Strona 8 z 21

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 26 lut 2018, 22:05
przez Gib
Widocznie jedna szajka

PS. Moje prawdziwe Volvo miało zatrzaski :)

PostNapisane: 26 lut 2018, 22:10
przez JohnnyB
Gib napisał(a):PS. Moje prawdziwe Volvo miało zatrzaski :)


I ze wstydu dokonało samospalenia :P

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 26 lut 2018, 22:20
przez Gib
Tysiące 20-30 letnich egzemplarzy nadal cieszą jazdą swoich mniej zamożnych właścicieli, jak myślisz czy takie V40 II powstałe w erze powszechnego gównolitu ma na to szanse?

PostNapisane: 26 lut 2018, 22:25
przez Neonixos666
Gib napisał(a):Neo, a jak torxy puszki filtra odkręcają się na luzie? (w całym cywilizowanym świecie są zatrzaski różnego typu a tu dali śruby, które po latach najchętniej się okręcają).


odkręciłem i wymieniłem na duży krzyżak, jest spokój. W ducato które ma 40 tyś już jest problem z odkręceniem.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 26 lut 2018, 22:51
przez PeKa
Aż taki problem jest wymienić śrubki, które będą pewnie kosztowały 2PLN? :|
W LIII są zatrzaski.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 27 lut 2018, 06:08
przez Gib
Jak się stare odkręcą to żaden. Chodzi raczej o to że element praktycznie niepsujący zastąpiono potencjalnie wadliwym i tyle.
Ale może zbytnio dramatyzuję i z przyzwyczajenia nie wymieniam śrubek (bo stare jeszcze dobre) a w czasach świetności auta, ASO wymieniało je za każdym razem na nowe, w ramach 360 zł netto za roboczogodzinę pracy :)

PostNapisane: 27 lut 2018, 07:17
przez JohnnyB
Gib napisał(a):Tysiące 20-30 letnich egzemplarzy nadal cieszą jazdą swoich mniej zamożnych właścicieli, jak myślisz czy takie V40 II powstałe w erze powszechnego gównolitu ma na to szanse?


A czemu nie ? Dramatyzujesz...
Na szczęście te 20-30 letnie auta zaczną powoli znikać z dróg. 90% tych aut już dawno powinno trafić na złom. To że turlają się po drogach nie oznacza ze powinny. Nie miejsce na takie dyskusje.

PostNapisane: 27 lut 2018, 07:36
przez PeKa
Gib napisał(a): w ramach 360 zł netto za roboczogodzinę pracy :)

Się auto premium miało, to i kosztowało odpowiednio ;)

Dopisano 27 lut 2018, 22:45:

Otworzyłem dziś puchę, tak mnie Łukasz nastraszył :P
Sucho, ani plamki, rura od odmy praktycznie także sucha :)

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 11 mar 2018, 23:33
przez PeKa
Wiosna nadchodzi, lada chwila wlecą letnie opony, a kolor zacisków nadal nie wybrany :(
Mediów żadnych dawno nie było, to wrzucam, co mam :)

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 11 mar 2018, 23:38
przez Danmazda
Ja bym się nad złotym zastanowił . Pasowałby tu, do halogenów np. :)

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 10 kwi 2018, 12:42
przez PeKa
Letnie wjechały.
Co do zacisków, chyba co raz bardziej skłaniam się ku czarnemu w metaliku :) Widziałem czarną z miedzianymi/złotymi i wygląda to źle.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 28 kwi 2018, 17:03
przez PeKa
Przednie zaciski odświeżone. Stwierdziłem, że nie ma co robić cyrku z kolorami i są czarne :)
Następnym razem tył i reszta z drugiego foto :)

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 28 kwi 2018, 21:03
przez Gib
Tylko oczojebna pomarańcz się liczy w tym sezonie.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 28 kwi 2018, 21:58
przez Dominator
Felgę masz fajna, to kolor mógł być bardziej odważny. Ale nie pomaranczowy ;) z drugiej strony, konwersję możesz zrobić w każdej chwili i dość szybko więc zawsze będziesz mógł zmienić.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 29 kwi 2018, 06:16
przez Beny
Szkoda że nie złoty.Roton do felg daje radę?

PostNapisane: 29 kwi 2018, 07:35
przez twardy103
Beny napisał(a):Szkoda że nie złoty.Roton do felg daje radę?

Zaje.isty jest <spoko> Chyba najlepszy stosunek jakości do ceny.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 29 kwi 2018, 08:08
przez PeKa
Złoty gryzie mi się ze srebrnym, więc na bank taki nie będzie :) A czarny zwyczajnie odnowił zaciski, mi pasuje :)

Roton polecam! Cena śmieszna a świetnie daje radę. Butelka wystarczyła na 4 komplety felg, ale pryskane obficie, żeby się nie wysilać ze szczotkami itd.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 30 kwi 2018, 21:35
przez PeKa
Dzis wymieniony olej po przebiegu 10600km na Elf 5W30 FullTech.

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 1 maja 2018, 08:14
przez mark.87
Ja w weekend będę wymieniał olej też Elf ale SXR 5W-40, a kolega dlaczego leje 5w30, czyżby przez Dpf i norme 720?

Re: Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010

PostNapisane: 1 maja 2018, 15:34
przez PeKa
Mark, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :)
Co do Rotona, jest na prawde bardzo ok, zero wysiłku, zakamarki jedynie pędzelkiem.
Było dziś szybkie mycie i QD.