Strona 4 z 17

PostNapisane: 8 kwi 2019, 15:24
przez MrShaleck
Domyślnie będzie pewnie eibach i bilstein b8. Na ten moment muszę pare innych spraw w niej ogarnąć :)

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 3 maja 2019, 10:12
przez MrShaleck
Biję się z myślami czy wkłądać gwinta czy sobie odpuścić, odłożyć trochę i od razu wsadzić B8 + eibachy....


Swoją drogą sprzedaję Bandita. Nie dogadujemy się. Moto spoko, sprawne ale to nie dla mnie.

https://www.olx.pl/oferta/suzuki-gsf600 ... CEQS_mnfec

PostNapisane: 3 maja 2019, 13:18
przez piwo
Gwint do 5tki? Chcesz popsuć auto? Chyba że jest jakiś sprawdzony, niewylewajacy, nie dobijający, komfortowy zestaw. Nie wiem co chcesz osiągnąć gwintem ale w limuzynie nabijajacej tysiące kilometrów nie widzę w tym sensu. Zostaw seryjne sprężyny do tego porządne twarde amory typu b6 czy koni i czerpać radość z szybkiej jazdy po zakrętach w cywilnych warunkach.
https://m.intercars.pl/produkty/1512459 ... -1372sport

PostNapisane: 3 maja 2019, 20:41
przez MrShaleck
A gwint kupiłem bo okazyjnie tanio wyrwałem. Kwestia też jest taka, że ja tym autem śmigam głownie w weekendy... wiem, że to się gryzie z modelem. I trace przekonanie do teog przedsięwzięcia :D

Btw. Temat Bandita nieaktualny – sprzedałem dziś <lol>

PostNapisane: 4 maja 2019, 11:23
przez Dymian
roxygenium napisał(a):...
Btw. Temat Bandita nieaktualny – sprzedałem dziś <lol>



szybko poszło :D

PostNapisane: 4 maja 2019, 14:55
przez MrShaleck
Nie spodziewałem się tego i nawet nie mam pomysłu co teraz... :D

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 8 maja 2019, 23:03
przez MrShaleck
Oficjalnie zostałem Hondziarzem i tak, wstydzę się tego <czarodziej>
Honda1.jpg


Może będzie bardziej wdzięczna niz Bandit.
Jazda – inna bajka. Sam teraz nie wiem jak mogłem banditem jeździć :D

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 8 maja 2019, 23:25
przez TheMonster
Na następnego spota damy Ci bańkę oleju chyba xd
Oby się sprawowała lepiej niż przestępca :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 8 maja 2019, 23:45
przez Dominator
Hondy są zakurwiste <spoko>

Dopisano 8 maja 2019, 23:45:

Hondy są zakurwiste <spoko>

PostNapisane: 9 maja 2019, 08:14
przez MrShaleck
Tomek, ja na oleju siedze w pracy haha, ale milo z Twojej strony :D

PostNapisane: 9 maja 2019, 10:04
przez Bart0n
Będzie Pan zadowolony :) jak pozycja w porównaniu do Bandita?

PostNapisane: 9 maja 2019, 11:20
przez MrShaleck
Kierownica zdaje się być blizej siedzenia. Wysokość siodla niby ta sama, a zupelnie inaczej jest. Stabilniej – przy moim wzroście to ma spore znaczenie :D Wydaje mi się, że Bandit byl podniesiony. No ale juz trudno – nie ma go i oby sie nie psuł juz nowemu właścicielowi, bo zrobiłem go na glanc.

A Honda – sama skręca, fajnie się śmiga ;) Jak stare dobre buty :D

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 9 maja 2019, 11:49
przez yasko
CBF?

Daj znać jek bedziesz się moto na spot wybierał to wezme kask :D

PostNapisane: 9 maja 2019, 12:04
przez MrShaleck
Tylko weź go tak żeby żona nie widziala... :D

PostNapisane: 9 maja 2019, 12:05
przez TheMonster
albo lepiej wchowaj w aucie już teraz :D

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 19 maja 2019, 20:33
przez MrShaleck
Udało się wreszcie troszkę przy aucie pogrzebać. Wrzuciłem z przodu gwint, z tyłu dystans 15mm. Zjechałem tylko centymentr niżej od M-pakietu i wg mnie wystaczy. Tył gwint wrzucę później, bo nie wystarczyło czasu :)
A dzisiaj na Motomanii tak się bawiliśmy:

60435318_2162433440478200_3522597318501072896_n.jpg
60486053_641828559574293_5682232837730729984_n.jpg
60574345_2049421472025945_6525515147648172032_n.jpg

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 16 cze 2019, 09:38
przez MrShaleck
Tydzień po zawieszeniu auto pojechało wreszcie na ogar nieszczelności. Wywalone były uszczelki pod kolektorem wydechowym – 2 z 3. Wymieniliśmy od razu wszystkie + uszczelke turbo. Turbo sprawdzone – jest gites. Wymieniona takze rura górna wodna + króciec pod kolektorem i pękł zbiorniczek przy demontażu. Więc z naprawy za 400zł zrobiłą się naprawa za 1000zł :D
Przynajmniej teraz jest spokój i fajnie śmiga.

A gwint... o ile na trasie jest spoko o tyle na uskokach w jazdni czy wiekszych dziurach za mocny beton. Będę rozważał zakup nowej serii lub Bilstein B8 – tu jednak boję się, że będzie znowu beton.

Dopisano 16 cze 2019, 09:54:

Aaaaa no i sprzedałem merca :P

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 4 sie 2019, 11:14
przez MrShaleck
Walki ciąg dalszy.
Walcząc z wibracjami budy poleciałem po wszystkim.
Wymieniłem:
– podpora, łożysko, łącznik elastyczny wału
– 4 amorki Monroe OESpectrum
– Poduszki amortyzatoró, łożyska itp
– Hamulce kpl tył, bo rozsypał mi się totalnie ręczny

65368507_199905277627665_631854736521297920_n.jpg
65642147_345459806135264_915896089335300096_n.jpg
66816006_475194369702992_5343653779738722304_n.jpg


Niestety zacząłem czuć szarpania przy zmianach biegów, przerzucanie R na D i jakieś takie przymulenie.
Padło na konwerter. Zrobiłem regeneracje + wzmocnienie. Ale teraz ładnie śmiga autko... <serduszka>
Nareszcie dojechał też do nas po miesiącach oczekiwania olej Penrite i mogłem zrobić serwis olejowy :)

67518610_2483613911925830_1121796623937044480_n.jpg


A wczoraj dopieściłem auto dzięki pianie od 4Detailer :)

67582502_442794532973025_7145062810001604608_n.jpg

PostNapisane: 4 sie 2019, 19:54
przez Dymian
Nie wiem co te BMW w sobie ma, ale ładne E39 wiecznie przyciąga wzrok, mimo totalnie zepsutej opinii.

PostNapisane: 4 sie 2019, 21:19
przez MrShaleck
To prawda. Totalnie ponadczasowa linia. Mi się bardzo podoba e39 w srebrnym kolorze i Mpaku...a niby takie nudne te srebrne :D