Hyundai Ioniq Hybrid (HEV)
Rok produkcji: 2018
Silnik spalinowy: 1.6 GDi Kappa 105km
Silnik elektryczny: 43,5km
Moc i moment całego napędu: 141km i 265nm na pierwszym biegu oraz 235nm na pozostałych
Skrzynia: A/T dwusprzęgłowa, 6 biegowa – 6DCT
Wyposażenie (poza standardem):
– Nagłośnienie Infinity
– Nawigacja z 8" ekranem dotykowym
– HAC – asystent ruszania pod górę
– ESC / VSM – systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu
– Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– System autonomicznego hamowania (AEB)
– Kluczyk zbliżeniowy i przycisk Start/Stop
– Czujniki parkowania przód/tył
– Kamera cofania
– Aktywny tempomat
– Lusterko fotochromatyczne
– Elektryka wszystkich 4 szyb
– Podgrzewane siedzenia przednie
– Podgrzewana kierownica
– Czujnik deszczu/zmierzchu
– System utrzymywania pasa ruchu (LK AS)
– Czujniki ciśnienia w oponach (TPMS)
– Składane i podgrzewane lusterka
– Światła do jazdy dziennej LED
– Światła ksenonowe
– Kolor Marina Blue
Chyba po raz pierwszy w przypadku wyboru samochodu, posłuchałem się żony i zdrowego rozsądku. Wybrałem sobie wygodne auto do przemieszczania na codzień, aby mniej ograniczać się przy zakupie kolejnych samochodów do zabawy
Skąd pomysł na takie auto? Wymagania miałem następujące:
– Auto miało być wygodne
– Posiadać A/T
– Jakoś jechać
– Czymś się wyróżniać
– Mieścić się w budżecie ~100k
To wszystko znalazłem w salonie Hyundaia
A prezentuje się tak: