Lexus GS300 2002 USA

Postprzez sylwo » 22 lip 2018, 08:52

Mam problem z drganiami. Nie jestem w stanie sprecyzować czy bardziej na kierownicy czy na aucie. Po zakupie wymieniłem tarcze i klocki przód bo przy hamowaniu było czuć poszarpywanie. Pomogło na chwilę i po jakimś czasie wymieniłem tuleje magla... i znowu problem bo drgania od 80+ nie do zniesienia. Magiel miał luzy więc oddałem do regeneracji. Co ciekawe po tych wymianach założyłem stare tarcze i klocki i nie ma drżenia przy hamowaniu. Ale tarcze rotingera zakupione wcześniej udało się wymienić na nowe w ramach reklamacji – czekają na montaż do momentu aż uporam się z drganiami. Teraz te 80+ są mniej odczuwalne ale powyżej 120km/h już jest masakra. Słabnie przy około 180 ale wiadomo, że to żadne pocieszenie. Mam już dość <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez piwo » 22 lip 2018, 09:23

A inny komplet kół?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez adidom » 22 lip 2018, 16:36

Może piasty mają już bicia? Chociaż jak na starych tarczach nie bije to nie wiem. Felgi proste? Opony dobre? Całe koła masz dobrze wyważone?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 21:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez sylwo » 23 lip 2018, 10:31

Wyważane już w kilku warsztatach i w każdym twierdzili, że poprzednie wyważanie było źle wykonane <glupek2> jeden gość nawet sam po sobie poprawiał. Chciałbym oddać auto do warsztatu gdzie mi je kompleksowo sprawdzą ale chyba takich nie ma a ja lexem jeżdżę tylko w weekendy i nawet nie mam czasu sam się tym zająć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Majk500 » 24 lip 2018, 23:19

A olej w skrzyni biegów?? może stary spracowany i coś mu tam dolega???
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez sylwo » 28 lis 2018, 18:59

Majk500 napisał(a):A olej w skrzyni biegów?? może stary spracowany i coś mu tam dolega???

Olej skrzyni i dyfra wymienione były przy okazji wymiany uszczelniaczy.

A teraz:

46968805_199766987576442_8548023764254720000_n.jpg
tuleje dyfra.jpg
46938692_1944313072543339_6579423279340060672_n.jpg
47032312_265350537511591_5871247137177600000_n.jpg
47289681_383981859012574_946147833218596864_n.jpg


Lexus już od kilku dni nie jeździ. Szykuje się na zimę niczym niedźwiedź :D ale obudzi się zanim śnieg spadnie :D

Zamówione tuleje sanek, dyfra, wahaczy przednich, maglownicy. Chyba wszystkie będą poliuretanowe.
poliuretany.jpg


Konserwacja elementów które tego wymagają i sanek oczywiście też (będą pomalowane proszkowo). Oczywiście wszystko miało przebiec szybko i sprawnie ale jak zwykle niespodzianki wyszły w trakcie. Otóż producent nie przewidział, że auto trafi a moje ręce i nie zaprojektował sanek tak jak bym chciał.
Ale na szczęście Maliniak wszystkim się zajmie <lol> w końcu to moc JAKUZY <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Niron » 29 lis 2018, 20:26

poliuretanowe? ciekawe czy nie będzie czuć jakiś szarpnięć przy zmianie biegów, w końcu są twarde, a tak mi się wydaje pojęcia nie mam, dyfer trochę pracuje na tych poduszkach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez rafałmazda » 29 lis 2018, 20:45

szanuję <uklon> czerwone są najszybsze <spoko> hahaha hahaha hahaha
Niron zasięgnąłem trochę opinii o poliuretanach (co prawda pod kątem zawieszenia) i to już nie jest tak, że skoro poli to zacznie trzeszczeć i zrobi się wóz drabiniasty, bo można dobrać takie, które będą wręcz lepsze niż OEM :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez sylwo » 29 lis 2018, 20:56

Tak dokładnie jest jak piszesz rafałmazda. Nie wszystkie tuleje ale niektóre wysyłam do regeneracji i wg ich twardości robi się nowe. Dlatego tyle się za to płaci bo można by przecież zaspawać wszystko na sztywno i też by działało :D a jeśli stare były od nowości to sądzę, że bardziej odbiegały od normy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Matthew90 » 29 lis 2018, 22:23

Nieźle się ten niedźwiedź regeneruje przed zimą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2015, 15:22
Posty: 460 (0/2)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 626 GF 2.0 136 KM 99',
Chrysler 300M 3.5 V6 260 KM 01'

Postprzez sylwo » 4 gru 2018, 17:22

Coraz bliżej Mikołajek. Jeszcze tylko czekamy na 4 tuleje i można składać.
Załączniki
E70B5392-E8A0-4A82-8446-F5EBD68768C7.jpeg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Dominator » 4 gru 2018, 18:47

Ja bym chyba tyle nie wytrzymał bez fury;) zerknij w przewody hamulcowe, trochę już przepracowały.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Niron » 7 gru 2018, 16:48

a to nawet nie widziałem że tak się da, dobrze wiedzieć :) , wygląda to teraz lepiej niż nowe :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez sylwo » 7 gru 2018, 17:59

Powoli ale do przodu <spoko>

IMG_3381.JPG
IMG_3382.JPG
IMG_3386.JPG
IMG_3387.JPG
IMG_3376.JPG
IMG_3384.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Bo_Lo » 7 gru 2018, 18:11

Nie chciałbym byc złym prorokiem,ale zalozenie polibuszy(tez te najmiękciejsze) do mocowania dyfra ,to byl mod ktorego żałowałem najbardziej w subaru .Zresztą nie tylko ja ;)
Teraz to dopiero może ci sie zrobić pralka frania w kabinie .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez sylwo » 7 gru 2018, 18:25

Nie strasz nie strasz ;)

Nie chciał bym przedobrzyć ale już się nie wycofam. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych drgań, które tuleje musiałyby niwelować.

IMG_3394.JPG

IMG_3395.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Bo_Lo » 7 gru 2018, 19:45

Tu nie chodzi o straszenie,po prostu polibusze uwydatnią i spotęgują wszelkie zużycie(naturalne z racji przebiegu) w zespole napędowym.O ile miękka guma jest właśnie po to żeby niwelować te drgania/dżwięki o tyle poli je uwydatni z racji wiekszej sztywności.O ile do gruza/rajdówki to dobre rozwiązanie bo komfort nie ma znaczenia o tyle w daily to pomyłka.Po szale na polibusze w subarynach ,nauczeni doświadczeniem ludzie wracają do OEM gum(nie dotyczy rajdówek).
https://forum.subaru.pl/topic/64447-pol ... ki-tyl-gt/
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez sylwo » 7 gru 2018, 20:51

Chodzi tylko o tuleje dyfra? Miałem duże luzy sanek i stąd pomysł na renowację całego tyłu. Za bardzo auto pływało. W razie czego będę się ratował zmianą na miękkie tuleje. Ale mam nadzieję, że będzie ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Bo_Lo » 7 gru 2018, 21:51

Tak tylko o mocowabie dyfra.Ale skoro juz masz poli a nie ma duzo roboty z samym dyfrem to skladaj.Moze sie okaze ze jest spoko.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez sylwo » 14 gru 2018, 19:23

Bo_Lo Jednak wyszło na Twoje i bez ryzyka zamówiłem te dwie tuleje z NTY.
48277498_515935912240864_1423544627968868352_n.jpg
48385515_509841152826692_5049040979105939456_n.jpg


Jutro rano odbieram – jeszcze tylko geometria i można driftować jak Kickster łoplem.
Ostatnio edytowano 22 sie 2019, 20:23 przez sylwo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy