Renault Megane II F1 R26 '07
W teorii niby tak, ale na zakrętach mój zawias vs Wasz – bez szans dla mnie. Ale chętnie dla porównania się przejadę Meganką mając już większe obycie z Fordem. Mimo podobnej mocy, to trochę inne auta.
Czym się różni F1 R26 od Trophy? Widzę, że Paweł ma inny, bardziej agresywny zderzak. To jakiś wyróżnik tych wersji czy efekt liftu? No i Pawła jednak lepszy, ma podłokietnik
Efekt liftu. Andrzeja jest jak naciągana starsza pani. Mój niczego nie udaje. :P
Trophy nie ma szpery i porządnych foteli :( :( :(. Nie wdając się w szczegóły (nieco sztywniejszą tylną belkę, poprawione tylne zaciski, nowszą elektronikę i według folderu 5 KM więcej w R26) reszta jest w zasadzie identyczna (czyli zawieszenie, koła, hamulce, program wspomagania i ESP w wersji CUP).
Trophy nie ma szpery i porządnych foteli :( :( :(. Nie wdając się w szczegóły (nieco sztywniejszą tylną belkę, poprawione tylne zaciski, nowszą elektronikę i według folderu 5 KM więcej w R26) reszta jest w zasadzie identyczna (czyli zawieszenie, koła, hamulce, program wspomagania i ESP w wersji CUP).
the right man in the wrong place...
Dzięki. Nie wiem czemu żyłem w przekonaniu, że Trophy to jakaś limitowana wersja R26 i ma to wszystko co te wersję wyróżnia, ze szperą włącznie. Czyli fotele masz takie jak w zwykłym RS? Z tego co pamiętam, to takie złe nie były.
Trophy było limitowanym "zwieńczeniem" Ph1, w którym pod wpływem krytyki "zwykłego" RS-a wprowadzono szereg ulepszeń: znacznie twardsze i wytrzymalsze zawieszenie, lepsze hamulce, układ kierowniczy, szersze i lżejsze koła, zmieniono program i pozwolono wyłączyć ESP. Zmiany te można było później dokupić, jako wspomniany pakiet Cup (przez moment w Ph1 i cały okres produkcji Ph2). Trophy jest więc Ph1 z pakietem Cup i najbogatszym wyposażeniem, tj. z m.in. reflektorami ksenonowymi, systemem hands-free, fotochromatycznym lusterkiem, nagłośnieniem Cabasse, ale bez nawigacji... która zresztą chyba do tej pory nie była dostępna w najmocniejszych RS-ach.
Wprowadzenie Ph2 zmieniło przedni zderzak, tylne lampy, detale wnętrza, część elektroniki, dodało działający ręczny i rozszerzyło ofertę wersji RS o diesla (Francuzi) oraz opcjonalne konfiguracje F1 – najpierw – w nawiązaniu do nazwy zwycięskiego bolidu Formuły 1 – R25 i później R26. Obydwie edycje oprócz pakietu Cup otrzymały (wreszcie) fotele Recaro Trendline, z których nie wypada się w zakrętach – kosztem braku poduszek bocznej i przeciwko nurkowaniu, ale dla posiadaczy "kubełków" od Renault jest to żadnym pocieszeniem. R26, w stosunku do wersji R25, oprócz fotela dla kierowców i naklejek dla chłopców zostało wyposażone także w szperę oraz dodatkowo usztywnioną tylną belkę, dzięki czemu, pomijając wersję R26.R, stanowi zdecydowanie najlepszą ofertę od Renaultsport w nadwoziu drugiego Megane... R26.R natomiast, o ile kiedyś miało normalną cenę, obecnie kosztuje coraz więcej, co biorąc pod uwagę, że opuszczało fabrykę bez kanapy, radia, halogenów, elektryki, wycieraczki, szklanych szyb i tym podobnych dupereli, wydaje się zastanawiające ;).
Wprowadzenie Ph2 zmieniło przedni zderzak, tylne lampy, detale wnętrza, część elektroniki, dodało działający ręczny i rozszerzyło ofertę wersji RS o diesla (Francuzi) oraz opcjonalne konfiguracje F1 – najpierw – w nawiązaniu do nazwy zwycięskiego bolidu Formuły 1 – R25 i później R26. Obydwie edycje oprócz pakietu Cup otrzymały (wreszcie) fotele Recaro Trendline, z których nie wypada się w zakrętach – kosztem braku poduszek bocznej i przeciwko nurkowaniu, ale dla posiadaczy "kubełków" od Renault jest to żadnym pocieszeniem. R26, w stosunku do wersji R25, oprócz fotela dla kierowców i naklejek dla chłopców zostało wyposażone także w szperę oraz dodatkowo usztywnioną tylną belkę, dzięki czemu, pomijając wersję R26.R, stanowi zdecydowanie najlepszą ofertę od Renaultsport w nadwoziu drugiego Megane... R26.R natomiast, o ile kiedyś miało normalną cenę, obecnie kosztuje coraz więcej, co biorąc pod uwagę, że opuszczało fabrykę bez kanapy, radia, halogenów, elektryki, wycieraczki, szklanych szyb i tym podobnych dupereli, wydaje się zastanawiające ;).
the right man in the wrong place...
Tak wszystko sprawdziłem przed wyjazdem. Mam kumpla w ASO. To był kiedyś anglik. Do Polski przyjechał już przełożony więc zrobiono to pewnie w Niemczech. Wszystko jest profesjonalnie przełożone nie widzę by gdzieś były oznaki przekładki.
Brzydki ale fajny. Niech się turla bez przygód.
@piwo 3 letni CTR turbo za 50k to raczej w sferze grubych marzeń, albo totalny przystanek, w tej chwili doinwestowane UFO ludzie po tyle wystawiają i te auta mają około 10 lat.
@piwo 3 letni CTR turbo za 50k to raczej w sferze grubych marzeń, albo totalny przystanek, w tej chwili doinwestowane UFO ludzie po tyle wystawiają i te auta mają około 10 lat.
Ostatnio edytowano 23 maja 2017, 08:13 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
ravo napisał(a):Wszystko jest profesjonalnie przełożone nie widzę by gdzieś były oznaki przekładki.
Części na wersję "lewą" nie brakuje to i z przekładką problemu nie ma. No to by wyjaśniało cenę, bo zadbane F1 grubo poniżej 30k to coś dziwnego na co mnie Paweł wielokrotnie wyczulał. Pamiętam, że ona stała za 28 na otomoto. Sporo urwałeś? Może być na PW.
Zmień ten avatar, bo mi się mylicie geje.
Gratki nowego auta. Kolor bardzo zacny ladnie sie prezentuje
- Od: 1 mar 2014, 14:31
- Posty: 233 (0/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: Jest: Premacy 2.0 Sportive
była: MX3 1.6 16V 93
No to teraz zmiana nazwy na Meganespeed skoro już oboje prezesów z RS'ami. Nawet pasuje
Pamiętacie oburzenie jakiegoś gościa do Pawła, że jako prezes nie jeździ Mazdą?
Pamiętacie oburzenie jakiegoś gościa do Pawła, że jako prezes nie jeździ Mazdą?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości