzie cieplej :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 310 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy