Gib napisał(a):Przedliftem też a masz za połowę ceny, zresztą aero w polifcie to już raczej 2.8 V6.
Dokładnie, po lifcie był bardzo 2.8 v6.
Słabszy, trudniejszy w modyfikacjach. Słabe pierścienie, często lubi olej. Jednym słowem silnik specjalnej troski.
Neonixos666 napisał(a):Na B204 takie przyrosty można mieć?
Coobcio nie takie rzeczy robił. Zresztą większość silników saaba różni się softem i wielkością turbiny.
Gib napisał(a):le potem się okazało że często się wysrywały po modach typu bieda. Panewki i pompa oleju, do tego rozrząd a to już potrafi kosztować tyle co połowa samochodu (9-3 LPT to jakieś 5-6 tys). Oczywiście można zbudować mocne i bezawaryjne 204/234 czy 5 ale bez otwierania to ruletka.
Tak to jest jak z niczego chce się zrobić coś i jak najmniej. Znam kilka mocnych 9-5. Ale każdy był rozbierany, kazdy hybryda(B204 ma lepszy dół, korbowody, reszta od B235) i dopiero wtedy jak wiemy co jest w środku robimy resztę.
Znajomy ma zwykłego poobijanego kombiaka z fotelikiem na tylnej kanapie. Ale pod maską B204/B235
na hamowni dało 325 koni. Potrafi zdziwić nie jedne bmw czy inne ścigacze.