Strona 3 z 5

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 21 mar 2019, 18:00
przez UCASH
Nie ma sensu moim zdaniem chyba że chcesz robić mega potwora i nim się bujac.

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 21 mar 2019, 18:43
przez yasko
Nie, to jest cena za LPG do 250 KM i strojenia na ori sprzęcie do maksymalnie 230 KM.
Inwestycja na kilka lat miałaby sens. Jak będę sprzedawał za kilka miesięcy nikt mi nie zwróci nawet połowy.

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 21 mar 2019, 18:55
przez UCASH
To tym bardziej jeżeli auto wam się nie podoba to nie wiem nad czym myślisz, wg mnie auto ma być dla Ciebie a nie odwrotnie.
Potem nawet gdybyś sprzedawał z LPG (po paru miesiącach) to zaraz zaczną ludzie szukać dziury w całym po co to zakładał itp pewnie jakaś mina się kryje.

PostNapisane: 21 mar 2019, 23:07
przez MrShaleck
Musisz sie przejechac VC 230+. To inna bajka.
A ten Saab, to ten o którym Ci pisalem na PW. Byłe auto Bartka, było u mojego kumpla i wróciło do TurboLPG :) 400+

Dopisano 21 mar 2019, 23:07:

ps. Błękitny ma sporo więcej <czarodziej>

PostNapisane: 22 mar 2019, 11:13
przez yasko
roxygenium napisał(a):Musisz sie przejechac VC 230+. To inna bajka.
A ten Saab, to ten o którym Ci pisalem na PW. Byłe auto Bartka, było u mojego kumpla i wróciło do TurboLPG :) 400+

Dopisano 21 mar 2019, 23:07:

ps. Błękitny ma sporo więcej <czarodziej>

Jak dla mnie powyżej 250 na ośce, bez profi szpery mija się z celem. A moce 400KM bez 4x4 to całkowicie mija się z celem.
Mi nie brakuje mocy w tym aucie, tylko lekkości prowadzenia i trochę finezji w środku.

@UCASH
Dzieki za pomoc w podjęciu decyzji. Przypominam tylko, że włascicielem tego auta stałem się przez przypadek. Miało iść na sprzedaż, a pojeździłem nim ponad rok.
W weekend będzie sesja zdjęciowa na letnich felgach i wystawiam auto.

Dam też w dziale sprzedam, bo wymiana na Mazdę 5 wchodzi w grę. Żona uwielbiała Premacy, mi 5 się podoba. Jest tylko jedne sprawa, która utrudni wymianę – to musi byc automat.

PostNapisane: 23 mar 2019, 10:45
przez MrShaleck
yasko napisał(a):Jak dla mnie powyżej 250 na ośce, bez profi szpery mija się z celem. A moce 400KM bez 4x4 to całkowicie mija się z celem.
Mi nie brakuje mocy w tym aucie, tylko lekkości prowadzenia i trochę finezji w środku.


Zawszę będę się z tym trochę kłócił. Po prostu do 100 czasu już nie zrobisz ośką. Ale te auta to raczej robią robote 100-200. Ale ciul tam, nie chce mi się chyba tego tematu rozdrapywać :D

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 23 mar 2019, 13:28
przez yasko
Raz w życiu prowadziłem 400+, to było 4x4 i tylko się utwierdziłem, że to auto nie dla mnie.
Przystpieszenie na pewno robi wrażenie, tylko do sprawnego wyprzedania nawet kilku tirów to nicałe 190 KM wystarcza.

Pamiętaj, że mam jeszcze RXa. Dalekośiżne plany przewidują streetport. Tam moc 250 KM na kołach z napędem na tył, idelnym rozłożeniem masy, zawiechą R3 zrobią robotę. A to że jakiś nowy mocny diesel będzie ode mnie szybszy na światłach to nie ma znaczenia :)

PostNapisane: 23 mar 2019, 19:53
przez MrShaleck
W sumie racja. Jak masz drugie auto do grzebania i modzenia to faktycznie bez sensu. W VC/ 9-3 optymalne ejst te 250-270km i styka w zupełnosci. Żeby fajnie wyprzedzić, bo ciężka krowa i żeby paru chamów zdziwić, bo duża krowa :D

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 28 maja 2019, 22:17
przez Gib
Nie wiem są auta które mają 350-400 na jedną oś zazwyczaj tylną i jak nie pada jest ok ;) 270 KM i 10 l/100 km po mieście taaaa....ile z tych 270 koni ten silnik używa?

PostNapisane: 29 maja 2019, 21:46
przez MrShaleck
Gib napisał(a):270 KM i 10 l/100 km po mieście taaaa....ile z tych 270 koni ten silnik używa?


A co za różnica. W mieście to w mieście. Nie pakujesz odciny ciągle. Przy b207r bardzo realne jest takie spalanie.

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 29 maja 2019, 21:58
przez Palele
B207E po sofcie pali mi ok 12l LPG po mieście(W-wa) a lubię czasem pogonić jakiegoś dresa w becie <rotfl> <lol> W trasie przy mega nie sprzyjających warunkach(deszcz/kiepska widoczność/niska prędkośc) potrafię zejść do ok 8l LPG
Ten silnik jest mega ekonomiczny :)

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 29 maja 2019, 22:42
przez Gib
mi pali 14 gazu jak gonię dresa a gonię zawsze jak tylko się nagrzeje, mam 200 KM czyli te 70 KM to free bonus w dodatku za mniejszą cenę?

PostNapisane: 30 maja 2019, 13:15
przez MrShaleck
Palele napisał(a):a lubię czasem pogonić jakiegoś dresa w becie


Dobrze, że w dresie nie chodzę, bo mam dość ganiania się z Saabami :D

Gib – co tu rozkminiać :D Silnik silnikowi nie równy. Soft softowi nie równy. Na co dzień akurat spotykam właścicieli tych silników i takie są opinie. Jak skatujesz to swoje spali, ale i tak relacja moc/spalanie w b207 jest zaskakująco fajna.

Robert – rozstrzygnijmy to raz a porzadnie. ILE szczerze Ci pali :D

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 30 maja 2019, 16:11
przez Gib
Nie no ok, wiadomo mi wyszło ostatnio prawie 13 lpg ale dawno do sterownika nie zaglądałem :)

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 25 lip 2019, 19:42
przez kokobongo
I co się dzieje z autem? Sprzedało się czy dalej smigasz? A może zalozyles gaz? :) swego czasu zastanawiałem się nad kupnem twego auta.

PostNapisane: 30 paź 2019, 20:39
przez yasko
Ale off top o spalaniu...

MrShaleck napisał(a):Robert – rozstrzygnijmy to raz a porzadnie. ILE szczerze Ci pali :D


Tyle ile wleję. VC jest kolejnym autem, którym bardzo mało jeżdżę po mieście i nie wiem ile, by spaliła w takim ruchu.

Trasa szybkiego ruchu (czyli tam gdzie głównie latam) przedstawiają się następująco (przelotowa prędkość w km/k i spalanie w l/100km):
80 – 90 zima i pełno śniegu na lewym pasie 6,5
120-130 – pełny bagażnik i rodzina na pokładzie 8-9
160-180 – sam, późny wieczór/noc 12

Dopisano 30 paź 2019 20:47:

kokobongo napisał(a):I co się dzieje z autem? Sprzedało się czy dalej smigasz? A może zalozyles gaz? :) swego czasu zastanawiałem się nad kupnem twego auta.


Śmigam, nie wystawiałem go ponownie.
Nie LPG nie mam i nie planuję mieć.
Będziesz pierwszą osobą, która dostanie info.

Z nowości to auto straciło moc, jest już diagnoza – zawór na turbo, niestety sklep properfect jest zamknięty, więc naprawa będzie w listopadzie.

Na razie wystawiam na sprzedaż auto Żony, a sam rozglądam się za czymś większym od Focusa, mniejszym od VC i szybkim jak R3 :D
Szkoda, że M6 w wersji 2.5T to nie mój budżet.

PostNapisane: 30 paź 2019, 20:55
przez MrShaleck
yasko napisał(a):Z nowości to auto straciło moc, jest już diagnoza – zawór na turbo, niestety sklep properfect jest zamknięty, więc naprawa będzie w listopadzie.


DV? Chyba bym nie zaryzykował z properfekt. U mnie DV z properfekt kompletnie nie dawała rady.

PostNapisane: 30 paź 2019, 22:42
przez Bo_Lo
Ile będziesz wolał za Viki?

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 9 sty 2020, 10:21
przez yasko
@Bo_Lo
To będzie normalna cena wersji OPC linie.

W listopadzie jakiś zawór został wymieniony w Turbo LPG. Przy okazji pompa vacum dostała nową uszczelkę.

W grudniu jak już było ciemno i padał deszcz to padła żarówka świateł mijania – dlaczego takie awarnie nie mogę wystepować w piękne letnie popołudnie. Z jednej strony dostęp jest bardzo dobry, z drugiej średni.

Vectre będę wystawiał dopiero po zakupie nowego auta. Im więcje czytam, tym mam coraz większy mętlik w głowie.

Re: Opel Vectra C 2.0T OPC linie

PostNapisane: 9 sty 2020, 13:24
przez Beny
Jeszcze się meczysz z tą Vectra :P
Z żarówkami tak już jest i to chyba już w każdym aucie. W gh postojowe wymieniłem w 31min. Tzn jedna żarówka minute a ta druga 30 taki dostęp <lol>