Napisane: 21 lip 2018, 12:13
Wiązka w probe, to jedna wielka niewiadoma
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
marcinowozniako napisał(a):Musisz coś mieć podłączone za ecu co zmienia to. To jest mało możliwe żeby zmieniając ecu nie zmieniała się ta odcinka, bo to właśnie ecu tym steruje.
MariuS napisał(a):Wg mnie przyczyną leży we wiązce, albo którymś z czujników położenia wałka/wału/prędkości. Przy awarii takiego np niby zwykłego czujnika prędkości
Maksiu_z_Probe napisał(a):69 czujnik temperatury odpowiedzialny za sterowanie wentylatorem.
MariuS napisał(a):No i ten uszkodzony czujnik/wiązka czujnika wentylatora prawdopodobnie wprowadza w tryb serwisowy.
Maksiu_z_Probe napisał(a):Nie chodzi cały czas, dopiero jak trochę temperaturę złapie.
marcinowozniako napisał(a):Nie wiem czy jakikolwiek uszkodzony czujnik, część wiązki wprowadza w tryb serwisowy ecu, a nawet jeżeli tak to na pewno nie ma to wpływu na moc i moment i zachowanie silnika.
MariuS napisał(a):Oczywiście, że ma... I tzw odcięcie wcześniejsze może się pojawiać. A z racji nie wkręcania się w dalszą część zakresu nie mamy max dostępnych wartości mocy i momentu.
Maksiu_z_Probe napisał(a):Na w miarę rozgrzanym slinku odpialem kostkę od czujnika położenia wału i auta pracowało tak samo