Z tymi Saabami to słyszałem takie opinie od kilku już osób min.od JackPl,że jak już to 2gen bo Igen stwarza wiecej problemów,ale jednak Igen jest piękny i to juz trochę klasyk i więcej mu można wybaczyć,zresztą nie problem kupić cos z forum/klubu saaba,co będzie zadbane i pozbawione wad fabrycznych(odma nowszej rewizji itp)
Mi akurat podoba się na równi I gen i II gen w coupe i cabrio.
Jeśli chodzi o Lexa to sam mam opcję na następcę po BA -mianowicie IS200 Igen(choc wizualnie średni mi leży) i dołożyć kompresor.
Akurat FAT żółty Łochunko jest na etapie drutowania kompresora do swojego.Fabrycznie ten motor wychodził z kompresorem (BEAMS) bez strojenia na seeryjnym kompie bierze na klate 0,2-0,3b i generuje 200+hp i dołożenie mu M62 to nie problem.W 4-5 k z kompresorem po regeneracji można się zmieścić,a nawet w mniejszej kwocie.
Najekonomiczniej wbrew loice wyjdzie BMW
Dopisano 03 gru 2018 21:35:Co do volvo 850 to zawsze chorowałem na tego kloca a 5cylindrów w rzędzie generuje tak przepiękny dżwięk że brak słów.
https://www.youtube.com/watch?v=agQgbwVDJBADopisano 03 gru 2018 21:36:Przepięknie brzmi też.......
Golf4 V5 (nie wierzę że to piszę xd) ale w relacji osiągi--doznania dżwiękowe--cena to chyba numer jeden.
Dopisano 03 gru 2018 22:05:Obejrzałem Kickstera,jednak saab to tylko 2gen