Renault Megane II F1 R26 '07

Postprzez ravo » 20 sie 2018, 18:54

Ja bym upalal takim autem. Wielu moich klientów upala na gwarancji a potem sprzedaje jak się gwarancja kończy:–)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16134 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez Gib » 20 sie 2018, 21:12

Nie chodzi mi o to że skrzynia czy półoś się ukręci, tylko że zaliczysz bande, rozpieprzając bok.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8848 (188/245)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 20 sie 2018, 21:22

ja am lubię oglądać bogatych pajaców w furach za grube miliony którzy rozbijają swoje super auta bo nie stać ich było na naukę na torze bo przecież szkoda auta. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 7674 (21/131)
Skąd: Szczytno
Auto: Signum

Postprzez piwo » 21 sie 2018, 05:16

czemu pajacow? to ze ktos lubi pocisnac i sprawia mu to frajde to pajac? moze wszystkich ktorych cos cieszy nazywajmy pajacami? chodzmy posepni smutni zapracowani. to jest wzorowe zachowanie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3602 (93/70)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m53,9

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez ravo » 21 sie 2018, 20:55

Piwo racja. Przecież jest AC zawszę się da wypchnąć auto:-P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16134 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez Neonixos666 » 21 sie 2018, 21:18

piwo napisał(a):czemu pajacow? to ze ktos lubi pocisnac i sprawia mu to frajde to pajac? moze wszystkich ktorych cos cieszy nazywajmy pajacami? chodzmy posepni smutni zapracowani. to jest wzorowe zachowanie.


Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem ;) . Wątpię żeby sprawiało im przyjemność walnięcie w latarnię bo na środku zakrętu wcisnęli gaz do oporu i rozbili swoje lambo. Ja nie piszę o ludziach którzy chcą sobie pojeździć na torze i poczuć emocje tylko o tych którzy myślą że jak kupili sobie super samochód to kupili też umiejętności to jego prowadzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 7674 (21/131)
Skąd: Szczytno
Auto: Signum

Postprzez piwo » 22 sie 2018, 05:47

a co na torze nie rozbija sie fur? ile to u nas na zlotach bylo urwanych kol, poobijanych bokow, pokrzywionych wahaczy , pocalunkow z bandami? na pewno szybką fura skutek bledu jest zawsze powazniejszy. nie ma co sie oszukiwac. oczywiscie powinno stopniowac sie poziom trudnosci wszedzie. po zrobieniu prawka na motor tez nie wsiada sie od razu na cbr1000 bo sie wyj.bie na pierwszym drzewie. prowadzenie auta to sport jak kazdy inny. powoli powoli nabiera sie wprawy.
co nie znaczy ze na torze jest bezpieczniej. tak samo idzie zginac. rozsadek trzeba miec wszedzie ale i cieszyc sie autem mozna wszedzie.
dwa to najlepsi kierowcy rozbijaja auta. to w takim razie tez sa pajace. Kuzaj to byl pajac. a kubica jaki pajac. niestety zblizajac sie do granicy przyczepnosci a to sprawia glownie frajde latwiej o blad. zycie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3602 (93/70)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m53,9

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez camaro17 » 22 sie 2018, 12:22

ja tam mam nowe salonowe Clio IV RS Trophy i śmigam po torze bez żadnej spiny :)
po to są takie auta .....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lip 2014, 07:57
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK – było
Mazda 323 1,8 GT – jest

Postprzez loockas » 25 sie 2018, 20:44

Coś te 280 kucy chyba chore :P Albo Pawła 220 wyjątkowo zdrowe :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 9986 (307/593)
Ostrz.: 1
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno

Postprzez ravo » 25 sie 2018, 21:41

Paweł ma 240 parę i 80 kg mniej i lekki zamach a 0.3 na ćwiartke to chyba nie mało.
Kocham ten samochód ale brakuje mu zawieszenia :–(
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16134 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez Gib » 25 sie 2018, 21:44

Nie powiesz mi przecież że Paweł jest lżejszy od Ciebie :) 0.3 to zależy przy jakim czasie przy 10 sekundach to już przepaść przy 14 nie aż tak wiele, ale zauważalnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8848 (188/245)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcinowozniako » 25 sie 2018, 21:50

Ravo wybrał nie te opony na ćwiarę i tyle, inne priorytety były. Gdyby dobrał bardziej miękką mieszankę to by były lepsze czasy jeszcze takie jakie powinny być z taką mocą, a tak to na końcu zawodów była tylko namiastka możliwości, i dobry czas. Dobrze było to widać podczas naszego przejazdu ;)
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 905 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez ravo » 21 paź 2018, 08:28

No i po Poznaniu:–)
Jestem bardzo zadowolony i prawię wyjeżdżony bo za szybko skończyły się opony :–(
Od samego wjazdu na tor coś stukało, szybkie odkręcenie świeć podmiana cewek i nadal słychać spalanie stukowe:–(
Więc postawiłem olać i jeździć ile się da. Ale i tak zatrzymały mnie opony które mam zamiar reklamować.

Jazda z Pawłem zderzak w zderzak przez wiele okrążeń to jedno z tych przeżyć które pamięta się do końca życia.

P.s awarią okazała się pierwsza sonda która wypadła i wisiała już od samego początku. Ktoś albo nie wkręcił do końca albo przekręcił gwint.

P.s 2
1.55 nawet o tym czasie nie marzyłem :–) i to jeszcze w tych warunkach z sondą na podłodze.
Załączniki
IMG_20181019_132911.jpg
IMG_20181019_150623.jpg
IMG_20181019_122635.jpg
IMG_20181019_130334.jpg
IMG_20181019_104704.jpg
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16134 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez piwo » 21 paź 2018, 08:50

Powiem ze zaskoczony jestem postępem. 5s się poprawiliscie? Z drugiej strony niska temperatura raczej pomagała autom turbo. Heblom i oponom pewnie też. Szkoda vr2. Zdarza się. Ważne że czas zrobiły. Paweł też na vr2 był?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3602 (93/70)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m53,9

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez ravo » 21 paź 2018, 08:55

Ja prawie 5s. Mam duży IC temperatury mi nie aż tak straszne. A przyczepność była gorsza.
Chyba największy wpływ na czas miała rywalizacja:–)

Paweł jeździ na jakiś śmieciach;–)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16134 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez piwo » 21 paź 2018, 09:03

Na westlakach? Jeśli tak to podziwiam.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3602 (93/70)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m53,9

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Gib » 21 paź 2018, 10:00

ravo napisał(a):Więc postawiłem olać i jeździć ile się da


To generalnie nie jest najlepsza recepta na dojechanie do mety (vide czarny speedster). To stukały zapłony czy niedokręcona lambda?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8848 (188/245)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 21 paź 2018, 10:03

Trzeba się bawić:-P
Stukała sonda
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16134 (6/217)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez piwo » 21 paź 2018, 10:11

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3602 (93/70)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m53,9

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez brii » 21 paź 2018, 10:21

Widzę, że Paweł lata w Open
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8722 (108/229)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy