Strona 1 z 1

A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 16 wrz 2018, 08:59
przez rclmati
Po A6 C6 3.0 TDI i A6 C7 2.0 TDI przyszedł czas w końcu na benzynę, na silnik o którym już od dawien dawna myślałem, a mianowicie 3.0 tfsi. Zmiana auta była dosyć spontaniczna. Pojawiła się okazja, pojechałem kupiłem i przez moment miałem na ogrodzie dwie C7 <lol>

Co do samego auta, to jest z 2011 roku z udokumentowanym przebiegiem 170 tyś km. Auto kupione w polskim salonie i cały czas serwisowane w aso audi.

W porównaniu do białej tutaj mam praktycznie wszystko co w wyposażeniu dodatkowym było. Podgrzewana tylna kanapa, wentylowane przednie fotele z masazami, pamiec foteli, HUD, noktowizor, szyberdach i wiele wiele innych rzeczy. Przesiadając się z podstawowej wersji jaka była poprzednia A6 mam wrażenie, że jeżdżę zupełnie innym samochodem.

W międzyczasie zdążyłem już kupić letnie opony na 19 felgach. Jeśli chodzi o modyfikacje to na pewno odświeżę zaciski hamulcowe, przyciemnię szyby przód i tył oraz w przyszłym roku STAGE 2 <cwaniak>

PostNapisane: 22 wrz 2018, 11:48
przez Dymian
Umknął mi jakoś ten wątek.
Bardzo fajny progres!

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 22 wrz 2018, 12:51
przez Weelkoo
Gratulacje! Niech służy! <spoko> Wersja nietypowo skonfigurowana – z jednej strony Night Vision czy masaże, z drugiej brak S-Line (i to w środku i na zewnątrz) czy choćby tempomatu aktywnego. Przesiadka z 2.0 TDI na 3.0 TFSI zapewne kosmos :>

PS. Wyrazy współczucia ze względu na kolor <lol> ;) Widać jednak, że dużo po autostradach raczej nie jeździł <ok>

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 22 wrz 2018, 15:24
przez rclmati
Dymian napisał(a):Umknął mi jakoś ten wątek.
Bardzo fajny progres!


Dzięki wielkie :))

Weelkoo napisał(a):Gratulacje! Niech służy! <spoko> Wersja nietypowo skonfigurowana – z jednej strony Night Vision czy masaże, z drugiej brak S-Line (i to w środku i na zewnątrz) czy choćby tempomatu aktywnego. Przesiadka z 2.0 TDI na 3.0 TFSI zapewne kosmos :>

PS. Wyrazy współczucia ze względu na kolor <lol> ;) Widać jednak, że dużo po autostradach raczej nie jeździł <ok>


Generalnie było 5 identych a6 tylko ze w rożnym stanie i z różnymi przebiegami. Moja miała najmniejszy przebieg. Każde z tych pięciu a6 miało swoje kierowcę i tylko prezesi z tylu się zmieniali :) co to sline aż tak bardzo mi nie przeszkadza jego brak, prędzej aktywny tempomat by się przydał ale tragedii nie ma z wyposażeniem <zawstydzony>

PostNapisane: 22 wrz 2018, 20:31
przez Weelkoo
Aukcję kojarzę ;) A z wyposażeniem to jasne, że jest na bogato <spoko> Tak tylko po raz kolejny wychodzi, że przy Audi gdzie wszystko trzeba praktycznie dokładać dziwne konfiguracje trafiają się często, ja zastanawiałem się przykładowo nad inny egzemplarzem – miał pamięć foteli, Bose, HUD, Night Vision, 4-ry strefy itp. a do tego 16" felgi (tak wyjechał z fabryki), szmaciane fotele i nie miał tempomatu :D A tu jak już Ci pisałem, przy 3.0 TFSI wystarczyło by mi i podstawowe wyposażenie ;)

PS. Ja zachorowałem teraz na Infiniti z 3.0T ale jeszcze ze dwa lata A6 musi posłużyć <ok>

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 22 wrz 2018, 20:39
przez Neonixos666
Gratulacje zakupu, furka fajna i chciałbym kiedyś taką motorownią się przejechać bo pewnie jedzie to niewątpliwie.

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 22 wrz 2018, 22:53
przez motomike6
Gratulacje i niech służy jak najdłużej bezawaryjnie !
Z tego co widzę wypadało by lakier i środek odswiezyc i zabezpieczyć a szyby będziesz przyciemnial czy zostawiasz jak jest ?

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 23 wrz 2018, 07:54
przez rclmati
Audi sa dziwnie konfigurowane, kazdy bierze to co mu pasuje. Ja u siebie mam Bose i według mnie system nagłośnienia w audi to porażka, w avancie gdzie jest tuba brzmiało to o wiele lepiej, w sedanie jest tylko głośnik pod Polka... zero basu.

Silnik jest świetny , nie da się wolno jeździć tym autem... no i nie pali specjalnie dużo jak na te osiągi. Już teraz jestem zadowolony z przeszpiessenia, ciekawe co będzie przy 450 km...

Korektę lakieru może i bym zrobił ale nie wiem jakie to są koszta ponieważ nigdy się tym nie interesowałem. Środek z czasem sam sobie ogarnę. A szyby na pewno przyciemnie , może w tym roku jeszcze. Jedynie zastanawiam się nad stopniem przyciemniania, czy dać tył mega ciemny a przed stopień, dwa niżej czy całość np 50 folia

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 18 lis 2018, 18:26
przez rclmati
Po pierwszych trzech miesiącach użytkowania auta zrobiłem nim ponad 6 tys km. W między czasie wymieniałem standardowo wszystkie filtry, olej, czujnik ciśnienia klimatyzacji oraz wiązkę elektryczna skrzyni biegów ponieważ miala przebicie ... z czujnikiem było ciekawie, padł mi podczas podróży do Gdańska, w gdański za zamiennik wołali 180, oryginał 320, a w Łodzi oryginalny czujnik kupiłem za 105 zł ;)
Po tym czasie mogę powiedzieć, ze zamiana z 2.0 tdi to był strzał w dziesiątkę. Silnik jest świetny, elastyczny , wkręca się na obroty aż miło. Jedyny minus to spalanie, ale po mieście cudowow nie oczekuje , ze audi spali 12 litrów.

Niestety ( albo i stety ) mam do wymiany zderzak po ostatnim incydencie. Zderzak i tak muszę wymic, wiec można trochę pokombinować. Zmieniam tył na polift, będą ładne płaskie wydechy i do tego dynamiczne kierunkowskazy z prawdziwego zdarzenia, a nie pseudodynamiczne, które tylko opóźniają załączenie kierunków w bocznych lampach.

Porównanie jak jest i jak będzie :)

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 18 lis 2018, 18:54
przez Weelkoo
Jakoś do mnie poliftowy zderzak z pseudo-końcówkami nie przemawia, wolałbym chyba przedliftowy S-Line albo zwykły z dyfuzorem a'la RS. Ale nie mi ma się podobać ;) <spoko>

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 18 lis 2018, 20:20
przez rafałmazda
moim zdaniem zderzak robi robotę, bo jest ładnie nadmuchany i ten wydech też fajnie się komponuje, aczkolwiek
Weelkoo napisał(a):pseudo-końcówkami

właśnie, to trochę irytuje w tych wszystkich nowych samochodach <oczy> patrzysz w te potężne końcówki, a tam w środku rurka jak do odkurzacza :| ale i tak bym założył <serduszka>

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 18 lis 2018, 22:40
przez rclmati
Ale tutaj tego nie widać, po prostu końcówka w która wchodzi rura. W c8 jest to plastikowa atrapa, a koniec rury jest skierowany w dół przy wahaczu :D to jest hicior

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 19 lis 2018, 19:18
przez rafałmazda
ale to nie oni jedni tak zrobili i na co to komu to nie wiem <oczy> ciekawe czy naprawdę emisję spalin tak to poprawia <co?>

PostNapisane: 21 sty 2019, 15:24
przez jaskul
Auto godne prezesa :) Ile to kosztowało nowe i ile jest teraz warte – bo pewnie utrata wartości była ogromna..

PostNapisane: 21 sty 2019, 15:43
przez rclmati
Nowa a6 w tej specyfikacji kosztowała trochę ponad 400 tyś zł. Jeśli bym swoją wystawiał to myślę, że w okolicy 80 tyś :)

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 21 sty 2019, 22:44
przez makmarc
Tylny zderzak poliftowy odmładza bardzo to auta, mnie się podoba bardzo.

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 18 lut 2019, 22:31
przez rclmati
Audi ma się dobrze i robi kolejne km. Jeśli ktoś zainteresowany to mam identyczna na sprzedaż :)

Audi A6 Audi A6 C7 3.0 TFSI Quattro 2011r Polski salon, serwisowana w ASO Audi

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... BGXhV.html

PostNapisane: 19 lut 2019, 17:18
przez jaskul
Nawet ładniejszą bo ma ciemną podsufitkę :) a to daje zarąbisty efekt całości przy tej jasnej skórze <faja>

Re: A6 C7 3.0 TFSI '11

PostNapisane: 19 lut 2019, 17:22
przez rclmati
Podsufitka czarna jest świetna <serduszka> Żałuję, że ja nie mam

PostNapisane: 22 gru 2019, 13:35
przez rclmati
Temat do zamknięcia , auto sprzedane :)