Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010 (Aktualizacja fot str. 9)
Polemizowałbym. Wczoraj miałem nieprzyjemność jechać na letnich Laguną, a odrobinę popadało. Było słabo. To samo w aucie żony, bo akurat jechałem jej przerzucić koła. Na letniej było mocno słabo, na zimowej zwyczajnie i na lajcie.
właśnie ze względu na twardość mieszanki. Zimówki są z miękkiej gumy, więc lepiej przylegają, a letnie nie dość że są twardsze to jeszcze temperatura robi swoje i dodatkowo sztywnieją
Pierwszy raz widzę taki układ bieżnika i obawiam się że będzie głośno patrząc na szerokość nacięć.
ja tam dokupiłem w tym roku dwie używki i śmigają cichutko . Przy takich kapciach to chyba w najgorszą śnieżycę się nie zakopiesz, zawsze lubiłem świeże zimówki na busie rwały ostro do przodu
Skoro z Serbii to тако
Zejść mogę minimalnie do 17", mniejszych się nie da. Przy zalecanym rozmiarze 215/50/17 nie ma to ekonomicznego sensu.
Opony założone, felga wyprostowana. Jest głośniej, co oczywiste, ale nie jakoś przesadnie. Zniknęło też drganie kierownicy, felga była dosyć dosyć trzepnięta od wewnętrznej strony.
Opony założone, felga wyprostowana. Jest głośniej, co oczywiste, ale nie jakoś przesadnie. Zniknęło też drganie kierownicy, felga była dosyć dosyć trzepnięta od wewnętrznej strony.
aż takie są duże zaciski?
też mam 150 KM i nie wie jakie mam tarcze ale zakładam 16"
Moc tu nie ma żadnego znaczenia. W roku przejściowym (2010) wychodziły pełne GTki z mniejszą mocą jedynie. W wersji zwykłej tarcza i zacisk była mniejsza i wchodziły 16tki. Na foto widać zacisk, jak powiększysz, to zobaczysz, że nie ma tam za wiele miejsca
W takim razie musi to ładnie hamować przy takiej tarczy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości