Strona 1 z 2

Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 9 kwi 2017, 21:35
przez Yoki
Bez zbędnych wstępów, sentymentów i łez o to cudo japońskiej techniki motoryzacyjnej:

Lexus LS400

Silnik: 4.0 V8 VVTI o mocy 292KM@5900RPM i 407Nm@4100RPM
Skrzynia biegów automat 5 biegowy z ustawieniami Snow i Power
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy zależne od prędkości,
– komplet tarczowych hamulców,
– automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
– światła przeciwmgłowe,
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
– podgrzewane lusterka,
– 3 autochromatyczne lusterka (zewnętrzne w kolorze złotym [lustra])
– centralny zamek,
– 7 głośników w tym subwoofer,
– skórzane siedzenia i boczki drzwiowe
– drewniane wykończenia wnętrza,
– sterowane elektrycznie siedzenia w 8 płaszczyznach dla kierowcy i dla pasażera,
– regulowana w 2 płaszczyznach kolumna kierownicy z systemem ułatwiania wysiadania.
– pamięć ustawienia fotela kierowcy (guziki z napisem 1, 2 na drzwiach kierowcy),
– kontrola trakcji
– podgrzewane siedzenia
– zmieniarka na 6 cd
– wbudowany telefon (zabudowany w konsoli środkowej),
– elektroniczne zawieszenie pneumatyczne
– poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne
– napinacze pasów bezpieczeństwa
– immobilzer
– ABS
– komputer pokładowy
– tempomat
– nawigacja z dotykowym ekranem
– elektrycznie podnoszone pasy bezpieczeństwa
– czujniki parkowania
– podgrzewana tylna kanapa (sterowanie ze środkowego podłokietnika)
– w tylnych drzwiach zapalniczki i popielniczki
– czujnik zmierzchu
– światła xenonowe
– i pewnie coś jeszcze bo cały czas odkrywam cos nowego

Na początku był nie pokój 2x więcej mocy niż w M6 i do tego napęd na tył, powiem szczerze gdyby nie kontrola trakcji byłoby pewnie cieplej a tak po 1/2 roku wiem, że już mi mało <diabełek> jednak nie planuję tego zmieniać.

Co zrobione:
Konserwacja podwozia
Wymiana oleju i filtrów
Wymiana 4 drzwi (auto z Danii więc i ruda się pokazała a taniej wyszło wymienić drzwi niż z nią walczyć)
Dobranie koła Lowenhart LDR 20'' 8.5/9.5 opona 235/30
Zakup sterownika do zawieszenia pneumatycznego
następnie:
Mechanicznie doprowadzić do perfekcji na szczęście nie jest tego wiele
Wydech końcowy z carbonowymi (oryginalne) końcówkami [moje marzenie]
Lakierowanie i polerowanie auta aby doprowadzić do stanu idealnego
Ciemne wszystkie szyby
Zwiększanie "luksusu" w środku: stoliki, poduszki itp
Po realizacji tych punktów zobaczymy co dalej.

I jeszcze 2 filmiki nie w roli głównej ale coś tam widać jeszcze przed zmianami:


https://www.facebook.com/LexusBlackLabel/videos/602619669940289/

1 czerwca wyjeżdżamy w Polskę

PostNapisane: 10 kwi 2017, 10:20
przez macvas
Yoki napisał(a):cudo japońskiej techniki motoryzacyjnej


Gratulacje. Fajny krążownik. <spoko>
Teraz rozumiem przyczynę rozstania z Xed'em <faja>
Te koła miażdżą system.

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 10 kwi 2017, 11:57
przez Krzemol
Obrodziło ostatnio w te Lexusy na forum... U mnie w rodzinie chyba też będzie, ojciec zakochał się w GS MK3 :)

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 10 kwi 2017, 17:30
przez Danmazda
<wow> Super felga, idealnie pasuje... Szerokości i bezawaryjności <spoko>

PostNapisane: 10 kwi 2017, 20:38
przez loockas
Jakaś promocja na Lexusy, że ich teraz tyle na forum? :)

Fajny krążownik, dobrze pasująca felga. Może kiedyś się przekonam do takiego samochodu :)

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 11 kwi 2017, 13:03
przez DARO MAZDA 323
Miłość do Lexusa zrozumie kazdy kto tym autem sie przejedzie , szybkie , wygodne i nie rdzewieją jak Mazdy :)

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 11 kwi 2017, 16:46
przez Neonixos666
Na te feldze wygląda super <spoko>

PostNapisane: 11 kwi 2017, 18:58
przez brii
DARO MAZDA 323 napisał(a):Miłość do Lexusa zrozumie kazdy kto tym autem sie przejedzie , szybkie , wygodne i nie rdzewieją jak Mazdy :)

Chyba, że przejedzie się najnowszym ISem – wtedy zapała miłością nawet do Opla Insignia ;) :P
Lexusy były fajne i miały klimat ale to już niestety przeszłość od momentu wejścia na rynek CT i IS MK3...

