Opel Vectra C 2.0T OPC linie

Postprzez yasko » 2 sty 2018, 11:37

Cześć,
Uważnych obserwatorów działu giełda to auto może wydać się znajome...

Korzystając z wolnego i tanich biletów postanowiłem w 2. dzień świąt pojechać do Szwecji z zamiarem zakupu auta w które spakuje się nasza 3 osoba rodzina, a czasem też psa i rodziców.

Plan zakładał zakup mazdy 6 GY lub GH, 2.0, 2.3 lub 2.5 benzynę z automatyczną skrznią biegów. Plan się nawet udał, ale trafiła się też b. ładna Vectra C. Nigdy nie byłem fanem Opli z tego okresu.

Auto, będąc jeszcze w Szwecji pojawiło się w giełdzie, z myślą, że sprowadzę je aby sprzedać...
BTW Wielkie podziękowania dla PITa, że ze względu na pogodę na Bałtyku przyleciał do Szwecji, aby przejechać ze mną 1500 km tylko po drogach.

Z każdym kilometrem coraz bardziej lubiłem auto za:
– cudowny silnik, zresztą ten sam co w Saabie,
– ogromny bagażnik,
– utwardzone zawieszenie,
– długie przełożenia 6-biegowej skrzyni biegów,
– za osiągi – testując auto na "niemieckiej" autostradzie A1 pomiędzy Toruniem a Grudziądzem, na liczniku była 2 z przodu i nie wiem dlaczego inne auta b. szybko zjeżdżały na prawy pas...
– spalanie oscylujące 8-10 w zależności od prędkości przelotowych.

Zainteresowanie Saabem jest słabe i zakup w tym momencie GH jest dla nas za drogi, więc wczoraj zapadła wspólna decyzja o pozostawieniu Vectry, a sprzedaży GH.

Coś o aucie:
– 2.0T, chyba 175 KM chociaż mam wrażenie, że więcej,
– pakiet stylistyczny OPC,
– karawan z ogromnym bagażnikiem...

Wyposażenie:
– Skandynawska 3, czyli grzanie pupy, tempomat i automatyczne światła,
a dokładniej:
32X Wykończenie siedzeń: antracyt
32Y Wykończenie boczku drzwi: antracyt
80I Wykończenie wnętrza: czarne
A14 Przyciemnione szyby drzwi tylnych i klapy bagażnika
A51 Przednie siedzenia kubełkowe
A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego
AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AJT Uchwyty do montażu siatki zabezpieczającej za drugim rzędem siedzeń
AP9 Siatka zabezpieczająca oddzielająca część pasażerską od bagażowej
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną
B7Y Chromowane nakładki na progu drzwi
BA9 Klimatyzowany schowek
BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia
BNN Schowek w bagażniku
BTI Wewnętrzna listwa w kolorze metaliczny węgiel drzewny z wkładem aluminiowym matowym
BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane
C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
CE1 Wycieraczki przednie sterowane czujnikiem deszczu
CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe
CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza
D09 Podłokietnik przedni środkowy
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DD8 Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem
DJ1 Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy światłoczułe, przyciemnione po stronie pasażera
DW0 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, srebrne pierścienie lakierowane
EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego
EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego
FX2 Przełożenie przekładni głównej: 3.91
FX3 ESP – układ stabilizacji toru jazdy
H31 Reflektory: klosze bezbarwne, czarne wnętrzem
JL9 Układ ABS
K09 Alternator: 120A
K34 Tempomat elektroniczny
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KD4 Gniazdko elektryczne 12 w przedniej konsoli
KKV Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów
LQ8 Silnik benzynowy 2.0 TURBO
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
MU9 Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa typu F40CR
N55 Kierownica 3-ramienna sportowa, ergonomiczna
N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim
P92 Kołpak na felgi 16 wzór campagne rm2007
PAZ Wykończenie wewnętrzne: Tunis
PXE Tkanina wykończeniowa: Scala/Elba
QFP Opony 215/55 R16-93 v
QN1 Felgi strukturalne 6 1/2J x 16, 5 szprych
SVA Przedni uchwyt na napoje
SVB Tylny uchwyt na napoje
T56 Spojler tylny dachowy, Sport
T61 Układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TFZ Klosze tylnych lamp: ciemnoczerwone
TN7 Akumulator: 66Ah
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TRP Ramka do instalacji radia
TSP pakiet oświetlenia wnętrza: lampki do czytania z przodu i tyłu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
U08 Klakson: wielotonowy
U66 Głośniki: 7 sztuk
UAG Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 1
UCH Radio CD 30 MP3
UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza)
V2T Relingi dachowe: malowane proszkowo
V3E Relingi dachowe: srebrne
VFB Ochraniacz przed uszkodzeniami tylnego bocznego zewnętrznego poszycia nadwozia
VG9 Wosk zabezpieczający karoserii
VK8 Schowek na okulary
VYE Sportowa dźwignia zmiany biegów pokryta skórą
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy
WDH Pakiet wyposażenia: OPC 2 (sportowy wygląd zewnętrzny i sportowe wyposażenie wewnętrzne)
XA7 Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
Z0M Konwersja modelu Elegance 2
Z1F Prędkościomierz w km/h

Plany:
– serwis olejowo-filtrowy,
– usunięcie rdzy z tylnej klapy (nad rejestracją) co jest standardem w tych autach,
– usunięcie rdzy z dołu przednich błotników,
– przy okazji soczewek i spryskiwaczy montaż ksenonów,
– sprawdzenie możliwości podniesienia mocy do 220 KM oraz ceny instalacji LPG,
– zakup 17'' kół o tym samym wyglądzie co obecne 16'' z zimowymi,
– montaż czujników cofania z/lub kamerą cofania,
– montaż klubowej podkładki pod przednią tablicę rejestracyjną (tył zawsze nituje bo nie cierpię jak coś hasłuje przy zamykaniu klapy..)

Update 2018.01.05
– zakupiłem wykładzinę do bagażnika,
– montaż ksenonów odpada bi mam palnik H1, a w Vectrze są H7...
– znalazłem dużo ładniejsze felgi, ale 18'': http://allegro.pl/opel-18-opc-zafira-astra-3-vectra-oryginal-i7012655468.html

W weekend zabawa z klapą i błotnikami...

BTW
Miło się czyta: http://www.auto-swiat.pl/uzywane/wszystko-o-vectrze-c/82q27
Załączniki
IMG_20171229_150330.jpg
IMG_20171229_144520.jpg
IMG_20171229_150320.jpg
IMG_20171229_150357.jpg
IMG_20171229_150339.jpg
IMG_20171229_123336.jpg
IMG_20171229_150313.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez Pit » 8 sty 2018, 17:36

Poproszony przez Roberta, po niezłym kombinowaniu w przedmiocie odzyskania zapomnianego hasła do tegoż forum pozwolę sobie napisać słów kilka o jego nowym nabytku ;)

Otóż, Opli nie lubię od czasu moich traumatycznych przeżyć z okresu późnolicealnego i wczesnostudenckiego, kiedy to w latach 1997 – 2001 byłem dumnym posiadaczem Opla Vectry A z cudownym silnikiem Diesla o pojemności 1,7 dm3 i porażającej mocy 57 KM. Auto było tragiczne w każdym wymiarze, ale dużo lepsze od bydgoskiego MZK, pociągów i trójmiejskiej SKM'ki. Zostało więc ze mną dość długo i odcisnęło wyraźne piętno na moim postrzeganiu świata motoryzacji. Do dziś nazwa "Vectra" przyprawia mnie o mdłości. Podobnie, jak słowo "Diesel"... Ale do rzeczy... ;)

Roberta Vectrą miałem okazję podróżować jakieś 1,5 tys. km. Połowę tego dystansu osobiście cisnąłem prawy pedał. Spory samochód, bardzo pojemny. Delikatnie nam się spieszyło, więc wskazówka prędkościomierza bardzo rzadko spadała poniżej 150 km/h. Auto było zapakowane pod korek, mimo to zbierało się nieźle. Dynamika oraz elastyczność tej doładowanej jednostki miło zaskakuje. Śmiem twierdzić, że jest porównywalna z 238 konną V6 mojego auta do codziennego użytku. Kolejną sprawą jest stan tego samochodu. Faktem jest, że samochody ze szwedzkiego rynku wtórnego są pięknie utrzymane. Vectra idealnie wpisuje się w ten pogląd. Zarówno pod maską, jak i wewnątrz samochód wygląda, jak nowy. Tak też się zachowuje.

Reasumując – fajne auto, o ile ktoś kupując samochód emocje odkłada na bok. Magii w nim nie ma ani kszty, co wyklucza, abym kiedykolwiek rozważał posiadanie takiego wynalazku ;) ...dla rodziny, jako przyrząd do przemieszczania się, jest bardzo OK :) Poniżej dwa kadry z wypadu:

Dumny właściciel na stacji gdzieś między Växjö a Malmö:

Obrazek

Pauza w największym mieście Skanii:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6410 (0/2)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez yasko » 9 sty 2018, 08:31

Pit napisał(a):Faktem jest, że samochody ze szwedzkiego rynku wtórnego są pięknie utrzymane. Vectra idealnie wpisuje się w ten pogląd. Zarówno pod maską, jak i wewnątrz samochód wygląda, jak nowy. Tak też się zachowuje.

W tym przypadku jak i 6, która nie jest już moja to prawa, ale ogólnie to nie do końca tak jest. Byłem w jedym komisie, gdzie oglądałem kilka aut i każde miało coś nie tak, o czym w ogłoszeniu była cisza.
Statystycznie wypadają dużo lepiej niż nasze rodzime, bo społeczeństwo jest zamożniejsze, a przeglądy okresowe bardzo rygorystyczne.
Do tego tak samo jak w PL warto kupować auto od właściciela, chociaż jest z tym kilka problemów...

Pit napisał(a):Reasumując – fajne auto, o ile ktoś kupując samochód emocje odkłada na bok. Magii w nim nie ma ani kszty, co wyklucza, abym kiedykolwiek rozważał posiadanie takiego wynalazku ;) ...dla rodziny, jako przyrząd do przemieszczania się, jest bardzo OK :)


Tyle godzin marudzenia, że Opel jest ble, a tu taki ładny opis auta.

BTW
Nie ukrywam, że to auto jest dla mnie jakąś tam reklamą.
Chciałbym kiedyś mieć taką renomę jak Andrzej z Carpasji.
Jak ktoś szuka dużżżżżżżżego kombi, to pewnie za jakiś czas jakieś inne auto mi się spodoba i Vectra będzie na sprzedaż....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez piwo » 9 sty 2018, 13:09

https://m.facebook.com/turbolpg/?hc_ref ... LsP67KJQ_0

Będzie program na 250 kuca? Droga dość prosta i silnik to z łatwością przyjmuje.
https://forum.vectraklub.pl/topic/17517 ... e-jak-wygląda-eksploatacja-tego-potwora/
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3815 (107/90)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez yasko » 9 sty 2018, 13:23

Dzięki piwo za linki.
Do tej firmy może nawet podjadę w najbliższy piątek z ciekawości...

Raczej w takie grube mody nie będę się bawił...
Jak dużo większa moc to i hamulce, zawieszenie itd.

Króliczka to będę gonił w R3...
Plan na ten rok to porządny przegląd mechaniczny R3 (duża część już za mną), wybranie się R3 na Poznań i zejście poniżej 2 min.
Potem może klatka demontowalna od Treli i tyle.
Głupio byłoby mieć mocniejsze rodzinne auto niż to sportowe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez piwo » 9 sty 2018, 13:25

Hehe
I tak liczy się moc/ kg więc ile by nie było to ciężko pewnie byłoby się zbliżyć do r3.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3815 (107/90)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Neonixos666 » 9 sty 2018, 16:42

Fajna Vectra, ciemne lampy dodają charakteru, jedynie szkoda że bez AFL i kolorowego wyświetlacza z navi ale bez tego też można sprawnie się poruszać szczególnie z tym motorem. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8158 (25/168)
Skąd: Szczytno
Auto: Signum
Grand Scenic

Postprzez mark.87 » 10 sty 2018, 17:34

Gratuluje autka mimo ze to Opel to wcale sie tym nie martw bo to bardzo komfortowe auto i ceny czesci sa wmiare tanie
sam mialem Vectre A bardzo pancerne auto ,ogolnie na moim podworku przewinelo sie juz 7 opli z czego 3vectry i zlego slowa nie moge powiedziec odnosnie opla,
prosta konstukcja i trwala,
zycze bezawaryjnosci

A i jedyna rzecz do jakiej trzeba sie przyzwyczaic to dzwigienka kierunkowskazow i jej dzialanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 18:21
Posty: 764 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez MrShaleck » 10 sty 2018, 21:11

Oho kolejne VC :D
I to z z20net :) Pięknie :)
Jak coś chcesz wiedzieć w sprawie robienia tego silnika, to polecam zostać tylko przy TurboLPG ;)
I raczej nie jedź tam w ciemno. Bartek ma od ciula roboty. Lepiej się umówić, przedzwonić – pisz PW to Ci powiem to i owo, bo mam z nimi dobry kontakt.

Gratulacje zakupu. Jedno mnie dziwi i smuci – OPC Line a ekran monochromatyczny :(
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2087 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez loockas » 11 sty 2018, 08:06

Pit napisał(a):po niezłym kombinowaniu w przedmiocie odzyskania zapomnianego hasła do tegoż foru


Nie wierzę w to co, a właściwie kogo widzę :D
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10130 (323/624)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno

Postprzez yasko » 11 sty 2018, 08:33

mark.87 napisał(a):A i jedyna rzecz do jakiej trzeba sie przyzwyczaic to dzwigienka kierunkowskazow i jej dzialanie

Najgorsza rzecz w tym aucie, ale już miałem nieprzyjemność tego uzywać wczesniej..

roxygenium napisał(a):Oho kolejne VC :D
I to z z20net :) Pięknie :)
Jak coś chcesz wiedzieć w sprawie robienia tego silnika, to polecam zostać tylko przy TurboLPG ;)
I raczej nie jedź tam w ciemno. Bartek ma od ciula roboty. Lepiej się umówić, przedzwonić – pisz PW to Ci powiem to i owo, bo mam z nimi dobry kontakt.

Gratulacje zakupu. Jedno mnie dziwi i smuci – OPC Line a ekran monochromatyczny :(


Dzięki. W takim razie dam sobie na razie spokój, bo w Tczewie jeszcze będę pare razy. A jak będę chciał jechać to wyślę PW...
Najlepsza rzecz w VC to silnik, reszta nie umywa się do GH...
Z tego co wiem to mapy i tak są nieaktualne, więc za bardzo mi to nie przeszkadza. Może kiedyś kupię radio 2 din i przy okazji będzie ładny ekran do kamery cofania..

loockas napisał(a):
Pit napisał(a):po niezłym kombinowaniu w przedmiocie odzyskania zapomnianego hasła do tegoż foru


Nie wierzę w to co, a właściwie kogo widzę :D

Wystarczyła wycieczka do Szwecji, aby PIT na forum powrócił :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez MrShaleck » 11 sty 2018, 09:33

yasko napisał(a):Najgorsza rzecz w tym aucie, ale już miałem nieprzyjemność tego uzywać wczesniej..


Też długo tak uważałem, ale się przyzwyczaiłem :)
Co do ekranu – po prostu kolorowy fajnie wygląda – nie wiem jak z funkcjonalnością. Ten kolorowy jest dość przyjemny. I niby da się mu wpiąć kamerę cofania co w tym roku mam zamiar próbować ogarnąć u siebie. Jak się uda to dam znać :D
-------------------------
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 20:56
Posty: 2087 (7/29)
Skąd: Trójmiasto
Auto: BMW 530d e39
Honda CBF 600SA
Było:
MB CLK 230Kompressor
Suzuki GSF600 Bandit S
Signum '08 1.9 CDTi 220hp
Saab 9-5 Aero ~300hp
Mazda 6 2.0MZR-CD
323F BA GT V6
626 GD Coupe '89 F2
626 GD Coupe '90 F2

Postprzez Pit » 11 sty 2018, 21:22

loockas napisał(a):Nie wierzę w to co, a właściwie kogo widzę :D

A widzisz! :) żyję nawet ;) hehe

yasko napisał(a):Wystarczyła wycieczka do Szwecji, aby PIT na forum powrócił :)

Lubię takie nagłe, dzikie akcje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6410 (0/2)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez kokobongo » 12 sty 2018, 11:50

Szybkie trzy pytania.
Który to rok? Ile ma przebiegu? I ile za nią chcesz? :D
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2015, 19:06
Posty: 46 (3/4)
Auto: Mazda Premacy 2.0 BRC
Peugeot 207 GTI

Postprzez yasko » 13 sty 2018, 12:15

kokobongo napisał(a):Szybkie trzy pytania.
Który to rok? Ile ma przebiegu? I ile za nią chcesz? :D

Odpowiem precyzyjnie:
Produkcja 12.2006, 1. rejestracja 2007, poniżej 170 tys.
BTW To mogłeś sprawdzić sprawdzając szwedzki nr rej., a na 3. sam nie znam odpowiedzi. Na razie w domu będą 3 auta, w tym dwa z tym samym silnikiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez yasko » 1 lut 2018, 10:21

Jak to mówi się w mojej już byłej firmie – sytuacja jest dynamiczna.

Vectra będzie na sprzedaż, więcej szczegółów pojawi się w dziale giełda w sobotę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez stachan » 1 lut 2018, 17:59

Gratuluję zakupu – kawał samochodu <spoko>
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 5027 (310/421)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez yasko » 2 lut 2018, 09:51

Dzięki.
To prawda – jest to pierwsze auto w którym na parkingu czuję jego gabaryty, Saab 9-3 i Mazda 6 są mniejsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Postprzez piwo » 2 lut 2018, 10:33

sie nacieszyles autem. temat aktualny przez cale dwa miesiace. brawo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3815 (107/90)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez yasko » 2 lut 2018, 10:46

Nie 2 tylko 1 miesiąc. Plany były inne, zmiana pracy i miejsca zamieszkania wymaga trochę funduszy...
Plan wygląda tak, że wystawiam 3 kombi, a ostatnie które zostanie, zostaje w domu.
Vectra jest fajna, wygodniejsza niż 6, mniej pali niż 6, ma więcej miejsca.
Ale nie ma tego czegoś. Najbardziej chciałbym zostać z 6, ale pewnie 6 i Vectra się szybko sprzedadzą i zostanie Saab :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 21:06
Posty: 382 (2/7)
Skąd: WML/GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5
jest:
RX-8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy