Wracamy do japońskiej motoryzacji. Zawsze mnie ciągnęło do hondy i postanowiłem że czas najwyższy zrealizować marzenie.. Wybór padł na honde prelude z racji ,że z ma to fajna linie i nie jest tak gowniazerskie jak civic.
Krótka specyfikacja modelu
– silnik 2.0 – f20a4
– elektryczne szyby
– elektryczny szyberdach
– klimatyzacja
– 2xsrs
– abs
Z przeróbek to :
– gwint ap racing
– cały układ wydechowy 2,5 cała na tlumikach magnaflow
– dolot z filtrem stozkowym
– rurowy kolektor wydechowy
– kolektor ssacy h23
– ostry wałek
– komputer sterujący p28
– felgi lato złote Advan Racing oryginalne
– short shifter
– lekki zamach
Ja zamówiłem komplet dokładek sira na całe auto. Montaż w lutym
Honda Prelude V gen. F20a4 1997r
Strona 1 z 1
eh taką zawsze chciałem mieć, na pewno auto nietuzinkowe i z duszą
no wiedziałem że kolejne auto będzie petarda
Super Hania. Daj zdjęcia wnetrza i coś wiecej o silniku napisz.
Widzę po fotach że zdrowa sztuka się trafiła ...
Sledzę temat .... Jakieś mocne plany na przyszłość ?
Super Hania. Daj zdjęcia wnetrza i coś wiecej o silniku napisz.
Widzę po fotach że zdrowa sztuka się trafiła ...
Sledzę temat .... Jakieś mocne plany na przyszłość ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Moje pierwsze auto władowałem w nie worek pieniędzy lakierując całe, obszywajac srodek i zmieniając sporo mechanicznie ale warto było bo to auto z dusza Skonczyła rozebrana na części po 4 latach jazdy i wjechaniu w jej kuper przez Pania w mazdzie 323 ale zawsze będzie już autem do którego będę miał największy sentyment
Zapraszam na https://forum.hondaprelude.pl/ bo to prawdziwa skarbnica wiedzy o tym aucie Z mojej strony doradzam na wejściu zmiane skrzyni na krotsza (np. na u2l4 z accorda koszt kilka stowek a prawie sekunda szybciej do sety z krótszych przelozen, albo najlepiej po całości brac najkrotsza u2q7 juz ze szpera z accorda type r tylko to już pod 2 tysie trzeba dac), bo to najlepszy stosunek zainwestowanej kasy do osiagow w dwulitrowce a nie widze bys wypisał że zmieniona. No chyba ze chcesz dac turbo to może zostać seryjna skrzynia a i tak będzie to szybsze od h22 ale koszty tez już pięciocyfrowe
p.s Z tego co moje oczy widza to masz z h23 wydechowy a nie ssacy, wiec ssacy tez zmien na ten z h23 bo dużo daje I koniecznie dokładki albo chociaż dokładka na przod bo seria nawet w pięknej czerni nie wygląda w pełni bez dokładek nawet na glebie te Advany w oryginale to w PL miała jedna osoba na Preludzie, która sciagneła je ze Stanow, w innym kolorze i za cene miedzy chyba 8-10 tysi komplet wiec raczej stawiam że tutaj to sa repliki jednak
Zapraszam na https://forum.hondaprelude.pl/ bo to prawdziwa skarbnica wiedzy o tym aucie Z mojej strony doradzam na wejściu zmiane skrzyni na krotsza (np. na u2l4 z accorda koszt kilka stowek a prawie sekunda szybciej do sety z krótszych przelozen, albo najlepiej po całości brac najkrotsza u2q7 juz ze szpera z accorda type r tylko to już pod 2 tysie trzeba dac), bo to najlepszy stosunek zainwestowanej kasy do osiagow w dwulitrowce a nie widze bys wypisał że zmieniona. No chyba ze chcesz dac turbo to może zostać seryjna skrzynia a i tak będzie to szybsze od h22 ale koszty tez już pięciocyfrowe
p.s Z tego co moje oczy widza to masz z h23 wydechowy a nie ssacy, wiec ssacy tez zmien na ten z h23 bo dużo daje I koniecznie dokładki albo chociaż dokładka na przod bo seria nawet w pięknej czerni nie wygląda w pełni bez dokładek nawet na glebie te Advany w oryginale to w PL miała jedna osoba na Preludzie, która sciagneła je ze Stanow, w innym kolorze i za cene miedzy chyba 8-10 tysi komplet wiec raczej stawiam że tutaj to sa repliki jednak
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości