Tak solidnie to nie mialem okazji/potrzeby. Inna sprawa ze klocki wszystkie mam w zasadzie już do wymiany wiec jak wymienię to sprawdzę.
No z drugiej strony 2 tony zatrzymać to nie hop siup
Volvo XC90 3.2L 2007r. 248KM AT
1, 2
Klocki przód i tył wymienione, powoli się układają.
A tym czasem choroba dopadła i weekend w domu, to i znalazł się czas by coś pokombinować z wyglądem zewnętrznym i stworzyłem takie cuś
A tym czasem choroba dopadła i weekend w domu, to i znalazł się czas by coś pokombinować z wyglądem zewnętrznym i stworzyłem takie cuś
ale że jak to róża wiatrów
To Ty teraz Krzysztof Kolumb będziesz?
Skoro nie korzystasz z Navi to lepiej weź tam mapkę sobie wyklej jak do Nas jutro na spota masz dojechać
A na poważnie to super furacz, gratulacje
To Ty teraz Krzysztof Kolumb będziesz?
Skoro nie korzystasz z Navi to lepiej weź tam mapkę sobie wyklej jak do Nas jutro na spota masz dojechać
A na poważnie to super furacz, gratulacje
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Marcin obiecuję w końcu się jakoś zebrać i dojechać. A tymczasem wczoraj łoś trafił do SPA Autostrefa na odświeżenie wnętrza. Teraz jest czysto i pachnąco jak w nowym . Dzięki Kamilu
No i trafił się piękny zachód słońca w drodze na weekend na Mazurach
No i trafił się piękny zachód słońca w drodze na weekend na Mazurach
Fakt, mogłoby być logo tylko na stopnicy, ale innych nie ma wiec nie było alternatyw.
Ogólnie jest super, mi się podoba
Ogólnie jest super, mi się podoba
W końcu przyszła paczka od majfrienda z chin. W sumie szybko bo rowno 12 dni. Caly zestaw jest podobno plug and play. Także trzeba będzie. Znaleźć chwilę czasu i ogarnąć.
No i po kilku godzinach zabawy udało się zabawkę podłączyć. Co prawda samo podłączenie to chwila, jednak już pociągnięcie przewodu i podłączenie kamerki cofania to pochłonęło najwięcej czasu.
I tu jest juz widoczna różnica w jakości Volvo. Wszystkie plastiki można śmiało zrywać bez obaw ze któryś zatrzask lub mocowanie pęknie lub sie urwie.
Zostałojuż tylko nieco posiedzieć nad interfejsem bo tu można sporo rzeczy poustawiać.
Generalnie zabawka super. Ma w zasadzie wszystko co trzeba. Jednak ma jedną wadę (a przynajmniej jedną znalazłem jak do tej pory) a mianowicie jakość dzwięku wychodzącego na system audio, po prostu jest kiepski zwłaszcza zaczyna trzeszczeć na wysokich tonach i przy wiekszym poziomie głośności na stacji. Na szczęście udało się to jakp tak wysterować, obniżając głośność na stacji za to wiekszy poziom na systemie audio Volvo a że tu oprócz radia jest jeszcze wzmacniacz to cicho nie jest .
Poniżej kilka fotek jak to wygląda po zamontowaniu
I tu jest juz widoczna różnica w jakości Volvo. Wszystkie plastiki można śmiało zrywać bez obaw ze któryś zatrzask lub mocowanie pęknie lub sie urwie.
Zostałojuż tylko nieco posiedzieć nad interfejsem bo tu można sporo rzeczy poustawiać.
Generalnie zabawka super. Ma w zasadzie wszystko co trzeba. Jednak ma jedną wadę (a przynajmniej jedną znalazłem jak do tej pory) a mianowicie jakość dzwięku wychodzącego na system audio, po prostu jest kiepski zwłaszcza zaczyna trzeszczeć na wysokich tonach i przy wiekszym poziomie głośności na stacji. Na szczęście udało się to jakp tak wysterować, obniżając głośność na stacji za to wiekszy poziom na systemie audio Volvo a że tu oprócz radia jest jeszcze wzmacniacz to cicho nie jest .
Poniżej kilka fotek jak to wygląda po zamontowaniu
Łoś spisuje się wyśmienicie, kolejne kilometry lecą mega komfortowo.
Ostatnio zawitał w ASO na wymianę wszystkich płynów ustrojowych włącznie ze skrzynią biegów, Największe zdziwienie to olej w silniku, 0W30 czyli prawie jak woda oraz jego ilość bo zaledwie 7,7 Litra
Po przejechaniu około 8 tys mil. spalanie LPG w trasie to mniej więcej 11-14L (te 11 to tak do 115km/h potem to już rośnie dość szybko), natomiast w miescie to 20-24L, ale te 24 to naprawdę ostro jeżdżone. Ostatnie tankowanie i postanowiłem nieco spokojniej pojeździć, komputer wykazał 18,3L zaś faktyczne spalanie LPG wyszło 19,5L także wynik poniżej 20 jest realny ale to już raczej tryb emeryta.
Natomiast w wakacje udało się nieco poprawić wygląd Łosia:
– usunięcie oznaczeń na tylnej klapie
– polerka ones-step (dzięki Kamil Klisz i Autostrefa), teraz zdecydowanie bardziej widać że to jednak ciemny niebieski a nie czarny i w słońcu przepięknie się błyszczy dodana perła w lakierze.
– renowacja felg i przemalowanie felg na czarny mat
– malowanie zacisków na czerwony (fabra Foliatec)
– malowanie napisów na oponach, wyszło fajnie, niestety szybko się to wyciera i raczej dam se z tym spokój bo musiałbym co kilka tygodni odmalowywać a zajmuje to sporo czasu i mając opony na aucie nie jest to wygodne.
– zlikwidowałem także wszelkie chromy (listwy dookoła szyb oraz tylna listwa nad rejestracją) – zostały przemalowane farba strukturalną do chromów czarną matową z delikatną strukturą, efekt zbliżony do chropowatości zderzaków i innych plastików.
– przemalowana została tylna dokładka zderzaka oraz przednia metalowa osłona chłodnicy – oba elementy z srebrnego na czarny mat w strukturze
– założone końcówki chromowane (to jedyne elementy chromowane jakie zostały), na razie..
Jak dla mnie teraz jest znacznie znacznie lepiej
Kolejny krok w zakresie modyfikacji zewnętrznych to już tylko oklejenie. Mechanicznie auto w pełni sprawne, więc pozostaje tylko jeszcze wnętrze do pewnych modyfikacji.
Ostatnio zawitał w ASO na wymianę wszystkich płynów ustrojowych włącznie ze skrzynią biegów, Największe zdziwienie to olej w silniku, 0W30 czyli prawie jak woda oraz jego ilość bo zaledwie 7,7 Litra
Po przejechaniu około 8 tys mil. spalanie LPG w trasie to mniej więcej 11-14L (te 11 to tak do 115km/h potem to już rośnie dość szybko), natomiast w miescie to 20-24L, ale te 24 to naprawdę ostro jeżdżone. Ostatnie tankowanie i postanowiłem nieco spokojniej pojeździć, komputer wykazał 18,3L zaś faktyczne spalanie LPG wyszło 19,5L także wynik poniżej 20 jest realny ale to już raczej tryb emeryta.
Natomiast w wakacje udało się nieco poprawić wygląd Łosia:
– usunięcie oznaczeń na tylnej klapie
– polerka ones-step (dzięki Kamil Klisz i Autostrefa), teraz zdecydowanie bardziej widać że to jednak ciemny niebieski a nie czarny i w słońcu przepięknie się błyszczy dodana perła w lakierze.
– renowacja felg i przemalowanie felg na czarny mat
– malowanie zacisków na czerwony (fabra Foliatec)
– malowanie napisów na oponach, wyszło fajnie, niestety szybko się to wyciera i raczej dam se z tym spokój bo musiałbym co kilka tygodni odmalowywać a zajmuje to sporo czasu i mając opony na aucie nie jest to wygodne.
– zlikwidowałem także wszelkie chromy (listwy dookoła szyb oraz tylna listwa nad rejestracją) – zostały przemalowane farba strukturalną do chromów czarną matową z delikatną strukturą, efekt zbliżony do chropowatości zderzaków i innych plastików.
– przemalowana została tylna dokładka zderzaka oraz przednia metalowa osłona chłodnicy – oba elementy z srebrnego na czarny mat w strukturze
– założone końcówki chromowane (to jedyne elementy chromowane jakie zostały), na razie..
Jak dla mnie teraz jest znacznie znacznie lepiej
Kolejny krok w zakresie modyfikacji zewnętrznych to już tylko oklejenie. Mechanicznie auto w pełni sprawne, więc pozostaje tylko jeszcze wnętrze do pewnych modyfikacji.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości