BMW 530dA e39 '00

Postprzez MrShaleck » 29 mar 2019, 10:30

Beemka w sumie teraz przeważnie stoi. Zrobiło się auto weekendowe. Dostalem wydeszek do bandita i ledwo zdażyłem go wymienić. Kupiłem sobie też drugie daily w LPG żeby nie katować Beemki po mieście <spie>

53311837_2198100216904280_3683753261770211328_n.jpg


A w dodatku mam mało czasu, bo ten mały zawodnik jest mocno absorbujący, ale zapoznaje się ze sprzętem :D

54371136_2203578949904542_1055626223176122368_n.jpg


A byyymka ma się dobrze :)

55470279_620514398394606_178258241048805376_n.jpg
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Dymian » 30 mar 2019, 15:03

co to za daily wpadło do garażu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 575 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez MrShaleck » 31 mar 2019, 09:09

A złomek taki, CLK w LPG. Trzeba go trochę ogarnąć, przede wszystkim wizualnie, posprzątać itp. Technicznie 100% sprawny

54279426_367124794138310_5205921535834980352_n.jpg
54383129_2065883280199725_4178941464622923776_n.jpg


Dopisano 31 mar 2019, 10:09:

iii mam wk...wa. Bandit chyba nie jest dla mnie. Zle mi sie nim jeździ w dodatku chyba wczoraj skończyłem sprzęgło...
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Dymian » 31 mar 2019, 20:51

zapodaj dystanse na tył- bo z przodu rozstaw jest szerszy niż tył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 575 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez MrShaleck » 1 kwi 2019, 07:36

Są dystanse z tyłu. Nie będę z tym autem nic robił za bardzo. To tylko chrupek na miasto :)
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Bart0n » 1 kwi 2019, 10:17

Czemu źle się jeździ? Mnie trochę denerwowały wibracje, struga powietrza na klatę i waga moto na parkingu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 673 (5/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez MrShaleck » 1 kwi 2019, 21:19

Powietrze akurat mnie nie męczy, mam Skę z przedłużoną szybką.
Męczy mnie natomiast zbyt miękki przód. Dźwięki z olejaka, ta specyficzna wibracyjna jak mówisz praca mnie jakoś irytuje. Zwłaszcza po przesiadce z 3.0d :P
Waga nie jest niby zła, ale ja jestem krótki to też niezbyt wygodnie mi się manewruje. Mam wrażenie, że on przy takich niskich prędkościach jest mega niestabilny, parking itp. Jak jeździłem na gladiusie to była inna bajka pomimo, że Glad nie jest najprostrzym moto do jazdy. A tutak skręcisz kiere i mam wrażenie, że się wywale :D

Nie pasujemy do siebie i ten związek zaczyna męczyć :D

Marzę o adv/enduro, ale wzrost mi raczej nie pozwoli. Na ten moment myśle o CBF600, VFR800Fi i ewentualna ewentualność to fazerek 600.
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Bart0n » 2 kwi 2019, 08:45

Szukałem Fazera na początku, świetny motor :) ja generalnie przeczulony jestem na różne dziwne dźwięki, a Bandit po rozgrzaniu sam wiesz jak chodzi :D pytałem kilku osób i to podobno normalne, ale ciężko było do tego przywyknąć. Podobno te na wtrysku od 2007 już są cichsze. Zdawałem prawko na Gladiusie, mega dziwny motor przez te kąty ramy i widelca. Niestety wszystkie które wymieniłeś to już inna półka cenowa :/ teraz poluję na coś w stylu TTR 600, teren bardzo mi się spodobał ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 673 (5/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez twardy103 » 2 kwi 2019, 10:58

Fazer zawsze dobry :)
Załączniki
fazerka.jpg
fazerka2.JPG
fazerka3.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2010, 23:25
Posty: 578 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2.0 DISI 2011
viewtopic.php?f=332&t=187697

Mazda 323f 1.6 2003r.
viewtopic.php?f=312&t=109737

Postprzez MrShaleck » 2 kwi 2019, 20:11

Bart0n napisał(a):a Bandit po rozgrzaniu sam wiesz jak chodzi


Aaaa weeeź. Pojechałem na przeglad do mojego zaprzyjaźnionego serwisu – Bastard Motorcycles i myślę 'kurde to chyba panewki albo cos do regulacji jest.... zobaczymy' a usłyszałem 'super chodzi jak na starego olejaka, kompresje ma, pali elegancko'. I zwątpiłem ... :D

A co do Fazera – kurde no niby wszstko jest super, ale coś mi w nim nie pasuje. Nie lubię chyba tej 'owadowości' w wyglądzie w Yamahah i niektórych Kawasaki.
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez twardy103 » 3 kwi 2019, 09:02

No to już kwestia gustu, mnie to skusiło właśnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2010, 23:25
Posty: 578 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2.0 DISI 2011
viewtopic.php?f=332&t=187697

Mazda 323f 1.6 2003r.
viewtopic.php?f=312&t=109737

Postprzez Palele » 4 kwi 2019, 07:55

Jak się sprawuje e39. To było moje docelowe auto po maździe a wyszedł Saab <glupek2> <głaszcze> btw bardzo ładne, jeszcze ten pakiet <serduszka>
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez MrShaleck » 4 kwi 2019, 20:32

Palele napisał(a):Jak się sprawuje e39. To było moje docelowe auto po maździe a wyszedł Saab <glupek2> <głaszcze> btw bardzo ładne, jeszcze ten pakiet <serduszka>


Mi po maździe też wyszedł Saab. I Saab mi wyszedł bokiem, razem z portfelem i kolorem włosów :D
Jak się sprawuje – szczerze bez większych problemów. Poza cyrkiem z prądem jaki miałem to padła mi pompa w baku pierwszego dnia – mój błąd. A tak to tylko mam błąd halogenów z przodu. Pewnie coś przyśniedziało.
Z poważniejszych spraw to mam nieszczelność – albo kolektor wydechowy na szpilkach albo miedzy turbo a kolektorem.
Auto samo w sobie jest super i jestem na siebie zły, że stroniłem od e39 przez pare lat. Może bym sobie nie zrujnował budżetu jakimiś szalonymi Saabami <lol>
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2019, 20:42

Jak byś kupił z odpowiednim silnikiem i skrzynią to nie było tyle problemów :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8239 (26/170)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III R9M

Postprzez Palele » 5 kwi 2019, 08:38

Wiesz co, szczerze przez ostatni tydzień mam dosyć tego auta i z dnia na dzień coraz bardziej żałuję że pozbyłem się mazdy <płacze> Także nie wiem czy nie podjąć ważnej decyzji życiowej i nie szukać znowu jakiejś zgrabnej japonki <serduszka> Boli mnie tylko fakt że przyzwyczaiłem się już do mocy i powrót np do 130 czy 150konnego wolnossącego silnika w maździe będzie szokiem. :|
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez MrShaleck » 5 kwi 2019, 21:13

Neonixos666 napisał(a):Jak byś kupił z odpowiednim silnikiem i skrzynią to nie było tyle problemów :P


Haha :D Nie no było spoko. Z tego co wiem to teraz ciągle śmiga już bez problemowo. Skrzynie wymieniłem jak się później okazało niepotrzebnie. Trudno. Była zajawka, była wielka pasja. Najwięcej się nauczylem takiej prawdziwje mechaniki silnikowej i o samym tuningu w praktyce właśnie na 9-5. Wszystko robiłem sam a stroiłem z kolegą. Może jednak warto było... nie wiem :)

Ja sobie powiedziałem, że okolice 200 koni to jest must have i tego nie zmienię. Nawet daily kupiłem prawie 200 haha :D Wiadomo, że waga pojazdu, przełożęnia robią swoje. Mimo wszystko wolę pojemność i moc. Nawet kosztem paliwa czy eksploatacji. Wychodzę rano z kawą przed dom, zerkam sobie na furę i robi się miło na serduchu <lol>
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez MrShaleck » 7 kwi 2019, 19:33

Jak już wspominałem – nie dogadujemy się z Banditem. Dziś rozpiździłem miskę olejową w Elblągu i powrót na lawecie. To nie dla mnie :D

Za to w sobotę dopieściłęm po zimię Beeeemeee i wygląda kocur : ))))

56416836_1511481432320680_4201264239316303872_n.jpg
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Palele » 8 kwi 2019, 08:22

To auto wygląda ponadczasowo, ten pakiet dodaje mu uroku <serduszka> Jakąś większą felę wsadzić i prawdziwy kocur <serduszka>
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez MrShaleck » 8 kwi 2019, 08:24

Palele napisał(a): Jakąś większą felę wsadzić i prawdziwy kocur


Chciałem, ale z jednej strony troche mi szkoda kasy. Mam dobre swieże opony lato i zima. Druga sprawa, że lubię ją w oryginale... ale gwint już czeka :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2107 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Palele » 8 kwi 2019, 11:00

Gwint też da dużo plus może jakiś niewielki dystans by wypchnąć trochę koło z nadkola i też będzie grubo :)
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 20:14
Posty: 295 (2/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy