Audi A6 C7 2.0 TDI

Po sprzedaży starej A6 przyszedł czas na zmianę auta. Miał być Passat CC ewentualnie A4 B8. Przy wyborze kierowałem się dwoma najważniejszymi dla mnie kryteriami , pierwsze to rok produkcji, min 2011-2012. Drugie to silnik, który ma być bardziej ekonomiczny. 3.0 tdi to świetny motor ale przy przejechaniu tyle samo kilometów w ciągu roku mam praktycznie za darmo wycieczke do Grecji, Chorwacji czy innego państwa względem 2.0 tdi. Stąd pomysł na zmianę auta.
Przez zupełny przypadek kupiłem kolejną A6, tym razem młodszą. Jest to najnowsza generacja C7, pierwsza rejestracja pojazdu 13 grudnia 2011, modelowo 2012 rok.
Mam ją stosunkowo krótko, 4 dni ale po przejechaniu 1000 km mogę stwierdzić , że widać dużą różnicę w spalaniu, mam wrazenie ze jezdze a paliwa nie ubywa
Co innego bylo w C6
Mimo, że to ta sama klasa aut nie ma jak ich porównać C6 i C7. W C7 jest o niebo większy komfort, jest pełno systemów o których w starej A6 mogłem tylko pomarzyć choć miałem jedną z najbogatszych wersji. Teraz mam podstawową wersję jedynie z nagłośnieniem Bose, elektrycznym hakiem i duzą nawigacją wraz ze slotem na dwie karty SD i kartę SIM.
Przez zupełny przypadek kupiłem kolejną A6, tym razem młodszą. Jest to najnowsza generacja C7, pierwsza rejestracja pojazdu 13 grudnia 2011, modelowo 2012 rok.
Mam ją stosunkowo krótko, 4 dni ale po przejechaniu 1000 km mogę stwierdzić , że widać dużą różnicę w spalaniu, mam wrazenie ze jezdze a paliwa nie ubywa

Mimo, że to ta sama klasa aut nie ma jak ich porównać C6 i C7. W C7 jest o niebo większy komfort, jest pełno systemów o których w starej A6 mogłem tylko pomarzyć choć miałem jedną z najbogatszych wersji. Teraz mam podstawową wersję jedynie z nagłośnieniem Bose, elektrycznym hakiem i duzą nawigacją wraz ze slotem na dwie karty SD i kartę SIM.