A6 C7 3.0 TFSI '11
Strona 1 z 1
Po A6 C6 3.0 TDI i A6 C7 2.0 TDI przyszedł czas w końcu na benzynę, na silnik o którym już od dawien dawna myślałem, a mianowicie 3.0 tfsi. Zmiana auta była dosyć spontaniczna. Pojawiła się okazja, pojechałem kupiłem i przez moment miałem na ogrodzie dwie C7
Co do samego auta, to jest z 2011 roku z udokumentowanym przebiegiem 170 tyś km. Auto kupione w polskim salonie i cały czas serwisowane w aso audi.
W porównaniu do białej tutaj mam praktycznie wszystko co w wyposażeniu dodatkowym było. Podgrzewana tylna kanapa, wentylowane przednie fotele z masazami, pamiec foteli, HUD, noktowizor, szyberdach i wiele wiele innych rzeczy. Przesiadając się z podstawowej wersji jaka była poprzednia A6 mam wrażenie, że jeżdżę zupełnie innym samochodem.
W międzyczasie zdążyłem już kupić letnie opony na 19 felgach. Jeśli chodzi o modyfikacje to na pewno odświeżę zaciski hamulcowe, przyciemnię szyby przód i tył oraz w przyszłym roku STAGE 2 <cwaniak>
Co do samego auta, to jest z 2011 roku z udokumentowanym przebiegiem 170 tyś km. Auto kupione w polskim salonie i cały czas serwisowane w aso audi.
W porównaniu do białej tutaj mam praktycznie wszystko co w wyposażeniu dodatkowym było. Podgrzewana tylna kanapa, wentylowane przednie fotele z masazami, pamiec foteli, HUD, noktowizor, szyberdach i wiele wiele innych rzeczy. Przesiadając się z podstawowej wersji jaka była poprzednia A6 mam wrażenie, że jeżdżę zupełnie innym samochodem.
W międzyczasie zdążyłem już kupić letnie opony na 19 felgach. Jeśli chodzi o modyfikacje to na pewno odświeżę zaciski hamulcowe, przyciemnię szyby przód i tył oraz w przyszłym roku STAGE 2 <cwaniak>
Gratulacje! Niech służy! Wersja nietypowo skonfigurowana – z jednej strony Night Vision czy masaże, z drugiej brak S-Line (i to w środku i na zewnątrz) czy choćby tempomatu aktywnego. Przesiadka z 2.0 TDI na 3.0 TFSI zapewne kosmos
PS. Wyrazy współczucia ze względu na kolor Widać jednak, że dużo po autostradach raczej nie jeździł
PS. Wyrazy współczucia ze względu na kolor Widać jednak, że dużo po autostradach raczej nie jeździł
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Dymian napisał(a):Umknął mi jakoś ten wątek.
Bardzo fajny progres!
Dzięki wielkie )
Weelkoo napisał(a):Gratulacje! Niech służy! Wersja nietypowo skonfigurowana – z jednej strony Night Vision czy masaże, z drugiej brak S-Line (i to w środku i na zewnątrz) czy choćby tempomatu aktywnego. Przesiadka z 2.0 TDI na 3.0 TFSI zapewne kosmos
PS. Wyrazy współczucia ze względu na kolor Widać jednak, że dużo po autostradach raczej nie jeździł
Generalnie było 5 identych a6 tylko ze w rożnym stanie i z różnymi przebiegami. Moja miała najmniejszy przebieg. Każde z tych pięciu a6 miało swoje kierowcę i tylko prezesi z tylu się zmieniali co to sline aż tak bardzo mi nie przeszkadza jego brak, prędzej aktywny tempomat by się przydał ale tragedii nie ma z wyposażeniem
Aukcję kojarzę A z wyposażeniem to jasne, że jest na bogato Tak tylko po raz kolejny wychodzi, że przy Audi gdzie wszystko trzeba praktycznie dokładać dziwne konfiguracje trafiają się często, ja zastanawiałem się przykładowo nad inny egzemplarzem – miał pamięć foteli, Bose, HUD, Night Vision, 4-ry strefy itp. a do tego 16" felgi (tak wyjechał z fabryki), szmaciane fotele i nie miał tempomatu A tu jak już Ci pisałem, przy 3.0 TFSI wystarczyło by mi i podstawowe wyposażenie
PS. Ja zachorowałem teraz na Infiniti z 3.0T ale jeszcze ze dwa lata A6 musi posłużyć
PS. Ja zachorowałem teraz na Infiniti z 3.0T ale jeszcze ze dwa lata A6 musi posłużyć
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Gratulacje zakupu, furka fajna i chciałbym kiedyś taką motorownią się przejechać bo pewnie jedzie to niewątpliwie.
Gratulacje i niech służy jak najdłużej bezawaryjnie !
Z tego co widzę wypadało by lakier i środek odswiezyc i zabezpieczyć a szyby będziesz przyciemnial czy zostawiasz jak jest ?
Z tego co widzę wypadało by lakier i środek odswiezyc i zabezpieczyć a szyby będziesz przyciemnial czy zostawiasz jak jest ?
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Audi sa dziwnie konfigurowane, kazdy bierze to co mu pasuje. Ja u siebie mam Bose i według mnie system nagłośnienia w audi to porażka, w avancie gdzie jest tuba brzmiało to o wiele lepiej, w sedanie jest tylko głośnik pod Polka... zero basu.
Silnik jest świetny , nie da się wolno jeździć tym autem... no i nie pali specjalnie dużo jak na te osiągi. Już teraz jestem zadowolony z przeszpiessenia, ciekawe co będzie przy 450 km...
Korektę lakieru może i bym zrobił ale nie wiem jakie to są koszta ponieważ nigdy się tym nie interesowałem. Środek z czasem sam sobie ogarnę. A szyby na pewno przyciemnie , może w tym roku jeszcze. Jedynie zastanawiam się nad stopniem przyciemniania, czy dać tył mega ciemny a przed stopień, dwa niżej czy całość np 50 folia
Silnik jest świetny , nie da się wolno jeździć tym autem... no i nie pali specjalnie dużo jak na te osiągi. Już teraz jestem zadowolony z przeszpiessenia, ciekawe co będzie przy 450 km...
Korektę lakieru może i bym zrobił ale nie wiem jakie to są koszta ponieważ nigdy się tym nie interesowałem. Środek z czasem sam sobie ogarnę. A szyby na pewno przyciemnie , może w tym roku jeszcze. Jedynie zastanawiam się nad stopniem przyciemniania, czy dać tył mega ciemny a przed stopień, dwa niżej czy całość np 50 folia
Po pierwszych trzech miesiącach użytkowania auta zrobiłem nim ponad 6 tys km. W między czasie wymieniałem standardowo wszystkie filtry, olej, czujnik ciśnienia klimatyzacji oraz wiązkę elektryczna skrzyni biegów ponieważ miala przebicie ... z czujnikiem było ciekawie, padł mi podczas podróży do Gdańska, w gdański za zamiennik wołali 180, oryginał 320, a w Łodzi oryginalny czujnik kupiłem za 105 zł
Po tym czasie mogę powiedzieć, ze zamiana z 2.0 tdi to był strzał w dziesiątkę. Silnik jest świetny, elastyczny , wkręca się na obroty aż miło. Jedyny minus to spalanie, ale po mieście cudowow nie oczekuje , ze audi spali 12 litrów.
Niestety ( albo i stety ) mam do wymiany zderzak po ostatnim incydencie. Zderzak i tak muszę wymic, wiec można trochę pokombinować. Zmieniam tył na polift, będą ładne płaskie wydechy i do tego dynamiczne kierunkowskazy z prawdziwego zdarzenia, a nie pseudodynamiczne, które tylko opóźniają załączenie kierunków w bocznych lampach.
Porównanie jak jest i jak będzie
Po tym czasie mogę powiedzieć, ze zamiana z 2.0 tdi to był strzał w dziesiątkę. Silnik jest świetny, elastyczny , wkręca się na obroty aż miło. Jedyny minus to spalanie, ale po mieście cudowow nie oczekuje , ze audi spali 12 litrów.
Niestety ( albo i stety ) mam do wymiany zderzak po ostatnim incydencie. Zderzak i tak muszę wymic, wiec można trochę pokombinować. Zmieniam tył na polift, będą ładne płaskie wydechy i do tego dynamiczne kierunkowskazy z prawdziwego zdarzenia, a nie pseudodynamiczne, które tylko opóźniają załączenie kierunków w bocznych lampach.
Porównanie jak jest i jak będzie
Jakoś do mnie poliftowy zderzak z pseudo-końcówkami nie przemawia, wolałbym chyba przedliftowy S-Line albo zwykły z dyfuzorem a'la RS. Ale nie mi ma się podobać
Ostatnio edytowano 21 sty 2019, 23:23 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
moim zdaniem zderzak robi robotę, bo jest ładnie nadmuchany i ten wydech też fajnie się komponuje, aczkolwiek
właśnie, to trochę irytuje w tych wszystkich nowych samochodach patrzysz w te potężne końcówki, a tam w środku rurka jak do odkurzacza ale i tak bym założył
Weelkoo napisał(a):pseudo-końcówkami
właśnie, to trochę irytuje w tych wszystkich nowych samochodach patrzysz w te potężne końcówki, a tam w środku rurka jak do odkurzacza ale i tak bym założył
ale to nie oni jedni tak zrobili i na co to komu to nie wiem ciekawe czy naprawdę emisję spalin tak to poprawia
Audi ma się dobrze i robi kolejne km. Jeśli ktoś zainteresowany to mam identyczna na sprzedaż
Audi A6 Audi A6 C7 3.0 TFSI Quattro 2011r Polski salon, serwisowana w ASO Audi
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... BGXhV.html
Audi A6 Audi A6 C7 3.0 TFSI Quattro 2011r Polski salon, serwisowana w ASO Audi
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... BGXhV.html
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości