Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI '09 QUATTRO Phantom Black OOOO
Napisane: 27 paź 2018, 19:20
Witam wszystkich w kolejnym moim wątku na forum znów w innym dziale, tym razem przyszła kolej na ten "zły"
Po dwóch miesiącach użytkowania przedstawiam swoje AUDI
H I S T O R I A
13-go czerwca odjechała ode mnie BK Trafiła w dobre ręce kolegi, mam stały kontakt z jej nowym właścicielem, nie dzieję się z nią nic złego no i w tym momencie musiałem przeprosić się z moim wołem roboczym w postaci Astry F. Szukamy następcy! Będzie to BMW, trzecie podejście musi być trafione. Szukałem, przeglądałem, czekałem... Nastawiałem się na E38. Pewnego dnia telefon, Danmazda pyta czy widziałem jaką E38 ma Andrzej z Carpasji. Wysłał zdjęcia, od razu w czwartek dzwoniłem, w niedzielę (24.07) pojechałem oglądać. Teoretycznie igiełka z kilkoma bardzo drobnymi usterkami, jednak Andrzej stwierdził że dziś mogę ją jedynie obejrzeć, bo w takim stanie na pewno mi jej nie odda. Dogadaliśmy się co ma zrobić, dogadaliśmy się co do ceny, samochód po około tygodniu miał być do odbioru. Nie był... Przez telefon ciągle słyszałem "za tydzień już na pewno, przepraszam że tak wychodzi, mechanik chory/to nie to uszczelnienie, to inne leci/nie było czasu" i inne tego typu tłumaczenia. Po 5ciu tygodniach ciągłego zwodzenia mnie (cały czas te same śpiewki i jak to mu głupio, że tak to wychodzi) stwierdziłem, że dziękuję za tak nieprofesjonalne podejście do tematu i zacząłem szukać na własną rękę. Andrzej Carpasja – zdecydowanie NIE polecam!
Drugie koło ratunkowe – poszedłem do znajomego mojej rodziny, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów. Powiedziałem że szukam poliftowego BMW E38/E39 4.4 V8. Po konsultacji z jego znajomym (siedzącym w BMW od kilkudziesięciu lat) zdecydowanie mi odradził. Nie na daily. Zaproponował coś innego, co stało u niego na podwórku i było prywatnym samochodem jego żony. Co prawda żona nie chciała się pozbywać tego samochodu, ale miał mnie tylko przekonać do marki i modelu Poliftowe A6 C6 Avant z 3.0 TDI pod maską, Quattro i automatem. Na wstępie powiedziałem że nie ma opcji z dieslem, bo po prostu nie. Jednak zostałem przekonany, że z silnikiem nic się nie dzieje, V6 pod maską nawet kulturalnie pracuje, jednak jest jedno ale – to musi być polift, bo przedlifty są strasznie niedopracowane, czy to wtryskiwacze, czy rozrząd. Przejechałem się, spodobało się i padła decyzja "ok, szukamy takiej".
3-go sierpnia odbieram telefon – jest, taka jakiej szukamy. Ma kilka mankamentów jak matowy lakier, przepuszczająca podkładka pod pierwszym wtryskiwaczem, lekki odprysk lakieru na lewym tylnym błotniku i generalnie samochód troszkę zaniedbany. Jednak mechanicznie wszystko jest ok, silnik pracuje tak jak powinien, skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć, do napędu nie ma zastrzeżeń... Bierzemy
28-go sierpnia Audi trafiło do mnie trochę to trwało, bo sprzedający miał problem z przywiezieniem tego samochodu (urlopy), a i później na własną rękę robił w niej podkładki pod wszystkimi wtryskiwaczami, pasek osprzętu (wpadł jakiś kawałek metalu i wyrżnął jeden ząbek), polerowanie, pranie i jeszcze coś, o czym na pewno zapomniałem.
Wtedy na liczniku widniało około 293400 km przebiegu. No i się zaczęło...
W Y P O S A Ż E N I E
Jak wspomniałem, pod maską znajduje się 3.0 TDI V6, który generuje 240 koni i 500Nm. Napęd na 4 koła przenosi tiptronic, ponieważ tym razem miał być automat.
Jeśli chodzi o wyposażenie, jest bogato
-dwukolorowe skóry
-elektrycznie regulowane, podgrzewane, sportowe fotele (przód)
-poduszki powietrzne (nawet nie liczyłem ile )
-światła LED do jazdy dziennej
-automatyczne światła mijana (bixenon) + asystent świateł drogowych (czujnik światła)
-doświetlanie zakrętów
-światła przeciwmgłowe
-tylne światła LED
-tempomat
-servotronic
-elektryczne i podgrzewane lusterka z lampkami "Follow me home" i kierunkowskazami
-samościemniające lusterko wewnętrzne
-4 elektryczne szyby z funkcją auto
-przednia i tylna szyba ze szkła termoizolacyjnego
-trójramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów
-zmieniarka CD + odtwarzacz DVD + 2 x slot SD + AMI
-sterowanie głosowe
-bluetooth do obsługi połączeń telefonicznych
-nawigacja
-sportowe zawieszenie
-sensor deszczu
-system bezkluczykowy Keyless
-czujniki parkowania z tyłu
-oświetlenie Ambient wewnątrz
-dwustrefowy, automatyczny klimatronic
-multifunkcyjny wyświetlacz między zegarami z odblokowanym dostępem do stopera i czujnika temperatury oleju
i wiele, wiele innych jak systemy bezpieczeństwa
N A P R A W Y / M O D Y F I K A C J E
-wymiana mechanizmu wycieraczek – wrzesień 2018
-wymiana dolnego dużego wahacza prawego przedniego koła wraz z łącznikiem stabilizatora – wrzesień 2018
M U L T I M E D I A
Po dwóch miesiącach użytkowania przedstawiam swoje AUDI
H I S T O R I A
13-go czerwca odjechała ode mnie BK Trafiła w dobre ręce kolegi, mam stały kontakt z jej nowym właścicielem, nie dzieję się z nią nic złego no i w tym momencie musiałem przeprosić się z moim wołem roboczym w postaci Astry F. Szukamy następcy! Będzie to BMW, trzecie podejście musi być trafione. Szukałem, przeglądałem, czekałem... Nastawiałem się na E38. Pewnego dnia telefon, Danmazda pyta czy widziałem jaką E38 ma Andrzej z Carpasji. Wysłał zdjęcia, od razu w czwartek dzwoniłem, w niedzielę (24.07) pojechałem oglądać. Teoretycznie igiełka z kilkoma bardzo drobnymi usterkami, jednak Andrzej stwierdził że dziś mogę ją jedynie obejrzeć, bo w takim stanie na pewno mi jej nie odda. Dogadaliśmy się co ma zrobić, dogadaliśmy się co do ceny, samochód po około tygodniu miał być do odbioru. Nie był... Przez telefon ciągle słyszałem "za tydzień już na pewno, przepraszam że tak wychodzi, mechanik chory/to nie to uszczelnienie, to inne leci/nie było czasu" i inne tego typu tłumaczenia. Po 5ciu tygodniach ciągłego zwodzenia mnie (cały czas te same śpiewki i jak to mu głupio, że tak to wychodzi) stwierdziłem, że dziękuję za tak nieprofesjonalne podejście do tematu i zacząłem szukać na własną rękę. Andrzej Carpasja – zdecydowanie NIE polecam!
Drugie koło ratunkowe – poszedłem do znajomego mojej rodziny, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów. Powiedziałem że szukam poliftowego BMW E38/E39 4.4 V8. Po konsultacji z jego znajomym (siedzącym w BMW od kilkudziesięciu lat) zdecydowanie mi odradził. Nie na daily. Zaproponował coś innego, co stało u niego na podwórku i było prywatnym samochodem jego żony. Co prawda żona nie chciała się pozbywać tego samochodu, ale miał mnie tylko przekonać do marki i modelu Poliftowe A6 C6 Avant z 3.0 TDI pod maską, Quattro i automatem. Na wstępie powiedziałem że nie ma opcji z dieslem, bo po prostu nie. Jednak zostałem przekonany, że z silnikiem nic się nie dzieje, V6 pod maską nawet kulturalnie pracuje, jednak jest jedno ale – to musi być polift, bo przedlifty są strasznie niedopracowane, czy to wtryskiwacze, czy rozrząd. Przejechałem się, spodobało się i padła decyzja "ok, szukamy takiej".
3-go sierpnia odbieram telefon – jest, taka jakiej szukamy. Ma kilka mankamentów jak matowy lakier, przepuszczająca podkładka pod pierwszym wtryskiwaczem, lekki odprysk lakieru na lewym tylnym błotniku i generalnie samochód troszkę zaniedbany. Jednak mechanicznie wszystko jest ok, silnik pracuje tak jak powinien, skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć, do napędu nie ma zastrzeżeń... Bierzemy
28-go sierpnia Audi trafiło do mnie trochę to trwało, bo sprzedający miał problem z przywiezieniem tego samochodu (urlopy), a i później na własną rękę robił w niej podkładki pod wszystkimi wtryskiwaczami, pasek osprzętu (wpadł jakiś kawałek metalu i wyrżnął jeden ząbek), polerowanie, pranie i jeszcze coś, o czym na pewno zapomniałem.
Wtedy na liczniku widniało około 293400 km przebiegu. No i się zaczęło...
W Y P O S A Ż E N I E
Jak wspomniałem, pod maską znajduje się 3.0 TDI V6, który generuje 240 koni i 500Nm. Napęd na 4 koła przenosi tiptronic, ponieważ tym razem miał być automat.
Jeśli chodzi o wyposażenie, jest bogato
-dwukolorowe skóry
-elektrycznie regulowane, podgrzewane, sportowe fotele (przód)
-poduszki powietrzne (nawet nie liczyłem ile )
-światła LED do jazdy dziennej
-automatyczne światła mijana (bixenon) + asystent świateł drogowych (czujnik światła)
-doświetlanie zakrętów
-światła przeciwmgłowe
-tylne światła LED
-tempomat
-servotronic
-elektryczne i podgrzewane lusterka z lampkami "Follow me home" i kierunkowskazami
-samościemniające lusterko wewnętrzne
-4 elektryczne szyby z funkcją auto
-przednia i tylna szyba ze szkła termoizolacyjnego
-trójramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów
-zmieniarka CD + odtwarzacz DVD + 2 x slot SD + AMI
-sterowanie głosowe
-bluetooth do obsługi połączeń telefonicznych
-nawigacja
-sportowe zawieszenie
-sensor deszczu
-system bezkluczykowy Keyless
-czujniki parkowania z tyłu
-oświetlenie Ambient wewnątrz
-dwustrefowy, automatyczny klimatronic
-multifunkcyjny wyświetlacz między zegarami z odblokowanym dostępem do stopera i czujnika temperatury oleju
i wiele, wiele innych jak systemy bezpieczeństwa
N A P R A W Y / M O D Y F I K A C J E
-wymiana mechanizmu wycieraczek – wrzesień 2018
-wymiana dolnego dużego wahacza prawego przedniego koła wraz z łącznikiem stabilizatora – wrzesień 2018
M U L T I M E D I A