Renault Megane II F1 R26 '07

Postprzez loockas » 22 maja 2017, 22:49

W teorii niby tak, ale na zakrętach mój zawias vs Wasz – bez szans dla mnie. Ale chętnie dla porównania się przejadę Meganką mając już większe obycie z Fordem. Mimo podobnej mocy, to trochę inne auta.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez PeKa » 22 maja 2017, 23:13

Ooo znajomy wózek, z mych rodzinnych stron. Ładne to cholernie! Gratuluję i zazdraszczam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez loockas » 22 maja 2017, 23:54

Czym się różni F1 R26 od Trophy? Widzę, że Paweł ma inny, bardziej agresywny zderzak. To jakiś wyróżnik tych wersji czy efekt liftu? No i Pawła jednak lepszy, ma podłokietnik :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Paweł » 23 maja 2017, 00:20

Efekt liftu. Andrzeja jest jak naciągana starsza pani. Mój niczego nie udaje. :P

Trophy nie ma szpery i porządnych foteli :( :( :(. Nie wdając się w szczegóły (nieco sztywniejszą tylną belkę, poprawione tylne zaciski, nowszą elektronikę i według folderu 5 KM więcej w R26) reszta jest w zasadzie identyczna (czyli zawieszenie, koła, hamulce, program wspomagania i ESP w wersji CUP).
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez loockas » 23 maja 2017, 00:29

Dzięki. Nie wiem czemu żyłem w przekonaniu, że Trophy to jakaś limitowana wersja R26 i ma to wszystko co te wersję wyróżnia, ze szperą włącznie. Czyli fotele masz takie jak w zwykłym RS? Z tego co pamiętam, to takie złe nie były.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Paweł » 23 maja 2017, 01:46

Trophy było limitowanym "zwieńczeniem" Ph1, w którym pod wpływem krytyki "zwykłego" RS-a wprowadzono szereg ulepszeń: znacznie twardsze i wytrzymalsze zawieszenie, lepsze hamulce, układ kierowniczy, szersze i lżejsze koła, zmieniono program i pozwolono wyłączyć ESP. Zmiany te można było później dokupić, jako wspomniany pakiet Cup (przez moment w Ph1 i cały okres produkcji Ph2). Trophy jest więc Ph1 z pakietem Cup i najbogatszym wyposażeniem, tj. z m.in. reflektorami ksenonowymi, systemem hands-free, fotochromatycznym lusterkiem, nagłośnieniem Cabasse, ale bez nawigacji... która zresztą chyba do tej pory nie była dostępna w najmocniejszych RS-ach.

Wprowadzenie Ph2 zmieniło przedni zderzak, tylne lampy, detale wnętrza, część elektroniki, dodało działający ręczny i rozszerzyło ofertę wersji RS o diesla (Francuzi) oraz opcjonalne konfiguracje F1 – najpierw – w nawiązaniu do nazwy zwycięskiego bolidu Formuły 1 – R25 i później R26. Obydwie edycje oprócz pakietu Cup otrzymały (wreszcie) fotele Recaro Trendline, z których nie wypada się w zakrętach – kosztem braku poduszek bocznej i przeciwko nurkowaniu, ale dla posiadaczy "kubełków" od Renault jest to żadnym pocieszeniem. R26, w stosunku do wersji R25, oprócz fotela dla kierowców i naklejek dla chłopców zostało wyposażone także w szperę oraz dodatkowo usztywnioną tylną belkę, dzięki czemu, pomijając wersję R26.R, stanowi zdecydowanie najlepszą ofertę od Renaultsport w nadwoziu drugiego Megane... R26.R natomiast, o ile kiedyś miało normalną cenę, obecnie kosztuje coraz więcej, co biorąc pod uwagę, że opuszczało fabrykę bez kanapy, radia, halogenów, elektryki, wycieraczki, szklanych szyb i tym podobnych dupereli, wydaje się zastanawiające ;).
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez loockas » 23 maja 2017, 07:54

Spać nie możesz z zazdrości? :P

Ravo, a tak poważnie. Te podejrzenia, ze to angol zweryfikowałeś?
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 23 maja 2017, 08:09

Tak wszystko sprawdziłem przed wyjazdem. Mam kumpla w ASO. To był kiedyś anglik. Do Polski przyjechał już przełożony więc zrobiono to pewnie w Niemczech. Wszystko jest profesjonalnie przełożone nie widzę by gdzieś były oznaki przekładki.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 23 maja 2017, 08:10

Brzydki ale fajny. Niech się turla bez przygód.

@piwo 3 letni CTR turbo za 50k to raczej w sferze grubych marzeń, albo totalny przystanek, w tej chwili doinwestowane UFO ludzie po tyle wystawiają i te auta mają około 10 lat.
Ostatnio edytowano 23 maja 2017, 08:13 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 23 maja 2017, 08:12

Dzięki :–)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez loockas » 23 maja 2017, 08:18

ravo napisał(a):Wszystko jest profesjonalnie przełożone nie widzę by gdzieś były oznaki przekładki.


Części na wersję "lewą" nie brakuje to i z przekładką problemu nie ma. No to by wyjaśniało cenę, bo zadbane F1 grubo poniżej 30k to coś dziwnego na co mnie Paweł wielokrotnie wyczulał. Pamiętam, że ona stała za 28 na otomoto. Sporo urwałeś? Może być na PW.

Zmień ten avatar, bo mi się mylicie geje.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 23 maja 2017, 08:52

To Paweł mi zmienił :–)
Poszło PW Bo jak go wystawie za dwa lata za 35 to będzie potem problem hehehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartg » 23 maja 2017, 09:05

Chociaż nazwa tematu prawidłowa by się przydała, eh co za przykład daje starszyzna młodzieży :(
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez nocna furia » 23 maja 2017, 09:19

Gratki nowego auta. Kolor bardzo zacny ;) ladnie sie prezentuje :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2014, 14:31
Posty: 233 (0/6)
Skąd: Łódź
Auto: Jest: Premacy 2.0 Sportive
była: MX3 1.6 16V 93

Postprzez Piotr_ » 23 maja 2017, 09:20

Graty nabytku, gaz montujesz :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez loockas » 23 maja 2017, 09:25

I tak zaraz sprzeda, to mu się nie zwróci :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Piotr_ » 23 maja 2017, 09:28

Ale on zawsze gaz montował :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez ravo » 23 maja 2017, 09:33

Tylko do aut którymi jeżdżę codziennie :–)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Krzemol » 23 maja 2017, 09:34

No to teraz zmiana nazwy na Meganespeed skoro już oboje prezesów z RS'ami. Nawet pasuje :P

Pamiętacie oburzenie jakiegoś gościa do Pawła, że jako prezes nie jeździ Mazdą? <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75TBi 235KM '11r

Postprzez loockas » 23 maja 2017, 09:46

Bo fajne i ciekawe mazdy się skończyły w latach 90 :) Jedyne fajne auto w portfolio ma swój klub, nazywa się mx5klubpolska.pl :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy