Bmw F30 320i '12 "aka 335i Killer" / "aka Polak płakał jak kupował" by Zagłoba

Witam i przedstawiam Wam moje Bmw 320i ( w skrócie BanditenMotorWagen, lub "Będziesz Miał Wypadek" – jak kto woli ), które to zastąpiło moją kremowo białą Mazdę 3 2.0 Skypassion.
Bandyte nabyłem z polskiego rynku, z przebiegiem 67 000km i jestem jej trzecim właścicielem.
Auto jak na 08/2012 jest bardzo zadbane, zresztą mały przebieg dużo daje ( mam jeszcze pakiet serwisowy przy 80000 km do wykorzystania w cenie samochodu ).
Jest to Bandytowóz z dwulitrową, uturbioną benzyną o mocy 184km i o skromnej wadze ok. 1420 kilogramów. Napęd tylny, skrzynia manualna ( zależało mi na takiej kombinacji ). Auto przygotowane na mechanicznego moda, który doda mu dynamiki ( szacowane 300-310km i 450-470nm do osiągnięcia w Stage 2 ) w tej chwili zamontowałem dla tej mocy koła i opony o specyfikacji z bmw M3 na 18' ) i zamieni go w przecinak, który docelowo ma objeżdżać fabrycznie mocniejsze, ale cięższe 335i f30.
Nie będę rozpisywał się tu szczegółowo o wyposażeniu, bo to nie temat ku temu, co prawda nakreślę pokrótce specyfikacje samochodu, ale głównie będę tu umieszczał moje spostrzeżenia dot. różnic z użytkowania Mazdy a BMW.
Krótka lista wyposażenia samochodu:
Wersja wyposażenia: Sport
Silnik: 2,0t 184km, 270nm
Skrzynia: Manual
Wydech: Seryjny, końcówka Buzzer
Światła: "Zenonowe"
Filtr powietrza: wkładka sportowa K&N
Zawieszenie: fabrycznie zamontowany sportowy zawias M Power / M Performance
Koła: Vossen CVT ( Replica ) p 18x8,0 + t 18x9,0
Opony: Continental ContiSport Contact5 p 225/45/r18 + Continental ContiSport Contact5 t 255/40/r18
Fotele: Kubełkowe, materiałowe z podgrzewaniem
Dostęp bezkluczykowy
"Bieda" radio
Otwieranie bagażnika z pilota
Tylne siedzenia
Bak paliwa
Kierownica
Półosie
Przyciemniane szyby "hit & run"
Uchwyt na kij baseballowy
Kij baseballowy
Kastet
Zestaw "zapasowych" tablic rejestracyjnych
W planach:
– Kompletna customizacja wnętrza, obszycie skórą
– Kompletna przebudowa układu wydechowego: downpipe ER bez kata, midpipe + wydech Eisenmann 4końcówki
– Stage 2; downpipe, ECU mod, intercooler Wagner Competition
– Rozpórki zawieszenia: góra przód; mechunik, przód dół: Ultimate Racing, tył dół: Ultimate Racing
– Jeszcze grubsze stabilizatory Megan racing
– Kompletna przebudowa systemu audio
– Ciężka gałka zmiany biegów Rob Knob II ( w zasadzie to czeka już na mnie w urzędzie celnym w Poznaniu ) – zatrzymali cholery wrrr!!!
Bandyte nabyłem z polskiego rynku, z przebiegiem 67 000km i jestem jej trzecim właścicielem.
Auto jak na 08/2012 jest bardzo zadbane, zresztą mały przebieg dużo daje ( mam jeszcze pakiet serwisowy przy 80000 km do wykorzystania w cenie samochodu ).
Jest to Bandytowóz z dwulitrową, uturbioną benzyną o mocy 184km i o skromnej wadze ok. 1420 kilogramów. Napęd tylny, skrzynia manualna ( zależało mi na takiej kombinacji ). Auto przygotowane na mechanicznego moda, który doda mu dynamiki ( szacowane 300-310km i 450-470nm do osiągnięcia w Stage 2 ) w tej chwili zamontowałem dla tej mocy koła i opony o specyfikacji z bmw M3 na 18' ) i zamieni go w przecinak, który docelowo ma objeżdżać fabrycznie mocniejsze, ale cięższe 335i f30.
Nie będę rozpisywał się tu szczegółowo o wyposażeniu, bo to nie temat ku temu, co prawda nakreślę pokrótce specyfikacje samochodu, ale głównie będę tu umieszczał moje spostrzeżenia dot. różnic z użytkowania Mazdy a BMW.
Krótka lista wyposażenia samochodu:
Wersja wyposażenia: Sport
Silnik: 2,0t 184km, 270nm
Skrzynia: Manual
Wydech: Seryjny, końcówka Buzzer
Światła: "Zenonowe"
Filtr powietrza: wkładka sportowa K&N
Zawieszenie: fabrycznie zamontowany sportowy zawias M Power / M Performance
Koła: Vossen CVT ( Replica ) p 18x8,0 + t 18x9,0
Opony: Continental ContiSport Contact5 p 225/45/r18 + Continental ContiSport Contact5 t 255/40/r18
Fotele: Kubełkowe, materiałowe z podgrzewaniem
Dostęp bezkluczykowy
"Bieda" radio
Otwieranie bagażnika z pilota
Tylne siedzenia
Bak paliwa
Kierownica
Półosie
Przyciemniane szyby "hit & run"
Uchwyt na kij baseballowy
Kij baseballowy
Kastet
Zestaw "zapasowych" tablic rejestracyjnych

W planach:
– Kompletna customizacja wnętrza, obszycie skórą
– Kompletna przebudowa układu wydechowego: downpipe ER bez kata, midpipe + wydech Eisenmann 4końcówki
– Stage 2; downpipe, ECU mod, intercooler Wagner Competition
– Rozpórki zawieszenia: góra przód; mechunik, przód dół: Ultimate Racing, tył dół: Ultimate Racing
– Jeszcze grubsze stabilizatory Megan racing
– Kompletna przebudowa systemu audio
– Ciężka gałka zmiany biegów Rob Knob II ( w zasadzie to czeka już na mnie w urzędzie celnym w Poznaniu ) – zatrzymali cholery wrrr!!!