Saab 9-3 SS 1.8t '04

Postprzez zemoj » 10 paź 2016, 13:02

Znowu Vectra ;)
Całkiem fajna, gratuluję.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Neonixos666 » 10 paź 2016, 15:21

zemoj napisał(a):Znowu Vectra ;)


ale w ładniejszym opakowaniu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 10 paź 2016, 16:23

Szczerze mówiąc to muszę się przejechać VC i zobaczyć jak wiele je różni. Ja jestem nadal zachwycony.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 10 paź 2016, 18:22

Moim zdaniem Saab ładniejszy na zewnątrz i w środku niż VC przed FL (mowa o zwykłych wersjach)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 16 paź 2016, 23:05

A jednak nie mam TD04 tylko garetta GT2052 jak donosi Jacek.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez loockas » 16 paź 2016, 23:34

Graty żelastwa. Paskudne, toporne – czyli moje ulubione :)

Wnętrze wygląda na bardzo zadbane. Imho pewnie sporo jeździło w trasach to i przebiegu po nim nie widać.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez MrShaleck » 18 paź 2016, 09:27

Gib napisał(a):A jednak nie mam TD04 tylko garetta GT2052 jak donosi Jacek.


Czyli będzie trzeba burbo zmieniać jak w jakąś sensowniejszą moc celujesz :(
Ale to nie jest jakiś mega wydatek, na grupach an fejsie TD04 jak 'mrówków' :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2518 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Gib » 18 paź 2016, 14:00

narazie zrobimy ile się da czy wyjdzie 210 czy tylko 200 to i tak powinno robić w parze z 300+ Nm.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 18 paź 2016, 20:12

Ale jak zmienisz burbo kiedyś to znowu program trzeba będzie robić, nie lepiej od razu zmienić dmuchawę? ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 18 paź 2016, 20:40

Mi się tak dobrze jeździ że dałbym radę nawet bez programu, ale skoro jest możliwość tanim kosztem dokoksować to czemu nie. Turbo z aero to dodatkowe 800zł (i stan HGW) plus przewody olejowo/wodne co nie każdy ma chęć sprzedawać. Zobaczymy jak będzie narazie idzie zima i na dokoksowanej serii polatamy. Z tego co widziałem 210 i 350 da radę zrobić. Liczę że przy zmienionym turbo korekta softu będzie tańsza ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 18 paź 2016, 20:46

Jeśli będzie ładna kreska przy 210/350 to jazda bardzo przyjemna :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 18 paź 2016, 20:59

Nie da się, będzie jeb przy 2800 a potem opadanie :) Ale finalnie koło 6000 obr/min będzie uzysk 60 KM a gdzieś po drodze w obrotach na których się najczęściej jeździ +100 Nm więc myślę że będzie ok ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 18 paź 2016, 22:33

te 210KM to przy jakim doładowaniu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 18 paź 2016, 22:57

Mysle że podobnie jak seryjne aero czyli 0,9-1 bar
Na prawdę nie jaram się kreskami, super mi się jeździ nawet na serii :) Aczkolwiek trzeba przyznać ze T5 to był majstersztyk jak na te lata 226 KM i tylko 290 Nm przy 0,65 bara :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 18 paź 2016, 23:06

Gib napisał(a): 226 KM i tylko 290 Nm przy 0,65 bara :)


Głowica chyba robi robotę że takie fajne liczby są :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 18 paź 2016, 23:10

Tak głowica i małe cylindry ;)
Saab 210 poszedł, nie na jakimś mega długim odcinku autostrady bóg wie gdzie, tylko na testowym S8 od marek do pierwszego zakrętu koło carrefoura (tam Auris poszedł 190), ale trzeba przyznać że od 180 to już przyspiesza w bólach. Volvo szło jak dzikie do 230 a potem nie wiem czy nie było limitera albo niedoskonała aerodynamika wchodziła w grę bo zdecydowanie nie chciało dalej iść.
Najfajniejsze w Saabie jest to że do 140 jest bardzo cicho, nie dość że długa piątka to jeszcze wyciszenie bardzo dobre.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MrShaleck » 19 paź 2016, 06:39

Tylko z tym turbo to też warto sprawdzić stan zanim zaczniesz ją koksować na maxa, bo te 200 kunia to górna granica tej turbawki. A do drugiej lepiej się dobrze przygotować tak jak napisałeś – kupić turbo, sprawdzić, kupić przewody, połączyć moda z wymianą oleju i wody i może po zimie :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2518 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Gib » 19 paź 2016, 11:11

Priorytetem i tak są większe wtryski żeby instalka LPG miała lżej trochę z czasami otwarcia, na seryjnych po programie lubiejo się zapętlać gazowe. A soft tak przy okazji, może się okazać że do normalnej jazdy styknie. Na prawdę mam zupełnie inny styl jazdy saabem niż oplem ;) Na wiosnę brodę zapuszczam i kupuję sandały ;) No i chyba zaocznie jakoś architekturę albo prawo trzeba będzie zacząć studiować...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MrShaleck » 19 paź 2016, 11:13

Dentist Jet :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2518 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Neonixos666 » 19 paź 2016, 15:44

Najważniejsze że jest przyjemność z jazdy nowym nabytkiem bo to podstawa, co do zmiany stylu jazdy to nie wiem dlaczego ale też mi się zmienił po przesiadce na Opla, sandałów nie noszę ale brodę i okrycie głowy jakieś się wymyśli <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zadra i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy