Strona 19 z 23

PostNapisane: 20 sie 2018, 19:54
przez ravo
Ja bym upalal takim autem. Wielu moich klientów upala na gwarancji a potem sprzedaje jak się gwarancja kończy:–)

Re: Renault Megane II F1 R26 '07

PostNapisane: 20 sie 2018, 22:12
przez Gib
Nie chodzi mi o to że skrzynia czy półoś się ukręci, tylko że zaliczysz bande, rozpieprzając bok.

Re: Renault Megane II F1 R26 '07

PostNapisane: 20 sie 2018, 22:22
przez Neonixos666
ja am lubię oglądać bogatych pajaców w furach za grube miliony którzy rozbijają swoje super auta bo nie stać ich było na naukę na torze bo przecież szkoda auta. <lol>

PostNapisane: 21 sie 2018, 06:16
przez piwo
czemu pajacow? to ze ktos lubi pocisnac i sprawia mu to frajde to pajac? moze wszystkich ktorych cos cieszy nazywajmy pajacami? chodzmy posepni smutni zapracowani. to jest wzorowe zachowanie.

PostNapisane: 21 sie 2018, 21:55
przez ravo
Piwo racja. Przecież jest AC zawszę się da wypchnąć auto:-P

PostNapisane: 21 sie 2018, 22:18
przez Neonixos666
piwo napisał(a):czemu pajacow? to ze ktos lubi pocisnac i sprawia mu to frajde to pajac? moze wszystkich ktorych cos cieszy nazywajmy pajacami? chodzmy posepni smutni zapracowani. to jest wzorowe zachowanie.


Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem ;) . Wątpię żeby sprawiało im przyjemność walnięcie w latarnię bo na środku zakrętu wcisnęli gaz do oporu i rozbili swoje lambo. Ja nie piszę o ludziach którzy chcą sobie pojeździć na torze i poczuć emocje tylko o tych którzy myślą że jak kupili sobie super samochód to kupili też umiejętności to jego prowadzenia.

PostNapisane: 22 sie 2018, 06:47
przez piwo
a co na torze nie rozbija sie fur? ile to u nas na zlotach bylo urwanych kol, poobijanych bokow, pokrzywionych wahaczy , pocalunkow z bandami? na pewno szybką fura skutek bledu jest zawsze powazniejszy. nie ma co sie oszukiwac. oczywiscie powinno stopniowac sie poziom trudnosci wszedzie. po zrobieniu prawka na motor tez nie wsiada sie od razu na cbr1000 bo sie wyj.bie na pierwszym drzewie. prowadzenie auta to sport jak kazdy inny. powoli powoli nabiera sie wprawy.
co nie znaczy ze na torze jest bezpieczniej. tak samo idzie zginac. rozsadek trzeba miec wszedzie ale i cieszyc sie autem mozna wszedzie.
dwa to najlepsi kierowcy rozbijaja auta. to w takim razie tez sa pajace. Kuzaj to byl pajac. a kubica jaki pajac. niestety zblizajac sie do granicy przyczepnosci a to sprawia glownie frajde latwiej o blad. zycie.

PostNapisane: 22 sie 2018, 13:22
przez camaro17
ja tam mam nowe salonowe Clio IV RS Trophy i śmigam po torze bez żadnej spiny :)
po to są takie auta .....

PostNapisane: 25 sie 2018, 21:44
przez loockas
Coś te 280 kucy chyba chore :P Albo Pawła 220 wyjątkowo zdrowe :P

PostNapisane: 25 sie 2018, 22:41
przez ravo
Paweł ma 240 parę i 80 kg mniej i lekki zamach a 0.3 na ćwiartke to chyba nie mało.
Kocham ten samochód ale brakuje mu zawieszenia :–(

Re: Renault Megane II F1 R26 '07

PostNapisane: 25 sie 2018, 22:44
przez Gib
Nie powiesz mi przecież że Paweł jest lżejszy od Ciebie :) 0.3 to zależy przy jakim czasie przy 10 sekundach to już przepaść przy 14 nie aż tak wiele, ale zauważalnie.

PostNapisane: 25 sie 2018, 22:50
przez marcinowozniako
Ravo wybrał nie te opony na ćwiarę i tyle, inne priorytety były. Gdyby dobrał bardziej miękką mieszankę to by były lepsze czasy jeszcze takie jakie powinny być z taką mocą, a tak to na końcu zawodów była tylko namiastka możliwości, i dobry czas. Dobrze było to widać podczas naszego przejazdu ;)

Re: Renault Megane II F1 R26 '07

PostNapisane: 21 paź 2018, 09:28
przez ravo
No i po Poznaniu:–)
Jestem bardzo zadowolony i prawię wyjeżdżony bo za szybko skończyły się opony :–(
Od samego wjazdu na tor coś stukało, szybkie odkręcenie świeć podmiana cewek i nadal słychać spalanie stukowe:–(
Więc postawiłem olać i jeździć ile się da. Ale i tak zatrzymały mnie opony które mam zamiar reklamować.

Jazda z Pawłem zderzak w zderzak przez wiele okrążeń to jedno z tych przeżyć które pamięta się do końca życia.

P.s awarią okazała się pierwsza sonda która wypadła i wisiała już od samego początku. Ktoś albo nie wkręcił do końca albo przekręcił gwint.

P.s 2
1.55 nawet o tym czasie nie marzyłem :–) i to jeszcze w tych warunkach z sondą na podłodze.

PostNapisane: 21 paź 2018, 09:50
przez piwo
Powiem ze zaskoczony jestem postępem. 5s się poprawiliscie? Z drugiej strony niska temperatura raczej pomagała autom turbo. Heblom i oponom pewnie też. Szkoda vr2. Zdarza się. Ważne że czas zrobiły. Paweł też na vr2 był?

PostNapisane: 21 paź 2018, 09:55
przez ravo
Ja prawie 5s. Mam duży IC temperatury mi nie aż tak straszne. A przyczepność była gorsza.
Chyba największy wpływ na czas miała rywalizacja:–)

Paweł jeździ na jakiś śmieciach;–)

PostNapisane: 21 paź 2018, 10:03
przez piwo
Na westlakach? Jeśli tak to podziwiam.

PostNapisane: 21 paź 2018, 11:00
przez Gib
ravo napisał(a):Więc postawiłem olać i jeździć ile się da


To generalnie nie jest najlepsza recepta na dojechanie do mety (vide czarny speedster). To stukały zapłony czy niedokręcona lambda?

PostNapisane: 21 paź 2018, 11:03
przez ravo
Trzeba się bawić:-P
Stukała sonda

PostNapisane: 21 paź 2018, 11:11
przez piwo

Re: Renault Megane II F1 R26 '07

PostNapisane: 21 paź 2018, 11:21
przez brii
Widzę, że Paweł lata w Open