Strona 2 z 17

PostNapisane: 12 gru 2018, 08:55
przez MrShaleck
Myślałem o fzs600 tym z ostatnich lat. Chciałbym nowszego (fz6), ale nie mój budżet. Mimo wszystko moje skryte, a może już nie skryte marzenie to VFR 800Fi tak z 2000 roku. Ta na małych lampkach. Żółta <serduszka> .
Bandita wyserwisuję – olej, płyn hamulcowy i będę sprzedawał chyba.
Gaźniki mają synchro zrobione 500km temu, filtr paliwa dołożony, wyczyszczone i śmiga jak zły. Może się uda sensowne pieniążki dostać, bo jest w fajnym stanie. Nie czuję niestety mięty do niego :P

https://www.flickr.com/photos/danvalanzola/13955451186


A co do Bemki obeicuje, że będzie miała dobrze. Pewnie za dobrze jak to już mam w zwyczaju. Muszę się dogadać co do wydechu. U kumpla w X5 pięknie zrobili wydech w RCP.

https://www.youtube.com/watch?v=Tz60x7G5GRI

Stage 1 290km 650Nm+ :P

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 17 gru 2018, 09:40
przez MrShaleck
Długo nie pojeździło. Wczoraj alternator, nowy, przestał ładować kompletnie. Ledwo do domu dojechałem, aku będzie chyba do wywalenia... weź to teraz znowu wytargaj z auta, na reklamacje wysyłaj...

PostNapisane: 17 gru 2018, 13:31
przez Gandzia
Tak to już jest złosliwość rzeczy martwych. Mam to samo z chłodnicą moja pękła wymieniłem na używkę oryginał i pekła w tym samym miejscu co moja stara <glupek2>

PostNapisane: 17 gru 2018, 14:07
przez TheMonster
A było jeździć dalej Oplem :D przynajmniej się nie psuł :P

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 17 gru 2018, 15:52
przez Neonixos666
TheMonster napisał(a):A było jeździć dalej Oplem :D przynajmniej się nie psuł :P


100% racja <lol>

Ja też tak miałem kiedyś że po wymianie alternatora na regenerowany nie podziałał długo.

PostNapisane: 17 gru 2018, 21:07
przez MrShaleck
W Oplu miałem alternator zrobiony za ponad kafla :P
Ale ostatnim nim jechałem i dwumasa się szykuje... typowe po zmianie kierowcy.

Dzisiaj zbadałem – prąd wzbudzenie jest, prąd na kontrolke jest, alternator niezaleznie od podpięcia kostki łąduje całe 0.08V. Oby mi przyjeli reklamacje, bo sie wk... zdenerwuję

PostNapisane: 17 gru 2018, 23:31
przez Neonixos666
roxygenium napisał(a):Ale ostatnim nim jechałem i dwumasa się szykuje... typowe po zmianie kierowcy.


Niestety jazda jak starym dieslem nie sprzyja jej żywota. Dlatego dla swojego chrzestnego wybierałem diesla bez dwumasy bo w Ditd załatwił poduszki silnika jak jeździł na mego niskich obrotach.

PostNapisane: 19 gru 2018, 00:10
przez MrShaleck
Tutaj Sig to pierwsze auto mojego kumpla. W dodatku on jest raczej nie zainteresowany mechaniką, ale dba o autko. Jechalem z nim to ma zły nawyk wytaczania sie z 2-3 biegu. A jak dobrze pewnie wiesz w Sigu – często na hopce trzeba wbic 1 bieg :P
Strasznie mnie ta skrzynia denerwowała... :D

PostNapisane: 19 gru 2018, 00:21
przez Neonixos666
roxygenium napisał(a):Strasznie mnie ta skrzynia denerwowała...


Skrzynia jest długa i tam gdzie wbija się 2 i wyjeżdża tu trzeba jeszcze bardziej zwolnić i wbić 1. Zawsze rondo biorę na 3 a Signum zawsze 2. Nie jest dobra na miasto.

PostNapisane: 19 gru 2018, 10:08
przez MrShaleck
Dokładnie tak jak napisałeś... dlatego ja wróciłem do automata <lol>

PostNapisane: 19 gru 2018, 23:15
przez mysiak
co jakiś czas mam zajawkę na ten wóz. może jak skończę w służbowym aucie to będzie zakup. Niech służy!

PostNapisane: 20 gru 2018, 09:52
przez MrShaleck
Ja dostąłem zajawkę i pojechałem kupić. Polecam :P

Dobra – sprawa alternatora. Z początku kupiłem ori regulator Valeo i chciałem na sztuke zlozyc stary alternator. Moj mech od BMW powiedzial ze bieżnia jest tak wyjechana na wałku, że on tego nie założy. Pojechałem zatem na szybkosci po drugi alternator, zregenerowany. Ten Lucasa mi szybko wytargał, wsadziliśmy drugi i...działa.
Lucas czyzyby taka lipa? Czy te żarty z Lucasa na brytyjskich stronach to nie tylko żarty?
Lucas po wyjęciu szumi, chrobocze cos w środku. No i nie ładuje.
Ładował 13.8-13.9 myślałem że to norma przez moduł zarządzania energią.
Nowy ładuje 14.1-14.2 mierzone na aku :O

Mam nadzieję, że ten kolejny posłuży :)

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 27 gru 2018, 17:38
przez MrShaleck
Wczoraj jechałemn prg –> szczytno –> prg. Jakos 2h 10 minut jechałem – w jedną stronę oczywiście. Spalanie średnie 8.0. W sumie całkiem spoko jak na jazdę bez oszczędzania. Przy bucie przy dużęj prędkości zapuszcza zadymy trochę. Pora na wtryski powoli coś mi się zdaje :P

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 27 gru 2018, 17:44
przez Neonixos666
Szczytno zwiedzałeś? :P

PostNapisane: 27 gru 2018, 20:10
przez MrShaleck
Mam tam teściów toteż bywam u Ciebie na rejonie :P

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 11 sty 2019, 08:50
przez MrShaleck
Alternator służy, ale dalej coś prąd wciąga. Podpinałem przez miernik auto na 6 godzin i pobór 0.03A. Prawdopodobnie losowo się coś dzieje. Dogadałem wstępnie elektryka, bo już szkoda czasu i akumulatora. Na noc wiecznie odpinam... a chciałbym się zająć innymi rzeczami w tym aucie :D

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 15 sty 2019, 10:22
przez MrShaleck
50706036_10210255314338758_254840561658232832_o.jpg


MotoWOŚPmania na ODTJ Autodrom Pomorze :)
zdjęcie sponsorowane <faja>

Oczywiśćie na zdjeciach z eventu są sywyki w łatki i gulfy a nam ani jednego ładnego foto nie zrobili :(

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 15 lut 2019, 09:25
przez MrShaleck
Sam nie rozumiem dlaczego zawsze kończy się tak samo. Miała być fajna seria, a powoli robię zakupy na sezon... <oczy>

gwynt.jpg


Troszkę trzeba to ogarnąć z rudej i będzie śmigać. W przyszlym sezonie chyba i tak wleci Bilstein B8 + Eibach.
Motur też chciałem sprzedawać, ale jeszcze sezon przebujam. Kupiłem klamki, łoleje, płyny będzie robiony <czarodziej>

Re: BMW 530dA e39 '00

PostNapisane: 15 lut 2019, 15:02
przez WujaTomek
Fajnie, że jest m-pak, dojdzie gleba to będzie sztos :)

PostNapisane: 15 lut 2019, 16:03
przez MrShaleck
Ten gwint to bardziej dla funu i na testy. I tak amorki mi padają, a wątpię, ze ktoś je zregeneruje.