Lexus LS400 1UZ-FE 1998r
Napisane: 8 mar 2017, 00:44
Witam w nowym wątku. Wybór padł na dużą kanapę, bo większość mojej jazdy to właśnie trasy.
Auto trafiłem w fajnym stanie mechanicznym- m.in. zrobiony rozrząd z pompą wody, cały ręczny zrobiony w serwisie na nowych częściach, nawet świeża (ok 2 lata) instalacja gazowa BRC, zregenerowany rozrusznik oraz dużo mniejszych pierdół.
Niestety stan wizualny trochę odbiegał od moich marzeń. Fakt, że auto jest czarne, wnętrze czarne, czyli taki jak chciałem. Ale...
Tapicerka musi zostać odnowiona, maska była kilkukrotnie lakierowana BARDZO tragicznie, przedni zderzak jest troszkę urwany i różne pierdółki.
W aucie działa dosłownie wszystko, włącznie z regulacją wysokości pasów przednich, regulacją wysokości zagłówków, zawieszeniem pneumatycznym czy grzaniem tylnej kanapy.
Wyposażenia nie ma co opisywać- ma bardzo dużo
Plany?
-Doprowadzić autko do jak najlepszego stanu wizualnego.
-Zadbać trochę o mechanikę (jakieś tuleje, łożyska i drobiazgi)
-Założyć jakieś fajne koła
-Wygodnie i bezawaryjnie pokonywać wszystkie kilometry
Co już udało mi się zrobić:
-wymiana oleju w skrzyni biegów na Eneos
-wymiana oleju w silniku na Eneos Sustina
-nowe świece denso irydowe
-wymiana filtrów powietrza i kabinowego
Auto trafiłem w fajnym stanie mechanicznym- m.in. zrobiony rozrząd z pompą wody, cały ręczny zrobiony w serwisie na nowych częściach, nawet świeża (ok 2 lata) instalacja gazowa BRC, zregenerowany rozrusznik oraz dużo mniejszych pierdół.
Niestety stan wizualny trochę odbiegał od moich marzeń. Fakt, że auto jest czarne, wnętrze czarne, czyli taki jak chciałem. Ale...
Tapicerka musi zostać odnowiona, maska była kilkukrotnie lakierowana BARDZO tragicznie, przedni zderzak jest troszkę urwany i różne pierdółki.
W aucie działa dosłownie wszystko, włącznie z regulacją wysokości pasów przednich, regulacją wysokości zagłówków, zawieszeniem pneumatycznym czy grzaniem tylnej kanapy.
Wyposażenia nie ma co opisywać- ma bardzo dużo
Plany?
-Doprowadzić autko do jak najlepszego stanu wizualnego.
-Zadbać trochę o mechanikę (jakieś tuleje, łożyska i drobiazgi)
-Założyć jakieś fajne koła
-Wygodnie i bezawaryjnie pokonywać wszystkie kilometry
Co już udało mi się zrobić:
-wymiana oleju w skrzyni biegów na Eneos
-wymiana oleju w silniku na Eneos Sustina
-nowe świece denso irydowe
-wymiana filtrów powietrza i kabinowego