Na tak niskim ustawieniu zawieszenia da się jakoś jechać? Wybiera to jakieś nierówności?

PostNapisane: 11 kwi 2017, 19:11
przez Yoki
brii napisał(a):Na tak niskim ustawieniu zawieszenia da się jakoś jechać? Wybiera to jakieś nierówności?

Bez powietrza nie <czarodziej> bo pracuje sam amor ale trochę wyżej nie ma problemu. Taki jest plan jeżdżę sobie normalnie a przy prezentacji auta wciskam przycisk i spuszczam powietrze

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 11 kwi 2017, 19:17
przez brii
Teraz wszystko jasne :) Na zdjęciach wygląda więcej niż hardcorowo :D <spoko>

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 12 kwi 2017, 19:37
przez rafałmazda
chyba jestem tu pierwszym, który nie rozumie zamiany X9 na LS400, bo gdybym miał do wyboru, brałbym zoom-zoom'a bez dwóch zdań :D ale po to gusta są inne, żeby nudno na świecie nie było <oczko> szerokości Yoki i mam nadzieję że niebawem pomacam :D

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 12 kwi 2017, 19:54
przez Yoki
X9 widziałeś zrobionego a tu dopiero początek drogi. Różnica jest kolosalna na niekorzyść Xedosa. Spotkamy się gdzieś prędzej czy później to sobie obejrzysz, oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 12 kwi 2017, 20:02
przez Neonixos666
rafałmazda napisał(a):chyba jestem tu pierwszym, który nie rozumie zamiany X9 na LS400,


Niby te auta są bliskie sobie ale również jak bardzo dalekie i ich porównanie jakoś nie pasuje :)

PostNapisane: 13 kwi 2017, 15:58
przez zemoj
X9, to bardziej E klasa, a LS, to już raczej eSka przekładając do np. na grunt Merca. Klasa wyższa vs. auto luksusowe.
Naprawdę świetne auto z legendarną jednostką, gratuluję! :)
Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa. :(

PostNapisane: 13 kwi 2017, 18:06
przez voytecku
zemoj napisał(a):X9, to bardziej E klasa, a LS, to już raczej eSka przekładając do np. na grunt Merca. Klasa wyższa vs. auto luksusowe.

X9 tylko wymiarami przypomina klase E, natomiast ma wyposazenie ma na poziomie klasy A, moze troche mniej ubogiej klasy C :) LS natomiast byl projektowany od poczatku, aby konkurowac z klasa S.

Swietny samochod, gratuluje zakupu :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 13 kwi 2017, 18:15
przez zemoj
voytecku napisał(a):X9 tylko wymiarami przypomina klase E, natomiast ma wyposazenie ma na poziomie klasy A

Chciałem tylko upozycjonować Xedosa względem Lexa i myślę, że przypisanie to było odpowiednie.
Merc E w latach produkcji Xedosa (czyli W210) poza najwyższymi wersjami też nie oferował nie wiadomo jakich bajerów. Myślę, że Mazda nie musi się wstydzić. A już na pewno stylizacyjnie.
LS to już inna bajka i jak najbardziej się pod tym podpisuję.
;)

PostNapisane: 13 kwi 2017, 22:27
przez Yoki
zemoj napisał(a):Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa.

Też tak miałem jak widziałem je na zdjęciach wręcz ich nie chciałem, dopóki nie przyszedł dzień, kiedy inne nie pasowały i nie miałem wyjścia i je założyłem. To była/jest miłość od pierwszego wejrzenia <serce>
Zapytałem, żony po wpisie Rafała co ci się bardziej podoba/ło Xedos czy LS? (pamiętając, że X9 była prawie "skończonym" projektem)
W odpowiedzi usłyszałem, że nawet nazwa Xedos jej się nie podobała za Lexus to <serduszka>
Gdyby Xedos miał odpowiedni silnik i napęd jak przystało na sylwetkę (usportowiona limuzyna) nawet ten z 929 3.0 V6 to byłoby coś, a tak... sorrki ale nawet do Lexusa GS 1 gen. ciężko go porównać a ceny aż tak mocno się nie różnią.

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 31 lip 2017, 17:57
przez Yoki
W sumie nic się nie dzieje, jakieś płyty na Japfeście każą na scenie odbierać. Łukasz sprawił deja vu, choć na szczęście jego X jest bardziej zadbany. Pozdrowionka Lexus LS400 VIP on facebook

Re: Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

PostNapisane: 1 sie 2017, 00:11
przez Beny
Co dalej będziesz działał z lexem. ?
Co to z Łukasz z tym x9 ?

PostNapisane: 1 sie 2017, 06:30
przez Yoki
W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać ;) Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz

Dopisano 1 sie 2017, o 05:30:

W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać ;) Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz