Strona 6 z 21

PostNapisane: 9 sty 2018, 13:46
przez zemoj
Idziesz dobrą drogą <spoko> Ten 2171 jakiś kupowaty, każdy z pozostałych powinien być OK.

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 9 sty 2018, 13:59
przez Beny
Złoty tylko taki mocny :)
Jak coś polecam vht

PostNapisane: 9 sty 2018, 14:11
przez piwo
Wygląda jak zbiorniczek amortyzatora ohlinsa.

PostNapisane: 9 sty 2018, 14:31
przez Mr_Bartek
Foliatec 2171 bardzo fajny. Z tego co znalazłem to na żywo wygląda lepiej niż na puszce i materiałach promocyjnych.

Tu przykład:
Obrazek

Co do zacisków to wyglądają identycznie jak te w 6 MPS. Nawet rozmiar się zgadza.

Obrazek

PostNapisane: 9 sty 2018, 14:53
przez zemoj
Mr_Bartek napisał(a):Tu przykład:
Obrazek

No na tym zdjęciu wygląda trochę jak złoty kolor zacisków BREMBO, bo na tej palecie promocyjnej, to bardziej jak <dupa>

;)

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 9 sty 2018, 21:26
przez mark.87
ja polecam ci 2165
brat pomalowal takim zaciski w volvo i wygladaja mega- fakt real a wzornik troche sie roznia ale ten zloty jest bardzo fajny

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 10 sty 2018, 15:44
przez Gib
Ew, w myśl zasady po co sprzątać, zgaśmy światło:
http://allegro.pl/nakladki-3d-na-hamulc ... 65037.html

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 10 sty 2018, 19:02
przez mark.87
A kolega nie myslal nad adapterami do zaciskow innych,
na forum RLKP jest mozliwosc zamowienia,czytaj wszystko opisane co i jak, fakt robi sie koszt juz ale mozna poprawic sobie hamulce

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 10 sty 2018, 19:08
przez PeKa
Co do kolorów, to po przemyśleniach odpuszczę srebrne/szare bo się zwyczajnie zgubią.

Przy tej dość sporej tarczy (320mm) nie czuję potrzeby montowania innego zacisku. Hamuje to bardziej niż dobrze.
Jak sobie przypomnę tłoczki w 626 czy C5, to tutaj jest tłoczysko!

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 09:40
przez PeKa
Za długo była cisza w aucie. Od wczoraj pojawił się niepokojący dźwięk. Stoję na hamulcu, puszczam i zaczynam ruszać, wtedy słychać pojedyncze stuknięcie. Ponadto wcześniej już coś stukało w lewym przodzie, jednak poszukiwania nie wykazały niczego niepokojącego i stanęło na mocowaniu amora. Wczoraj też kilka razy usłyszałem puknięcie pojedyncze podczas wolniejszego, ostrzejszego skrętu. Wszystkie te objawy sprowadzają się, według wcześniej przerobionych historii na forach, do przesuwającego się stabilizatora.

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 09:57
przez Gib
jak się zachowuje auto jeśli w zakręcie jedziemy w granicach 60 km/h, czyli w momencie odwrócenia wychyłu tylnej osi?

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 09:58
przez PeKa
A jak ma się zachowywać? Jedzie i skręca w zadaną stronę :P

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 09:59
przez Gib
no ale np. jedziesz w zakręcie 55 km/h i przyspieszasz do 65 km/h nie zacieśnia sam skrętu?

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 10:55
przez PeKa
Grzesiek, ja po prostu jeżdżę, a nie zastanawiam się co się dzieje z tylną osią :) Auto prowadzi się świetnie, precyzyjnie, nie zaskakuje mnie niczym więc nie wnikam :)

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 14:08
przez brii
Te systemy nie są głupie i analizują co się mniej/więcej dzieje. To, że teoretycznie tyle koła mogą skręcać "do środka" przy 60km/h nie oznacza, że to robią za każdym razem ;) Zależnie od prędkości / przyśpieszenia / gwałtowności ruchu robią to z różną intensywnością albo niekiedy i w ogóle tego nie robią.

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 14:32
przez PeKa
Na pewno mają dobry wpływ na prowadzenie. Wszyscy testujący byli zachwyceniem, w momencie prezentacji auta i systemu.
Kupując LIII spodziewałem się odrobinę lepszego prowadzenia, niż pontonowaty C5, a tu przewrót 180stopni. Cholernie lubię jeździć tym autem!

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 17:07
przez Gib
Do nabycia także w nowym P911 więc coś w tym musi być :)

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 29 sty 2018, 21:26
przez Beny
Wybrałeś kolor na zaciski?

PostNapisane: 30 sty 2018, 08:24
przez PeKa
Gib napisał(a):Do nabycia także w nowym P911 więc coś w tym musi być :)

I w A8 D5 ;)
Beny napisał(a):Wybrałeś kolor na zaciski?

Finalnie jeszcze nie, ograniczyłem do trzech <lol>
Z poprzedniej strony 2165, 2170, 2171.

Na chwilę obecną trzeba zadziałać z tym stukaniem. Na SKP nic nie znaleziono, a już pomysł z zapięciem "P" i bujaniem auta nie uważam za dobry. Stuknięcie jest przy odjęciu gazu, ale mniejszych prędkościach i przy ruszaniu z zatrzymania. Wiadomo, na SKP nie zrobimy naprężeń, jak podczas jazdy.
Przejechał się później znajomy mechanik, stwierdził, że ewidentnie się coś przesuwa jak by było poluzowane. Zapytał czy niedawno coś było wymieniane w zawieszeniu. Były, tuleje z przodu. Obstawia, ze coś nie dokręcone. Środa, czwartek zajrzymy, jak nie to przyszła środa jestem umówiony do speca od Reno.

PostNapisane: 30 sty 2018, 15:59
przez Neonixos666
Gib napisał(a):Do nabycia także w nowym P911 więc coś w tym musi być :)


w starej Prelude już to było <lol>